09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی ریزش مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی ریزش مو

 

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای ریزش مو شده اید و علت آن را ریزش ارثی می دانید و به پزشک مراجعه نکرده اید بهتر است  با ما همرا باشید تا علل و راه های درمان را برایتان بگوییم.

علت های مختلف ریزش مو :

گاهی با انجام جراحی دچار استرس یا افسردگی می شوید، بعد ۲ الی ۳ ماه از گذشت جراحی دچار ریزش مو می شوید که این نوع ریزش کاملا موقتی و زود گذر می باشد.

اختلالات هورمونی

زمانی که فرد دچار عدم تعادلی هورمونی می شود مانند بیماری کم کاری یا پرکاری تیروئید ،دچار ریزش موقتی مو می شود  که در این صورت نیز باید برای درمان تیروئید به پزشک مراجعه کنید تا ریزش مو نیز برطرف گردد .

چربی پوست سر:

سعی کنید پوست سر خود را از وجود هر گونه چربی پاکسازی کنید، چون به هر میزان که موهایتان چرب باشد دچار ریزش مو می شوید یکی از بهترین راه ها برای کنترل چربی موی سر، گیاه رزماری می باشد.

تغذیه :

موهای سر در زیبایی هر فردی نقش بسزایی ایفا می کند و تغذیه می تواند در جلوگیری از ریزش مو و حفظ زیبایی فرد نقش داشته باشد. بنابراین زمانی که ویتامین مورد نظر به فولیکول مو نمی رسد دچار ریزش و خارش و شوره سر می شوید، تا جایی که می توانید سبزیجات، میوه ها و مصرف اب را زیاد، و در عین حال ادویه جات ، غذاهای پر چرب و فست فود را از رژیم غذایی خود حذف کنید .

اظطراب

فشارهای عصبی و داشتن استرس در محیط کار و خانه نقش اساسی در ریزش مو را بر عهده دارد و ممکن است اثر جبران ناپذیری بر موها وارد آورد .

مصرف بعضی قرص ها :

بعضی داروها باعث ایجاد ریزش مو می شوند.داروهایی مانند:داروهای ضد انعقاد خون، داروهای ضد افسردگی، داروهای ضد نقرس، شیمی درمانی که برای سرطانها استفاده می شود، استفاده بیش از حد از ویتامین A و قرصهای ضد حاملگی.قطع این داروها به کاهش ریزش مو و درمان ریزش مو بسیار کمک کننده است.

برای مشاهده محصولات ضد ریزش مو اینجا کلیک نمایید

درمان ریزش مو در زنان,درمان ریزش مو مردان,درمان ریزش موی سر,درمان ریزش مو با طب سنتی,درمان ریزش مو در دوران شیردهی,درمان ریزش موی سکه ای,درمان ریزش مو با روغن زیتون,درمان ریزش مو زنان,درمان ریزش مو ارثی,درمان ریزش مو با prp,درمان ریزش مو مردان,درمان ریزش موی مردانه,درمان ريزش مو در مردان,درمان ریزش ریش در مردان,درمان ریزش موی صورت مردان,درمان قطعی ریزش مو در مردان prp,جلوگیری از ریزش مو در مردان,جلوگیری از ریزش مو در زنان,جلوگیری از ریزش موی سر,جلوگیری از ریزش مو ارثی,جلوگيري از ريزش مو,جلوگیری از ریزش مو در دوران شیردهی,جلوگیری از ریزش موی ارثی,,جلوگيري از ريزش موي سر,جلوگیری از ریزش موهای چرب,جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی,جلوگیری از ریزش مو در رژیم لاغری,درمان ریزش مو در دوران شیردهی,درمان ریزش مو ارثی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید