09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی منافذ باز پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت

چگونه منافذ باز را درمان کنیم ؟

احتمالا شما هم از منافذ باز پوست یا همان پوست پرتقالی خود راضی نیستید و هر روشی را امتحان کردید ،اما از شر این منافذ خلاص نمی شوید .
اگر برخی از قسمت های پوست ما هم دچار منفذ باز هست و حتی با ارایش هم نمیتوانید پوشش بدهید باید به شما بگوییم ما برایتان روش هایی را ارائه میکنیم که این نوع مشکل پوست را درمان کرده و با به حداقل برسانید .

چرا پوست دچار منافذ باز میشود :

برای جواب این سوال باید در مورد نحوه ساختار مو بیشتر بدانید . هر تار مو از ساختاری به نام فولیکول رشد پیدا میکند ، روی سطح پوست برای تک تک فویلکول های مو منافذی وجود دارد تا موها راه خود را از درون پوست پیدا کرده و بیرون بیایند .

چرا منافذ بازتر میشود ؟

غدد چربی پوست که بیشتر ترشح میشود باعث پر شدن فولیکول مو می شود و به سطح پوست می رسند .

چه چیزی منافذ پوست را مسدود میکند ؟

زمانی که چربی به همراه الودگی و لوازم ارایش در منافذ بر روی پوست جمع می شود سبب انسداد منافذ می شود و این را هم بدانیم که مسدودی منافذ بدون شک باعث ایجاد جوش میشود بنابرین بهترین روش برای از بین بردن منافذی که بزرگتر به چشم می آید صرفا کوچک کردن ان هاست نه بستن .

یکی از بهترین روش هایی که میتوان منافذ را کوچک تر کرد شستن صورت هست به طوری که دو بار در طی روز به وسیله پن یا ژل صورت را بشورید .

منتهی موقع شستن باید نکاتی را رعایت کنید حتما از آب ولرم استفاده کنید. آب گرم پوست را اذیت میکند و باعث باز شدن منافذ پوست خواهد شد .
صورت خود را به آرامی بشویید. مالِش و ساییدن پوست به آن آسیب می‎زند و پوست را ملتهب می‌کند. اگر پوست ما ملتهب شود، منافذ آن بیشتر دیده می‌شوند. توجه داشته باشید از شوینده هایی که ایجاد جوش میکنند خودداری کنید .

از ضد افتاب های خوب و استاندارد استفاده کنید چون نور افتاب باعث اسیب شدید از جمله شلی و افتادگی / لک های پوستی / و ایجاد منافذ باز میشود.

لایه برداری پوست را فراموش نکنید

اگر جزو افرادی هستید که دارای پوست چرب هستید حتما یک الی دو بار در هفته از لایه بردار استفاده کنید قطعا لایه برداری باعث تمیزشدن پوست از وجود الودگی ها و لاه های مرده سطح پوست می شودو در نتیجه با لایه برداری منافذ مسدود

البته، نباید بیشتر از دو بار در هفته پوست را لایه‌برداری کنید. لایه‌برداری بیش از اندازه، پوست را خشک می‌کند. علاوه برا این ها باید حتما قبل از خواب ارایش پوستتان را بشورید تا منافذ مسدود نشود و ایجاد جوش نکند و حتما از مرطوب کننده مناسب بعد از شستشو استفاده کنید .

اسکراب لایه بردار زردالوی ژیورل فرانسه
برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست
– از بین برنده لایه های مرده پوست
– مکمل درمان ترکهای پوستی
– شاداب کننده پوست
» برای خرید اسکراب زردالو ژیورل اینجا کلیک نمایید
بستن منافذ باز پوست,درمان منافذ باز پوست,منافذ باز پوست,کرم برای منافذ باز پوست,علت منافذ باز پوست,درمان خانگی منافذ باز پوست,منافذ باز صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید