09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی ویتیلیگو

لکه های سفید روی پوست ممکن است در اثر شرایط مختلف ایجاد شود. آنها معمولاً دلیلی برای نگرانی نیستند و ممکن است در خانه درمان شوند. با ما همراه باشید تا راه درمان لک سفید را با شما در میان بگذاریم.

Tinea versicolor می تواند به صورت لکه های سفید یا لکه هایی به رنگ صورتی ، قرمز و قهوه ای ظاهر شود. آنها روی پوست برنزه بیشتر قابل توجه هستند و ممکن است با گذشت زمان بزرگتر شوند.

علائم دیگر عبارتند از:

خارش
مقیاس گذاری
خشکی
همه افراد دارای مخمر میکروسکوپی هستند که روی پوست خود زندگی می کنند ، اما افرادی که دارای tinea versicolor هستند رشد بیش از حد مخمر را تجربه می کنند.

هنوز مشخص نیست که چرا این اتفاق می افتد ، اما ممکن است ناشی از:

تعرق مفرط
پوست چرب
شرایط مرطوب و گرم
سیستم ایمنی ضعیف
Tinea versicolor بیشتر در افرادی که در آب و هوای گرمسیری زندگی می کنند رخ می دهد. این می تواند افراد هر گروه قومی را تحت تأثیر قرار دهد. نوجوانان به دلیل داشتن پوست روغنی تر ممکن است نسبت به افراد در گروههای سنی دیگر مستعدتر باشند.

ویتیلیگو زمانی اتفاق می افتد که سلول های خاصی از پوست به نام ملانوسیت ها جلوی ساختن ملانین را می گیرند. ملانین رنگی است که به پوست ، مو و چشم شما رنگ می بخشد. بدون رنگدانه ، تکه های سفید تشکیل می شوند.

این تکه ها می توانند در هر جای بدن ظاهر شوند. ویتیلیگو معمولاً متقارن است ، اگرچه فقط در یک طرف بدن ظاهر می شود. نواحی معمولی که تحت تأثیر ویتیلیگو قرار دارند شامل زانوها ، دستها ، دستگاه تناسلی و مو است. همچنین می تواند بر مناطقی که دارای مخاطی هستند مانند قسمت داخلی دهان و بینی تأثیر بگذارد. ویتیلیگو به طور معمول در بیست سالگی شما ایجاد می شود ، اما می تواند در هر سنی بروز کند. علت آن در حال حاضر مشخص نیست. ویتیلیگو ممکن است به ژنتیک یا بیماری های خود ایمنی مانند پرکاری تیروئید مرتبط باشد.

گزینه های درمان
درمان ویتیلیگو آرایشی و بهداشتی است و هدف آن بازیابی رنگ به پوست آسیب دیده است. با چندین روش درمانی می تواند آزمایش و خطا انجام دهد.

پزشک ممکن است یک یا چند مورد از موارد زیر را توصیه کند:

استروئیدها
سیستم های نقص ایمنی
نور درمانی ماوراء بنفش
برخی از افراد مبتلا به ویتیلیگو دریافتند که استفاده از لوازم آرایشی پوشاننده موثرترین گزینه برای کاهش ظاهر لکه های سفید است.

در موارد شدید ، درمان های جراحی نیز ممکن است گزینه ای باشد. پزشک شما می تواند در مورد آنچه ممکن است برای شما مناسب باشد صحبت کند.

اما چگونه میتوانیم بدون جراحی از شر این لک های سفید خلاص شویم برای شما کرم ویتلکسین ژیورل بزک ر معرفی میکنیم .

کرم درمان پیسی، برص و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل ساخت فرانسه دارای مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱ می باشد. این کرم برای درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو تجویز می شود. پیسی لکه های سفید هستند که به دلیل ازبین رفتن رنگدانه های پوست ( ملانین ) دربخش هایی ازپوست به وجود می آیند. این بیماری به اسم های پیسی، برص و ویتیلیگو شناخته شده است.

کسانی که به پیسی مبتلا هستند، سلول های سازنده ملانین را در پوست خود از دست می دهند.

کرم ویتلکسین ژیورل فرانسه با داشتن مواد موثر باعث ملانین سازی(رنگدانه سازی پوست) می شود. از این رو محل هایی که درگیر پیسی هستند بمرور زمان بخاطر رنگدانه سازی دوباره به حالت اولیه پوست برمیگردد. مدت زمان درمان بستگی به شدت پیسی و قدیمی بودن آن دارد. برای نتیجه گیری بهتر، باید ۳ ماه مرتب این کرم برروی محل درگیر استفاده شود.

کرم ویتلکسین ژیورل

برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل
برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

ویتیلیگو درمان,ویتیلیگو در کودکان,ویتیلیگو درمان دارد,ویتیلیگو در نوزادان,ویتیلیگو درمان قطعی,ویتیلیگو در ناحیه تناسلی,ویتیلیگو چیست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید