09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان عرق زیربغل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان عرق زیربغل

عرق کردن بدن

تعریق زیاد ( هایپرهیدروز ) تهدید کننده زندگی نیست ، اما می تواند کیفیت زندگی شما را تهدید کند.

هیچ کس نمی تواند بگوید که مقدار عرق “بیش از حد” است. در واقع هیچ روش موثر و مناسبی برای اندازه گیری میزان کل عرق وجود ندارد.

در عوض تعریق بیش از حد به هر میزان تعریق که باعث ایجاد مشکل یا پریشانی شود ، تعبیر می شود. دلایل دقیق آن مشخص نیست ، اما تا ۳٪ از افراد از هایپرهیدروز رنج می برند.

هایپرهیدروز معمولاً در دوره نوجوانی یا بزرگسالی آغاز می شود. تعریق در کف دست ، کف پا و زیر بغل بدترین حالت را دارد. وقتی تعریق زیاد به این نواحی محدود شود ، به آن هیپرهیدروز کانونی می گویند.

بیشتر افراد مبتلا به هایپرهیدروز کانونی در غیر این صورت کاملاً سالم هستند. مطالعات نشان می دهد که آنها بیش از افرادی که به طور طبیعی عرق می کنند عصبی نیستند و به راحتی ناراحت نمی شوند.

در عین حال ، هایپرهیدروز می تواند مشکلات واقعی ایجاد کند. اکثر مردم به دلیل تعریق زیاد احساس شرمندگی شدید می کنند. آنها اغلب ناراحتی یا مشکلات مربوط به چیزهایی را که اکثر مردم غیرقابل قبول می دانند ، گزارش می دهند:

تعویض مداوم لباس به دلیل تعریق در زیر بغل
اجتناب از دست دادن
غیبت در اجتماعات اجتماعی به دلیل نگرانی در مورد تعریق
چالش هایی با روابط عاشقانه
مشکل در نوشتن زیرا قلم می لغزد یا عرق از طریق جوهر موجود در صفحه خیس می شود
در حقیقت ، حدود یک سوم از افراد مبتلا به هایپرهیدروز کانونی علائم خود را به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی آنها تأثیر می گذارند.

برخی از درمان های پیشرفته تر برای هایپرهیدروز عبارتند از:

یونتوفورز: این شامل خیساندن دست ها یا پاها در حوضچه ای از آب است که جریان الکتریکی ملایمی از آن عبور می کند. این به درمان های مکرر نیاز دارد ، اما اغلب در کاهش تعریق م effectiveثر است و می تواند در خانه انجام شود.
( بوتاکس ): تزریق این داروی ضد چروک باعث خاموش شدن عرق های زیر بغل برای یکبار مصرف mont hs می شود. بوتاکس به عنوان داروی هایپرهیدروز بیش از ۹۰٪ موثر است. تزریق می تواند دردناک باشد ، اما گاهی اوقات به بی حسی موضعی نیاز دارد.
سیستم miraDry: این دستگاه از انرژی گرمایی الکترومغناطیسی برای از بین بردن دائمی غدد عرق زیربغل استفاده می کند. برای استفاده در سایر نواحی بدن مجاز نیست.

به یکباره عرق کردن در سراسر بدن ، هایپرهیدروزیس عمومی نامیده می شود. این بیماری غالباً در اثر بیماری هایی رخ می دهد که روی کل بدن تأثیر می گذارند. عفونت ها ، مشکلات هورمونی ، سرطانی یا عصبی می توانند مسئول باشند. برخلاف هایپرهیدروز کانونی که فقط هنگام بیداری رخ می دهد ، اغلب در هنگام خواب اتفاق می افتد.

درمان هایپرهیدروز

برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس

برای دیدن متن کامل و خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا را کلیک کنید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید