09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قرمزی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قرمزی پوست صورت

قرمزی پوست یکی از شکلات شایع در زیبایی است که افراد زیادی را درگیر می‌کند. قرمز شدن پوست در قسمت‌های خاص مثل گونه‌ها و اطراف بینی و یا تمام صورت به دلایل خاصی به وجود می‌آید و خوشبختانه قابل درمان است اما قبل از هر چیزی شما باید علت مشکل خود را دریابید و نسبت به درمان آن اقدام کنید. پس از این مرحله می‌توان قرمزی پوست را با روش‌های مناسب کاهش داد و یا به طور کامل از بین برد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که با مشکل قرمزی پوست دست به گریبان هستند نگران نباشید، ما در این مقاله شما را با راه های درمان قرمزی آشنا میکنیم .

قرمزی زیاد پوست صورت می‌تواند علت‌های گوناگونی داشته باشد. دلایل معمول شامل رزاسه، لوپوس، آکنه، اگزما، سبوره، پیش از یائسگی، پارگی مویرگ‌ها یا خشکی بیش از حد پوست می‌شود.

سایر دلایل قرمزی پوست، آفتاب سوختگی، قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی سرد، بودن در محیطی گرم برای طولانی مدت، مصرف زیاد الکل و استرس بیش از حد در زندگی است. خوشبختانه راههای ساده و موثر زیادی وجود دارد که می‌تواند این علائم را در صورت‌تان تسکین بدهد.

چه کسانی بیشتر درمعرض قرمزی پوست صورت هستند؟

افرادی که پوست صورت رنگ‌پریده و بی‌رنگ دارند؛
زنان بیشتر در معرض دچار شدن به قرمزی پوست صورت هستند؛
مردان درصورت دچار شدن به قرمزی پوست صورت این مشکل را شدیدتر تجربه می‌کنند؛
کسانی که سریع سرخ می‌شوند و این حالت توأم با ایجاد گرما در پوست است؛
افرادی که الکل مصرف می‌کنند.

نکات مهم در مقابله با قرمزی پوست
برخی از عادات و رفتارها باعث بدتر شدن قرمزی پوست و بروز شدیدتر واکنش‌های آلرژیک و رزاسه‌ای می‌شوند مثل:

حمام گرفتن با آب داغ، آب داغ لایه محافظ پوست را از بین می‌برد و آن را نسبت به عوامل آلرژی‌زا و رزاسه بی‌دفاع می‌کند.
لایه برداری مکرر و خشن روی پوست، پوست شما باید فرصت بازسازی داشته باشد در غیر این صورت قرمزی و التهاب به سراغ آن خواهد آمد.
قرار گرفتن در محیط‌های گرم و داغ، حرارت علت اصلی سرخی پوست است و شما باید تا حد ممکن از قرار گرفتن در محیط‌های گرم مثل ماشین داغ و اتاق بدون تهویه اجتناب کنید.

بهترین محصول برای درمان قرمزی و آبرسانی پوست استفاده از کرم آبرسان، مغذی و ضدقرمزی ژیورل فرانسه حاوی روغن جوجوبا، جو دوسر و ویتامین E می باشد. عصاره جو دوسر، با داشتن ترکیبات فلاونوئید دارای اثر ضدالتهاب قوی و به واسطه داشتن ساپونین دارای اثر تنظیم کننده سیستم دفاعی می باشد، عصاره جو دوسر هم چنین ریسک عفونت های باکتریایی ثانویه را از طریق مهار اتصالات باکتری استافیلوکوک طلایی به سلول های کراتینوسیت کاهش می دهد.
جو دوسر به علت دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات پروتئینی، پلی ساکاریدها، لیپیدها، اسیدهای چرب مانند اُمگا ۳ و انواع ویتامین ها از جمله E , B5 سبب نرمی، محافظت و رطوبت رسانی به پوست می شود.

کرم ابرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل

– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان قرمزی پوست صورت,درمان قرمزی پوست زیر چشم,درمان قرمزی پوست بینی,درمان قرمزی پوست بعد از لیزر,درمان قرمزی پوست اطراف بینی,درمان قرمزی پوست اطراف واژن,درمان قرمزی پوست اگزما,,درمان قرمزی پوست بعد از لایه برداری,درمان قرمزی پوست ناشی از آفتاب سوختگی,رفع قرمزی پوست پسوریازیس,درمان خشکی و قرمزی پوست پا,درمان قرمزی و پوسته شدن پوست صورت,درمان قرمزی و تورم پوست صورت,درمان قرمزی و تورم پوست,درمان جای قرمزی پوست,درمان جوش و قرمزی پوست,برای رفع قرمزی پوست چه کنیم,درمان قرمزی و خارش پوست صورت,درمان قرمزی سوختگی پوست,رفع قرمزی پوست سریع,درمان قرمزی شدید پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید