09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قرمزی صورت موقع خجالت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قرمزی صورت موقع خجالت

قرمزی موقع خجالت

کوپرز اولین مرحله روزاسه است که در تکامل می تواند علائم قابل رویت را بر روی پوست بگذارد و حتی منجر به بزرگ شدن بینی شود ، شرایطی به نام رینوفیما. درمان نادرست می تواند باعث تشدید و علائم دائمی آنها بر روی صورت شما شود.

روزاسه چیست؟

همه ما گاه به گاه سرخ می شویم. این پدیده زمانی اتفاق می افتد که مویرگ های موجود در صورت گشاد شده و اجازه می دهند جریان بیشتری خون ، یا به دلیل تغییر دما ، ناشی از فشار یا احساسات باشد.

اما اگر قرمزی پایدار باشد یا همراه با علائم دیگری مانند رگهای خونی گشاد شده یا عدم تحمل مواد آرایشی باشد ، ممکن است روزاسه یا روزاسه را تجربه کنید. دو تظاهرات بالینی مراحل تکاملی یک بیماری مشابه هستند.
حجامت بیشتر در بین افراد با خاصیت ارتجاعی کم در مویرگهای پوستی دیده می شود. در مورد پوست طبیعی ، اتساع مویرگ ها به دنبال انقباض است. در مورد پوستی که تحت تأثیر حجامت قرار دارند ، مویرگها می توانند بدون مشکل گشاد شوند ، اما به اندازه کافی قوی نیستند که به حالت اولیه خود بازگردند. این پدیده باعث قرمزی مداوم یا ایجاد نواحی قرمز می شود. در گونه ها و بینی یافت می شود .

خونی مشخص می شود. اکثر اوقات ، روزاسه آکنه در بین خانمهای مسن با پوست سفید رخ می دهد و قسمت مرکزی صورت را تحت تأثیر قرار می دهد. معمولاً یائسگی را همراه می کند ، اما در مردان نیز شایع است.

در حال حاضر علت روزاسه مشخص نیست. در ابتدا تصور می شد که این بیماری یک عروق روی پوست سبورئیک است. تصور می شود که این بیماری به دلیل جهش ژنتیکی ایجاد شده و توانایی پوست را در کاهش التهاب ناشی از عوامل خارجی مانند آفتاب سوختگی یا داروهای خاص ایجاد می کند.

عوامل تشدید روزاسه

عوامل محیطی: قرار گرفتن در معرض دمای شدید (گرم یا سرد) ، رطوبت ، باد ، آفتاب و آلودگی (مواد مضر ، دود سیگار ، گرده).
عوامل روانشناختی: عصبانیت ، ترس یا استرس. هورمونهای ترشح شده در استرس می توانند باعث التهاب پوست شوند.
عوامل خارجی: داروها ، کاربردهای موضعی کرمهای کورتیزون ، غذاهای گرم و سرد ، مواد شوینده ، الکل و فشارهای جسمی می توانند باعث ایجاد و یا بدتر شدن قرمزی و التهاب پوست شوند.
عوامل مکانیکی: فشار وارد شده به پوست

درمان روزاسه

پک ضد قرمزی سیلکر مناسب برای پوست های قرمز مستعد کوپروز و رزاسه می باشد. این پک با داشتن ویتامین PP، آلانتویین، منتول، پتید ضد قارچ و ضد باکتری باعث درمان و کاهش قرمزی پوست می شود.
نیاسین آمید یا ویتامین PP (ویتامین B3) موجود در این پک دارای خاصیت ضد التهاب قوی و التیام بخش (Soothing) می باشد و همچنین می تواند با کمک به ساخت رشته های کلاژن سبب افزایش استحکام و انسجام سلولها شده و به این ترتیب قدرت دفاعی پوست را تقویت می کند.
آلانتویین موجود در پک سیلکر دارای خاصیت ضد التهاب قوی و التیام بخش (Soothing) می باشد و همچنین می تواند با کمک به ساخت رشته های کلاژن سبب افزایش استحکام و انسجام سلولها شده و به این ترتیب قدرت دفاعی پوست را تقویت می کند.
منتول موجود در پک سیلکر دارای خاصیت خنک کنندگی داشته و التهاب و قرمزی پوست را سریع کاهش می دهد.
پتید ضد قارچ و ضد باکتری باعث از بین رفتن باکتری های مضر در پوست میشه. تحقیقات نشان می دهد تعداد انگل دمودکس در پوست افرادی که قرمز هستند زیاد هست. این پک با داشتن پتید ضد قارچ و ضدباکتری باعث کاهش نرمال این انگل می شود.

– روشن کننده درمانی قوی پوست به علت دارا بودن ROUMEX تایروستات و پیگمنت های معدنی
– ترمیم کننده قوی پوست بعد از پلکسر، لیزر، میکرو، پیلینگ و سایر کارهای تهاجمی پوست
– پیشگیری و درمان لک های موجود
– آبرسانی عمیق پوست
– درمان لک های پوستی
– درمان نازکی پوست
– درمان قرمزی پوست
– جلوگیری از ایجاد لک های پلکسر، لیزر، آفتاب، بارداری، افزایش سن، کک و مک و…

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

رزاسه ودرمان,روزاسه چيست,روزاسه پوست,قرمزی صورت نوزاد,قرمزی صورت در بارداری ,قرمزی موقع خجالت کشیدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید