09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی ترک پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی ترک پا

ترک  پا نشانه ای از عدم مراقبت  مناسب از پا است. پوست روی پای ما معمولا خشک است چون هیچ غدد چربی در پوست پا وجود ندارد.  عدم  استفاده از مرطوب کننده  می تواند سبب خشکی و ترک پا شود. یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: عفونت‌های باکتریایی و قارچی موجود بر ترک‌های سطح کف پا ممکن است باعث مقاومت ترک‌ها شود بنابراین برای درمان ترک پا بهتر است ابتدا عفونت‌ها را از بین ببریم.  ترک‌های عمیق پا را حاصل خشکی زیاد پوست و در برخی مواقع اگزمای پوستی دانست و گفت: درمان‌ دیگری به جز چرب و مرطوب نگه داشتن آن در شرایط خشکی پوست وجود ندارد.علائم ترک خوردگی پاشنه ها
علائمی که روی سطح پوست نمایان می شود، همیشه حاکی از نقصی درونی است. اگر به سلامت درونی بدن توجه بیشتری کنید، قطعا می توانید از بروز بسیاری از این علائم جلوگیری کنید.
درضمن پای شما نیز به توجه خاص و جداگانه نیاز دارد. اگر توجه موردنیاز را به عمل نیاورید، علائم رایج زیر ظاهر می شود:۱٫ وجود لکه های قرمز و پوسته پوسته
۲٫ لایه لایه شدن و ترک خوردن پوست
۳٫ خارش و حساس شدن پوست
۴٫ خون ریزی پاشنه پاها

علت های ترک خوردن پاشنه ها
۱٫ خشکی بیش از حد پوست و پینه بستن سطح پوست اطراف پاشنه ها که اغلب به خاطر فعالیت بیش از حد پاهاست.
۲٫ ایستادن بیش از حد و خشک بودن سطحی که پاهایتان با آن در تماس است.
۳٫ وزن بیش از حد نیز باعث می شود تمام فشار بدن روی پاشنه ها قرار گیرد که در این صورت اگر پوست کف پا انعطاف پذیری لازم را نداشته باشد ترک می خورد.
۴٫ پوشیدن صندل و کفش های پشت باز، عامل دیگر بروز ترک پاشنه است.
۵٫ بیماری های مختلفی مانند پسوریازیس، انواع حساسیت های پوستی و اگزما، دیابت و برخی بیماری های پوستی هم می توانند منجر به ترک خوردن پاشنه ها شود.
۶٫ از بین رفتن انعطاف پذیری پوست و نازک شدن سطح آن (به خصوص با بالا رفتن سن) یکی دیگر از عوامل ترک خوردن پاشنه هاست.
۷٫ استفاده از کفش های غیراستاندارد و نامناسب
۸٫ شرایط سخت آب و هوایی و خشکی بیش از حد هوا
۹٫ کمبود ویتامین های مورد نیاز، املاح معدنی و مس

یائسگی و ترک پا

در اغلب خانم ها بعد از یائسگی، شاهد ضخیم شدن پوست کف پا هستیم که به آن کلفتی کف پای دوران یائسگی گفته می شود.

در مواردی که ضخیم شدن کف پا به دلیل وراثت و یا بعد از دوران یائسگی است، پیشگیری از آن ممکن نیست و می توان با استفاده از کرم های مرطوب کننده کف پا را نرم و تا حدودی از خشک شدن و ترکیدن پوست پیشگیری کرد.

تشخیص اینکه ترک پاشنه پا به دلیل بیماری است یا نه، با پزشک است. برای تشخیص این بیماری، آزمایش قارچ یا نمونه برداری بافتی انجام می شود.

درمان
برخی درمان‌های خانگی برای از بین بردن ترک پا بسیار مؤثر هستند، اما در مواقعی که این درمان‌ها تأثیری نداشته باشند، باید از پزشک متخصص کمک گرفت. بعد از هر بار شستن پاها و خشک کردن، نواحی ترک‌خورده را روغن گیاهی مرطوب کننده بمالید. پماد، کرم و روغن مورد نظر را به مقدار زیاد روی پاها بمالید و بعد جوراب نسبتاً کلفتی به پا کنید. اگر این‌کار را هر شب انجام دهید، پس از چند روز نتیجه مورد نظر را به دست خواهید آورد.

پاهای‌تان را به مدت ۱۰ دقیقه در محلول آبلیمو و کمی آب بگذارید. آبلیمو نوعی اسید ملایم و طبیعی دارد و می‌تواند پوست‌های مرده را از سطح پاها جدا کند. بهتر است بعد از آب کشیدن پاها با یک مسواک بسیار نرم و یا سنگ پا، پوست‌های مرده را از کف پاشنه پا جدا کنید.

رژیم مناسب
برنامه غذایی سرشار از کلسیم، آهن، روی و اسیدهای امگا۳ داشته باشید .در ادامه شما را با بهترین محصولات درمانی آشنا می کنیم .

برای دیدن محصولات درمان ترک پا و خرید اینجا را کلیک کنید .

پا پاشنه قوزک بدن پوست زیبایی قویترین درمان جلوگیری ضد ترک ران پهلو زانو پینه قارچ کرم ماسک قطعی گیاهی خانگی عمیق درمان ترک پا با گیاهان دارویی درمان ترک پا در طب سنتی درمان ترك پا با عسل درمان ترك پاشنه پا درمان گیاهی ترک پا درمان خانگی ترک پا درمان ترك كف پا بهترین درمان ترک پا درمان قطعی ترک پا درمان ترک عمیق پا درمان ترک پا با موز درمان ترک پا با جوش شیرین درمان ترک پا با موز له شده درمان ترک پا با طب سنتی درمان ترک پا با داروهای گیاهی درمان ترک پاشنه پا در طب سنتی درمان ترک پاشنه پا چیست روش درمان ترک پاشنه پا بهترین درمان ترک پاشنه پا راه درمان ترک پاشنه پا راه های درمان ترک پاشنه پا درمان ترک پاشنه ی پا درمان قطعی ترک پاشنه پا درمان سریع ترک پاشنه پا جلوگیری از ترک پاشنه پا جلوگيري از ترك پا راههای جلوگیری از ترک پا جلوگیری ترک پا پیشگیری از ترک پا برای جلوگیری از ترک پا جلوگیری از ترک کف پا برای جلوگیری از ترک پا چه باید کرد روش های جلوگیری از ترک پا

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید