09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قارچ پوستی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قارچ پوستی


امروزه افراد زیادی مبتلا به قارچ و خارش پوستی هستند، قارچ میکروارگانیسم‌هایی هستند که در دمای گرم و مرطوب رشد می کنند، علاوه بر این رعایت نکردن بهداشت، تماس افراد با یکدیگر و با حیوانات و از طریق لباس و نپوشیدن کفش مناسب و … نیز قارچ به بدن فرد منتقل می‌شود.
باید بدانیم افرادی که بیماری قندی دارند یا بسار چاق هستند و عرق می کنند معمولا بیشتر از سایر افراد دچار بیماری قارچ می شوند، علائم بیماری قارچی پوست به بخشی از بدن که قارچ در آن است بستگی دارد.
بعضی از قارچ‌ها به صورت ضایعات گرد قرمز و کمی پوسته دهنده است که قابل مشاهده است ولی علائمی ندارد و از دیگر قارچ‌ها می‌توان به قارچ‌هایی اشاره کرد که در کشاله‌ران، زیر بغل و زیر سینه بوجود می‌آید که از علائم آن خارش، سوزش و قرمزی است.

همچنین وجود قارچ در ناحیه‌ی سر با پوسته ریزی و گاهی با آبسه، ترشح و کچلی سر همراه است که بیشتر در افراد ۱۲-۷ سال شیوع دارد.

دوره ی درمان قارچ ها :
با توجه به نوع قارچ، دوره‌ درمان آن از یک هفته تا چند ماه زمان می‌برد به طور مثال قارچ ناخن که موجب تغییر صفحه ناخن و پوسته‌دهی زیر ناخن و… می‌گردد حدود ۴ ماه دوره درمان آن زمان خواهد برد. اما درمان قارچ‌های سطحی پوست ممکن است یک هفته هم کافی باشد.
راه های پیشگیری از بیماری قارچ :
برای جلوگیری از قارچ در بین کف پا و بین انگشتان از کفش مناسب استفاده کنید ، موقع رفتن به استخر بدون دمپایی نباشید، زیرا فردی که قارچ پا دارد اگر در محوطه‌ استخر راه برود و پوسته‌های قارچ پای او روی زمین بریزد و دیگری روی آن راه برود، قارچ به بدن شخص ثانی هم منتقل می‌شود که توصیه می‌شود در محیط‌های عمومی گرم و مرطوب مثل استخر و سونا از دمپایی و در محیط‌های دیگر از کفش چرمی و باز که به استاندارد نزدیک باشد، استفاده کنید.
در تابستان که هوا گرم هست و تعرق شدت پیدا می کند بهتر است روزانه یا یک روزدر میان حمام کنید و لباس های خود را عوض کنید.
توصیه می شود اگر مبتلا به قارچ شدید حتما از پن دئودرانت (ضد قارچ و ضد عرق ) لیلاک استفاده کنید، این پن حاوی TCC و Sulfur می باشد که براحتی تمامی موارد گفته شده در بالا را درمان می کند با دارا بودن TCC و سولفور از ایجاد تعرق اضافی بدن جلوگیری کرده و همچنین مانع تولید باکتری های ایجاد کننده بوی بد بدن می شود. پن لیلاک باکتری ها و قارچ ها جوش زا بدنی را از بین می برد. با دارا بودن ۳۰ درصد مرطوب کننده شادابی و لطافت را به پوست شما ارمغان می بخشد.

پن دئودورانت لیلاک
برخی از موارد کاربرد پن دئودورانت لیلاک :
– فاقد مواد صابونی
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه
– رطوبت رسانی برای پوست و شادابی آن
– مناسب برای پوستهای حساس
– پاک کننده غیر صابونی
– دارای مجوز بهداشتی
برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید