09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان شکنندگی ناخن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان شکنندگی ناخن

NVLHK

ناخن های ضعیف می تواند شکننده و در عین حال ازار دهنده باشد ، اگر جزء آن دسته افرادی هستید که ناخن های بلند دارید ولی در عین حال شکننده، ضعیف و حساس شده اند بهتر است با ما همراه باشید . از علل شکنندگی ناخن ها می توان زمینه های ارثی، ضربه های کوچک، خیس و خشک شدن ناخن توسط مواد قلیایی نظیر شوینده ها، کم خونی ناشی از فقر آهن، کاهش روی، کاهش گردش خون محیطی و همچنین استفاده از انواع لاک ها و استون یا مانیکور کردن ناخن ها را نام برد.

ممکن است شما هم کلی به ناخن هایتان ابلیمو، حنا و زیتون مالیده اید اما در واقع نتیجه ای را ندیده اید و همچنان دچار شکنندگی ناخن می شوید و حسرت داشتن یک ناخن زیبا و صاف بر دلتان مانده است .

لایه شاخی کراتین ناخن دارای یک ماده گوگردی به نام سیستئین می باشد و همین ماده است که موجب سفتی و سختی ناخن می‌شود.از لحاظ استحکام، گوگرد و لایه شاخی کراتین از مهم‌ترین عوامل استحکام ناخن‌ها هستند.کلسیم حدود یک درصد حجم ناخن را تشکیل می‌دهد و در سفتی و سختی ناخن هیچ‌گونه دخالتی ندارد. پس هیچ‌گاه ناخن در اثر کمبود کلسیم نمی‌شکند.باید بدانیم هر زمانی که  میزان آب و چربی ناخن کم شود شروع به شکستن می کند بنابراین بهتر است برای پاک کردن لاک از اسیتون کمتر استفاده کنید چون به قدر کافی آب و چربی ناخن را از بین می برد همچنین  خانم های یائسه بیشتر مستعد شکنندگی ناخن قرار می گیرند .

پس در یک نگاه کلی علت شکنندگی ناخن ها

* بلند بودن بیش از اندازه         * استفاده از مواد شوینده             * استفاده از لاک و استیون و دستگاه های مانیکور

* سن و سال                      * بیماری های پوستی                  * کمبود ویتامین A, E, B , D, C

چگونه از ناخن ها مراقبت کنیم :

۱ – ناخن‌های خود را بلند نگه ندارید و اگر ناخن‌های خود را به صورت چهارگوش بچینید، معمولا شکنندگی آنها کمتر می‌شود.

۲ – هنگام کار با مواد شوینده بهتر است از دستکش استفاده کنید و بلافاصله بعد از اتمام کارها از کرم مرطوب کننده استفاده کنید .

۳- در اب و هوای سرد قرار نگیرید .

۴ – ناخن ها را با روغن آرگان مرطوب کنید .

۵_ علاوه بر قرار دادن میزان کافی شیر و پروتئین در برنامه غذایی می توانید مقداری ژلاتین نیز در آب میوه مخلوط کرده و میل کنید.

۶_ اگر دچار کم خونی هستید، آن را درمان کنید. نکته مهم در درمان کم خونی فقر آهن آن است که باید درمان را تا یکی دو ماه پس از رفع کامل علایم و عوارض ادامه داد تا ذخایر مغز استخوان نیز از آهن سیراب شوند.

روغن ارگان چیست :

روغن آرگان که به آن طلای مایع هم می گویند ، یک فرآورده طبیعی است که از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید . درخت ارگان ، بومی کشور مراکش است . روغن آرگان سرشار از مواد مغذی مفیدی از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E است . روغن آرگان علاوه بر اینکه باعث رطوبت رسانی و آبرسانی پوست  می شود سبب پیشگیری از چروک ،اگزما و خشکی آن می شود .
داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی ، روغن آرگان را به یک ماده ضد پیری پوست تبدیل کرده است . این روغن ، خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی می کند و آن را صاف تر ، نرم تر و جوان تر می سازد .شرکت آگارادو اسپانیا با بهره گیری از پیشرفته ترین متد دنیا ، به تولید کرم روغن آرگان برای درمان شکنندگی و براق کردن ناخن ها، درمان چروک، جوانسازی دست و ناخن پرداخته است . استفاده مداوم از محصولات دارای روغن آرگان ، باعث تنظیم ترشح چربی پوست می گردد .

پیشنهاد ما برای درمان شکنندگی ناخن استفاده از روغن آرگان است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم .

روغن ارگان ژیورل

– درخشان و جوان کننده پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– تغذیه و رطوبت رسان پوست
– زیبا و براق کننده لب
– درمان آکنه و التهاب پوستی
– درمان ترک های پوستی
– درمان شکنندگی ناخن
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان وزی و مجعدی مو
– ترمیم کننده موهای آسیب دیده
– درمان شوره سر
– رطوبت رسان مو
– افزایش رشد مو
– درمان و پیشگیری از ترک های شکم(استرچ مارک)
– آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…
– بدون چرب کردن پوست و مو
– ۱۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان شکنندگي ناخن,درمان شکنندگی ناخن دست,درمان ناخنهای شکننده,درمان گیاهی شکنندگی ناخن,درمانی برای شکنندگی ناخن,جلوگیری از شکستن ناخنها,پیشگیری از شکستن ناخن,راههای جلوگیری از شکستن ناخن,برای جلوگیری از شکستن ناخن چه باید کرد,روشهای جلوگیری از شکستن ناخن,جلوگیری شکستن ناخن,راه های جلوگیری از شکستن ناخن ها,راه های جلوگیری از شکستن ناخن,جلوگیری از شکستن ناخن بلند,راه های جلوگیری از خشکی پوست دست,روغن ارگان خالص,روغن ارگان,خرید روغن ارگان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید