09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قارچ ناخن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قارچ ناخن

پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی است. این می تواند باعث ایجاد لکه های قرمز و پوسته پوسته شده بر روی پوست شود. ناخن ها و پوست از نزدیک ارتباط دارند. اگر پسوریازیس پوست دارید ، ممکن است دچار پسوریازیس ناخن نیز شوید.

قارچ ناخن یا اونیکومیکوز عفونی است که در اثر قارچ ایجاد می شود. اگرچه ممکن است این شرایط شبیه به نظر برسد ، اما تفاوت های گوناگونی بین آنها وجود دارد.

علائم پسوریازیس ناخن و قارچ ناخن کاملاً مشابه است ، و جدا از آنها ممکن است دشوار باشد. این مهم است که بدانید کدام یک را دارید تا بتوانید به درستی با آن رفتار کنید.

قارچ ناخن نسبتاً متداول است. معمولاً با یک لکه سفید یا زرد در زیر نوک ناخن یا ناخن پا شروع می شود. در ابتدا ، نادیده گرفتن آن ممکن است آسان باشد.

بعضی اوقات ، عفونت قارچی می تواند بین انگشتان پا و پوست شما گسترش یابد.

پسوریازیس ناخن تقریباً همیشه در افرادی که مبتلا به پسوریازیس عمومی هستند ، رخ می دهد. تمایل دارد بیشتر از ناخنهای پا ، ناخنها را تحت تأثیر قرار دهد.

هر کس می تواند عفونت قارچی ناخن ایجاد کند ، اما افراد بیشتری دچار قارچ ناخن در قسمت پا می شوند. بوی ناخوشایند ممکن است نشانگر برخورد شما با قارچ باشد.
هم ممکن است پسوریازیس ناخن و هم عفونت قارچی وجود داشته باشد. طبق گفته اتحاد پسوریازیس و آرتریت پسوریازیس ، حدود ۳۵ درصد از مبتلایان به پسوریازیس ناخن نیز ممکن است دچار عفونت قارچی شوند.

به گفته بنیاد ملی پسوریازیس ، تا حدود ۵۰ درصد از مبتلایان به پسوریازیس و حداقل ۸۰ درصد از مبتلایان به آرتریت پسوریازیس در ناخن خود دچار مشکل هستند. مشخص نیست که چرا برخی از مبتلایان به پسوریازیس مشکل ناخن دارند در حالی که برخی دیگر این مشکل را ندارند.

قارچ ها ارگانیسم های ریز هستند که در محیط های گرم و مرطوب شکوفا می شوند. حمام ها و استخرها از جمله مکانهای مورد علاقه مخفی خود هستند. هر جدایی بین بستر ناخن و ناخن شما یک دعوت باز برای مهاجرت قارچ ها است. حتی یک برش میکروسکوپی در پوست شما می تواند اجازه ورود آنها را فراهم کند.

به احتمال زیاد با افزایش سن قارچ میخ می گیرید. آقایان ، به ویژه افرادی که سابقه خانوادگی عفونتهای قارچی دارند ، قارچ ناخن را با سرعت بالاتری نسبت به خانمها ایجاد می کنند. اگر شما:

زیاد عرق کنید
در یک محیط مرطوب کار کنید ، یا دست یا پاها اغلب خیس هستند
پابرهنه در استخرهای عمومی ، سالن های ورزشی ، و دوش ها راه بروید
جوراب و کفش با تهویه ضعیف بپوشید
یک بیماری سرکوب کننده سیستم ایمنی مانند HIV دارید
با کسی که قارچ ناخن دارد زندگی کنید .

افرادی که مشکلات گردش خون یا دیابت دارند نیز بیشتر در معرض خطر هستند. هرگونه آسیب در بستر ناخن نیز می تواند شما را در مقابل قارچ ناخن آسیب پذیرتر کند. وقتی دچار تغییر رنگی ، پوستی یا ترک خوردگی ناخن های خود شده اید ، در مورد این علائم به پزشک خود بگویید. این امر به ویژه در صورت بروز پسوریازیس یا دیابت بسیار مهم است.

در ضمن این مراحل را انجام دهید:

پا را تمیز نگه دارید و حتما آنها را کاملا خشک کنید.
ناخن های خود را کوتاه و مرتب نگه دارید.
اطمینان حاصل کنید که هرگونه ابزار مانیکور و پدیکور که استفاده می کنید تمیز و ضد عفونی هستند.
جورابهای خود را دو بار در روز عوض کنید.
از کفش هایی استفاده کنید که به درستی مناسب باشد و به شما اجازه تنفس دهد.
هنگام مراجعه به استخر عمومی یا اتاق قفل ، هر وقت ممکن است کفش دوش بگیرید.

پسوریازیس ناخن قابل درمان است. شما می توانید داروهای موضعی را امتحان کنید. یکی از بهترین راه های درمان برای قارچ ناخن استفاده از صابون لجن دریایی هست. صابون لجن دریایی لیلاک بلژیک با فرمول استثنایی گِل دریا باعث پاکسازی حرفه ایی پوست از الودگی هوا، درمان تیرگی پوست، درمان آکنه های تکرار شونده و جوانسازی پوست می شود این صابون با داشتن اسید های گیاهان دریایی باعث می شود سلول های مرده و کـسل پوست را از بین برده و سلول های جدید ایجاد شود که این باعث می شود پوستتان جوان و زیبا جلوه داده شود. یه علت داشتن پانکوژن دریایی باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدن پوست می شود.

صابون لجن دریایی لیلاک

برخی از خواص صابون لجن دریایی لیلاک بلژیک:
– کمک به رفع ضایعات و التهابات پوستی
– درمان ضایعات پسوریازیس پوستی و قارچ ناخن
– پاکسازی حرفه ایی پوست از چربی و آلودگی های هوا
– درمان چربی پوست
– مناسب برای درمان انواع جوش پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– درمان انواع جوش های پوستی
– درمان قرمزی جای جوش
– مناسب برای شستشوی روزانه
– از بین برددن سلول های مرده
– درمان آکنه های تکرار شونده.

برای دیدن متن کامل و خرید صابون لجن دریایی لیلاک اینجا را کلیک کنید

قارچ ناخن پا,قارچ ناخن کاشت شده,قارچ ناخن پا و درمان,قارچ ناخن پا درمان,قارچ ناخن دست در کودکان,قارچ ناخن دست بعد از کاشت,قارچ ناخن دست,پسوریازیس بدن ,پسوریازیس پوست سر,پسوریازیس ناخن,پسوریازیس تناسلی,پسوریازیس صورت,پسوریازیس گوش

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید