09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی خط خنده و اخم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی خط خنده و اخم

خطوط اخم و خنده عمدتا ناشی از پیری است. با افزایش سن ، پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد .

عوامل ایجاد خط خنده و خط اخم :

ژنتیک DNA شما تعیین می کند که آیا نوع پوست شما انعطاف پذیر است و می تواند سریع تر دچار خطوط خنده یا اخم شود .
نور خورشید. پرتوهای اشعه ماوراء بنفش نور خورشید باعث کاهش تجربی الاستین و کلاژن در پوست شما می شود و شما را مستعد شکل گیری خطوط می کند.
عبارات تکراری اگر حالت چهره ای وجود دارد که اغلب آن را ایجاد می کنید (مانند اخم کردن ، لبخند زدن ، لگد زدن یا ساییدگی به ابروهای خود) ، احتمالاً خطوط اخم دارید.
استرس این می تواند باعث ایجاد تنش صورت شود ، که می تواند منجر به بیان مکرر صورت شود ، که می تواند منجر به خطوط اخم شود.
سیگار کشیدن باعث ایجاد خطوط خفیف در اطراف دهان می شود. استنشاق دود تنباکو موجب ایجاد چین و چروک و خطوط به علت محدود شدن رگ های خونی می شود که پس از آن اسیدهای چرب خون به آن بافت ها کاهش می یابد.

اگرچه بسیاری از افراد به درمان هایی مانند تزریق بوتاکس به منظور کاهش خطوط خفیف مراجعه می کنند، اما راه های ساده ای برای شروع درمان خطوط خفیف بدون تزریق وجود دارد، چون تزریق بوتاکس باعث فلج شدن عضله ها شده و بعد از مدتی با شدت این خطوط برمیگردد این راه های ساده کدامند ؟

خوردن یک رژیم غذایی سالم که حاوی مقدار زیادی آب است .هیدراته شدن پوست باعث جلوگیری از خطوط پوستی می باشد. همچنین در نظر گرفتن یک مکمل که شامل اسیدهای چرب امگا ۳ برای کمک به هیدرات پوست است را در نظر بگیرید.
خواب کافی داشته باشید تا پوست شما شارژ شود . اما اگر شما بیشتر روی به صورت میخواید این یعنی پوست خود را به دچار شدن خطوط و چین و چروک تشویق می کنید.
هر روز از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. فراموش نکنید که پرتوهای UV خورشید حتی در روزهای ابری و در زمستان وجود دارد. همچنین عینک آفتابی استفاده کنید چون عینک آفتابی نه تنها باعث پیشگیری از لک صورت دور چشم می شود بلکه از پوست اطراف چشم شما نیز محافظت می کند.
صورت خود را حداقل سه بار در روز مرطوب کنید . از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید. پوست بین چشم و ابرو را فراموش نکنید.
صورت خود را چند بار در هفته لایه برداری کنید . برای پاک کردن سلول های پوست مرده از اسکراب زردالو ژیورل استفاده کنید.

درمان خط خنده و اخم با ورزش

برای پیشانی صاف ، شما باید هر روز ماهیچه ی فرونتالی را کار کنید.

کف دست چپ خود را در سمت چپ پیشانی خود قرار دهید. در حالی که پوست را با دست چپ خود محکم نگه دارید ، کف دست راست خود را در سمت راست پیشانی خود فشار داده و آن را با یک حرکت ماساژور به شکل دایره و ساعت حرکت دهید.

بعد از دو دقیقه ، دست راست را در جای خود نگه دارید و سمت چپ پیشانی خود را با حرکت دایره ای خلاف جهت عقربه ساعت به مدت دو دقیقه ماساژ دهید. این روند را سه بار برای هر شش دقیقه در هر طرف تکرار کنید.

درمان خطوط اطراف چشم

برای کاهش پاهای کلاغ توسط چشم ، انگشت شست خود را در گوشه بیرونی چشم و انگشتان خود در بالای سر خود قرار دهید. چشمان خود را ببندید و با انگشت شست، گوشه های بیرونی چشم هایتان را به طرف دو طرف سر و کمی بلند کنید. این مدت را برای ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس استراحت کنید. ۱۵ بار تکرار کنید این بخش از روال روزانه خود را انجام دهید.

یکی دیگر از بهترین راههای در درمان خطوط استفاده از کرم لیپوفیلر ژیورل هست. این کرم محصول فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود. ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود. در ادامه شما ا با این محصول آشنا میکنیم .

کرم لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان خط خنده در طب سنتی,درمان خط خنده با لیزر,درمان خط خنده با نخ,درمان خط خنده عمیق,درمان خط خنده با بوتاکس,درمان خط خنده با تزریق ژل,درمان خط خنده در خانه,درمان خط اخم عمیق,درمان خط اخم با طب سنتی,درمان خط اخم پیشانی,درمان خط اخم ابرو,درمان خط اخم با لیزر,درمان خط اخم بین دو ابرو ,درمان خط اخم بدون بوتاکس,درمان خط اخم به روش خانگی, چین و چروک صورت,چین و چروک دور چشم,چین و چروک پیشانی,چین و چروک پوست,چین و چروک زیر چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید