09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان شوره سر و ابرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شوره سر و ابرو

شوره ابرو یک بیماری مزمن است که معمولاً در هر رده سنی نیز می تواند ایجاد شود .شوره در پوست سر نیز ایجاد می شود و باعث پوسته پوسته شدن پوست می شود. در حالی که می تواند آزار دهنده باشد ، خبر خوب این است که درمان نسبتاً آسان است.
شوره ابرو می تواند برای هر کس ، در هر سنی ، از نوزادان (که در آنها معمولاً ” کلاه گهواره ” نامیده می شود) تا بزرگترها اتفاق بیفتد. این بیماری معمولاً بعد از بلوغ در مناطقی از پوست اتفاق می افتد که تعداد زیادی غدد تولید کننده روغن وجود دارد ، به همین دلیل غالباً شوره سر را روی سر یا صورت (ابرو) مشاهده خواهید کرد.

یکی از دلایل اصلی شوره سر درماتیت سبورئیک است . این می تواند یک بیماری مزمن در بزرگسالان باشد و همان شرایطی است که باعث ایجاد گهواره در نوزادان می شود. این باعث می شود:

بثورات پوستی
پوست چرب و تحریک شده
مقیاس پوسته پوسته و سفید

مالاسزیا قارچی در ترشحات روغنی پوست است که می تواند باعث ایجاد شوره سر شود. قارچ با شوره سر ، اگزما ، درماتیت سبورئیک و سایر شرایط پوستی همراه است. همچنین می تواند باعث خارش ، التهاب و قرمزی یا تحریک شود.

علائم شوره سر ابرو شبیه به علائم کلی شوره سر است: تکه های پوسته پوسته سفید یا زرد پوست ، خارش یا لکه های پوستی تحریک شده قرمز. بسته به علت اصلی بروز شوره ابرو نیز ممکن است بثوراتی ایجاد شود. ممکن است در اطراف نواحی ابرو و حتی مناطقی که کمی روغنی به نظر می رسند ، ظاهر پوستی داشته باشید.

بسته به علت ایجاد شوره سر ابرو ، ممکن است این درمان متفاوت باشد. بعضی اوقات مواردی که برای یک شخص مفید است ممکن است برای دیگری کار نکند ، بنابراین به نظر نمی رسد اگر یک روش درمانی برای شما مناسب باشد ، ناامید نشوید. انواع مختلف درمان برای این نوع مشکل وجود دارد .

برای درمان درماتیت سبورئیک

درماتیت سبورئیک گاهی اوقات در اثر هوای سرد و خشک یا استرس تشدید می شود. یک لوسیون ضد قارچ موضعی نیز می تواند کمک کننده باشد .

برای درمان مالاسزیا
درمان مالاسزیا معمولاً شامپو ضد شوره یا درمانهای موضعی مانند مرطوب کننده ها یا کرم ضد خارش است.

شامپو های شوره سر می توانند به درمان شوره سر ابرو کمک کنند -شامپو را روی محل شوره به مدت چند لحظه ماساژ دهید بعد بشورید.

برای درمان درماتیت تماسی
اگر مقصر درماتیت تماسی بود ، اجتناب از کالایی که باعث تحریک می شود باید به رفع آن کمک کند. در ضمن ، مرطوب نگه داشتن پوست اطراف ابرو می تواند به کاهش تحریک و پوسته پوسته شدن کمک کند. استفاده از لوسیون ضد شوره ضد خارش برای این مورد توصیه می شود

شوره سر ابرو بسیار شایع است. این یک بیماری مزمن است که به طور کلی هیچ چیز نگران کننده نیست. و امروزه با پیشرفت علم داروهای بسیار مناسب برای درمان این مشکل تولید شده هست . ما در ادامه شما را با این محصولات اشنا میکنیم .
لوسیون ضد شوره- ضدقارچ بریول berrywell المان دارای مجوز بهداشتی دارای ماده ضد باکتریایی هست که میزان شوره سر ناشی از باکتری ها، قارچ ها و مخمرها را درمان می کند. پتید Octopirox R موجود در این لوسیون به عنوان یک ماده ضد ضد شوره مؤثر عمل می کند. پتید A-Bisabolol خاصیت آرام بخش دارد و به همراه بابونه باعث می شود تحریکات پوستی اعم از خارش و سوزش را درمان کند و باعث افزایش چشمگیر اثر بابونه می شود. عصاره شاه بلوط کوهی به آرامی پوست سر را تغذیه می کند، تأثیر تحریک کننده و تقویت کننده ای روی ریشه های مو دارد. اسید اسکوربیک ویتامین C را به مو و پوست تأمین می کند، ساختار مو را نرم می کند، پوست را تقویت و مو را از اثرات مضر خارجی محافظت می کند.
این لوسیون مناسب برای درمان انواع شوره خشک، چرب و مناسب پوست سر و صورت که دارای درماتیت سبوریک هست می باشد.

لوسوین ضد شوره بریول

برخی از خواص کلیدی لوسیون ضدشوره- ضد قارچ بریول المان:
– درمان انواع شوره چرب و خشک
– درمان تحریکات پوستی مانند خارش و سوزش
– رفع باکتری ، قارچ و مخمر ها
– مناسب پوست سر دارای درماتیت سبوریک
– مناسب پوست سر و صورت ( ابرو و ریش)
– ساخت المان
– ۱۲۶ میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

شوره ابروها,شوره ابرو و ریش,شوره ابرو و ریزش,شوره ابرو چیست,شوره ابرو و مژه,شوره ابرو درمان,شوره ابرو و صورت,شوره ابرو در نوزادان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید