09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قرمزی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قرمزی بینی

قرمزی موقت در اطراف بینی شما غیر معمولی نیست. عوامل بیرونی مانند باد ، هوای سرد و آلرژن ها می توانند پوست حساس را درست در زیر لب و اطراف بینی شما تحریک کنند.
ممکن است در جستجوی پاسخ باشید زیرا مستعد ابتلا به این علامت هستید و می خواهید بدانید که آیا نگران هستید یا ممکن است به دنبال راهی سریع برای درمان آن باشید.

این مقاله به چندین دلیل احتمالی برای قرمزی اطراف بینی شما می پردازد و ایده های درمانی و راه های جلوگیری از وقوع هر یک از آنها را توضیح می دهد.

درمانی که شما برای کاهش قرمزی اطراف بینی خود انتخاب می کنید در نهایت باید به آنچه باعث ایجاد آن می شود بستگی دارد. اما برخی از داروهای عمومی وجود دارد که می توانید در خانه سعی کنید التهاب و قرمزی را کاهش دهید.

برای خشکی ، آفتاب سوختگی ، وزش بادی و سایر شرایط ناشی از سوزش پوست: از یک مرطوب کننده برای تسکین قرمزی استفاده کنید. به خصوص مرطوب کننده ای که حاوی جو دو سر باشد .

وقتی در حال درمان قرمزی اطراف بینی هستید ، مراقب باشید این ناحیه را بیشتر تحریک نکنید. اگر می توانید یک یا دو روز بدون آرایش برود، از تحریک بیشتر قرمزی جلوگیری کرده و به از بین رفتن علائم کمک خواهید کرد.

از سایر محرک هایی که می توانند رگ های خونی را بیشتر نمایان کنند ، مانند نوشیدن الکل و خوردن غذاهای تند ، خودداری کنید.

۱٫رزاسه
رزاسه یک بیماری مزمن پوستی است که می تواند باعث قرمزی ، گرگرفتگی و رگ های خونی قابل مشاهده شود. این یک بیماری غیر معمول نیستو باید کنترل شود.

چگونه قرمزی را درمان کنیم
قرمزی روزاسه متفاوت از قرمزی ناشی از سایر شرایط درمان می شود.

توصیه های سبک زندگی
افراد مبتلا به روزاسه معمولاً باید بدانند که چه چیزی باعث ایجاد علائم آنها می شود تا بتوانند دفعات بروز شعله ور شدن را کاهش دهند.

محرکهای رایج شامل غذاهای تند ، نوشیدنیهای الکلی و طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب است.

افرادی که روزاسه دارند همچنین باید از کرم ضد آفتاب SPF و همچنین لباس های ضد آفتاب استفاده کنند .

۲٫ آکنه
غیر معمولی نیست که آکنه در اطراف بینی خود داشته باشید. لمس کردن اغلب به بینی خود و یا انتخاب در از بین بردن جوش می تواند منافذ اطراف بینی شما را شعله ور کند. منافذ مسدود شده اطراف بینی شما می تواند دردناک باشد و گاهی از بین می رود.

به یاد داشته باشید که پوست بالای لب و اطراف بینی شما می تواند به ویژه نسبت به مواد شیمیایی خشن حساس باشد ، بنابراین با احتیاط آن را درمان کنید.

۳٫ سوزش پوست
سوزش پوست می تواند نتیجه موقت مالیدن یا خراشیدن پوست شما باشد. برای این غیر معمول نیست که باعث قرمزی اطراف بینی و بالای لب های شما شود.

حتی ممکن است نیازی به درمان سوزش پوستی نباشد. احتمال آن وجود دارد که ظرف یک یا دو ساعت به تنهایی از بین برود. برای خلاص شدن از برخی قرمزی از یک مرطوب کننده آرامش بخش ، ضد حساسیت استفاده کنید.

تا جایی که میتوانید از تماس با بینی خودداری کنید. هر وقت با قسمت داخلی بینی خود تماس برقرار می کنید ، مخاط مخاطی ظریف خود را در معرض میکروب های ناخن های خود قرار می دهید.

وقتی خارش دارید یا احساس سوزش بینی دارید ، مطمئن شوید که ناخن های شما مرتباً بریده شده است. برای از بین بردن زباله های منطقه از یک بافت نرم و بدون سوزن استفاده کنید.

۴٫ وزش باد
وزش باد شدید احساس سوزش روی پوست شما بهوجود می اورد که گاهی اوقات بعد از قرار گرفتن در معرض هوای سرد و شفاف احساس می کنید. این می تواند باعث ایجاد قرمزی و لایه برداری در زیر و اطراف بینی شما شود.

هنگامی که در اب و هوای سرد هستید ، صورت خود را با روسری یا یقه بالایی محافظت کنید و از ضد آفتاب استفاده کنید. از آنجا که اشعه ماوراء بنفش (UV) سطوح برفی را منعکس می کند ، ضد آفتاب در شرایط زمستانی به همان اندازه مهم استکه در فصل تابستان استفاده میکنید .

۵٫ درماتیت تماسی
درماتیت تماسی آلرژیک در اثر تماس مستقیم با آلرژن ایجاد می شود. این بثورات معمولاً خارش دار و ناراحت کننده است.

بافت های معطر ، رایحه ها و محصولات مراقبت از پوست محرک های احتمالی درماتیت تماسی آلرژیک در اطراف بینی شما هستند.

اولین قدم شما شستن صورت به آرامی با آب گرم است تا بتوانید اثرات آلرژن از بین ببرید. اگر درماتیت تماسی مکرر دارید ، ممکن است لازم باشد آنچه را که در اطراف بینی شما ایجاد می شود ، شناسایی کنید. یافتن ماده ای که بر شما تأثیر می گذارد و اجتناب از آن است ، مهم برای جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آن است.

در نظر بگیرید که آیا قرمزی اطراف بینی شما می تواند نتیجه این موارد باشد:

روال آرایش خود را تغییر دهید
لوسیون یا کالای تونینگ
بافتهای معطر
مواد شوینده جدید لباسشویی
افراد همچنین می توانند نسبت به محصولاتی که قبلاً برای مدت طولانی از آنها استفاده کرده اند و بدون هیچ مشکلی قبلی حساسیت ایجاد کنند.

جهت درمان سریع چه کار باید انجام بدهیم .کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی فریش فروت حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. این کرم برای درمان خشکی پوست، کم آبی پوست(دی هیدراته)، قرمزی و التهاب پوست تجویز می شود. همچنین بخاطر داشتن جو دوسر برای پوست های مستعد اگزما و درماتیت نیز تجویز می شود.
عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.

https://bazaak.ir/wp-content/uploads/repair-cream.jpg

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

ضد قرمزی پوست ,درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست صورت نوزاد,درمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست دست,درمان قرمزي پوست صورت,قرمزی بینی بعد از عمل,قرمزی بینی بعد از پلاسما جت,قرمزی بینی در بارداری,قرمزي بيني,علت قرمزی بینی,قرمزی بینی نشانه چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید