09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی پف زیر چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی پف زیر چشم

پف چشم ها که با احتباس مایع در اطراف پلک و زیر چشم مشخص می شود، می تواند ناشی از تعدادی از عوامل مختلف باشد. دلایل آن می تواند به سادگی نخوابیدن یا خوردن نمک زیاد باشد. شما می توانید به روش های مختلفی از شر پف کرده چشم خلاص شوید، از بهبود خواب یا استفاده از کمپرس سرد گرفته تا استفاده از داروهای موضعی یا انجام جراحی های زیبایی.
عبارات “چشم های پف کرده” (که گاهی اوقات به عنوان “کیسه های زیر چشم” شناخته می شود) و “چشم های متورم” گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما آنها به دو وضعیت متفاوت اشاره دارند. چشم های متورم به دلیل پاسخ التهابی به یک آلرژن، عفونت یا آسیب ایجاد می شود، در حالی که چشم های پف کرده پلک های نرم و متورم هستند که به دلیل احتباس آب، کمبود خواب یا ویژگی های ژنتیکی مانند افتادگی یا پف پلک های مرتبط با افزایش سن است.

علائم پف چشم:

ممکن است بعد از اواخر شب، خوردن برخی غذاها یا گریه، پف کردن چشم‌ها را تجربه کنید. گاهی اوقات ادم دور چشمی یا پف دور چشم نامیده می شود، چشم های پف کرده با تورم زیر چشم، روی پلک یا تمام اطراف مدار چشم مشخص می شود – حفره استخوانی که چشم را در خود جای داده است. پف چشم ممکن است با حلقه های تیره یا کیسه های زیر چشم و افتادگی یا شلی پوست همراه باشد.

علت پف چشم:

دلیل پف کردن چشمان شما ممکن است واضح باشد. اگر شب قبل گریه می‌کردید، آلرژی داشتید یا تنقلات نمکی خورده‌اید، ممکن است دلیل پف‌کردن چشم‌هایتان واضح باشد. اما این وضعیت می تواند ناشی از علل دیگری نیز باشد که چندان آشکار نیستند.

رژیم غذایی برای رفع پف چشم:

تعدادی از موارد در رژیم غذایی شما می تواند باعث پف چشم شود. این غذاها و نوشیدنی‌ها بافت اطراف چشم را متورم می‌کنند، زیرا باعث می‌شوند بدن شما آب را حفظ کند. شایع ترین مقصر نمک یا سدیم است . غذاها و نوشیدنی هایی که سدیم بالایی دارند می توانند باعث احتباس مایعات و تورم در سراسر بدن شوند. سدیم می‌تواند در بسیاری از چیزهایی که می‌خورید پنهان باشد، و ممکن است متوجه آن نباشید—سدیم همیشه مزه شوری را ایجاد نمی‌کند.

برخی از غذاها و نوشیدنی هایی که می توانند سدیم را پنهان کرده و باعث حفظ آب شوند عبارتند از:

– غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده
– فست فود
– مشروبات الکلی
– نوشیدنی های گازدار
– سس ها و چاشنی ها
– گوشت ناهار
– سوپ ها
– سازمان غذا و دارو راهنمایی هایی را در مورد نحوه تعیین محل سدیم روی برچسب های مواد غذایی و چگونگی کاهش محتوای سدیم غذاهای خود ارائه می دهد. برخی از نکات عبارتند از:

– غذا را از ابتدا بپزید.
– غذاهای فرآوری شده کمتر بخورید.
– برخی از اقلام کنسرو شده مانند لوبیا را برای کاهش محتوای سدیم بشویید.
– نسخه های کم سدیم محصولات مانند سس سویا کم سدیم را انتخاب کنید.
– اندازه سهم غذاهای شور را محدود کنید.-

آلرژی

آلرژی همچنین می تواند باعث پف چشم شود، از جمله آلرژی های فصلی و واکنش های آلرژیک جدی تر. آنها می توانند باعث تجمع مایع در اطراف چشم ها و سینوس ها شوند. آلرژی می تواند با تب یونجه یا واکنش به غذاها، مواد شیمیایی یا سایر محرک ها یا آلرژن ها ایجاد شود.

برخی از آلرژن های رایج عبارتند از: 

– گرد و خاک
– قالب
– شوره حیوانات خانگی
– گرده
– آجیل درختی
– گندم

علاوه بر آلرژن‌ها، هنگام استفاده از برخی درمان‌های موضعی مانند لوازم آرایشی، کرم‌ها یا مواد شیمیایی در اطراف چشم‌ها نیز باید محتاط باشید. ۳ این مواد می توانند باعث تحریک یا حتی آسیب به چشم شوند. هنگام اسپری کردن مواد شیمیایی یا سایر مواد محرک حتما از عینک محافظ استفاده کنید و در مورد لوازم آرایشی و ابزارهایی مانند فر مژه احتیاط کنید.

ژنتیک:

شما ممکن است تمایل به پف چشم و حلقه های سیاه را از خانواده خود به ارث برده باشید. اگر چند نفر در خانواده شما با چشم های پف کرده وجود دارد، این حتی می تواند نشانه یک بیماری ژنتیکی باشد که باعث پف چشم می شود.

سالخوردگی:

با افزایش سن، بسیاری از قسمت‌های بدن ما تون، استحکام و قابلیت ارتجاعی عضلات را از دست می‌دهند. چشمان شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کلاژن موجود در پوست شما که به پوست سفتی و خاصیت ارتجاعی می دهد، با افزایش سن کاهش می یابد. این در سراسر بدن شما اتفاق می افتد، اما پوست ظریف اطراف چشم ممکن است از دست دادن کلاژن را بیشتر از سایر نواحی نشان دهد.

ماهیچه های اطراف چشم شما نیز پیر می شوند و باعث افتادگی بافت های آن ناحیه می شوند. هنگامی که بافت ها شل می شوند و شل می شوند، لایه های چربی زیر آن بافت ها ممکن است شروع به برآمدگی کنند و ظاهری پف کرده ایجاد کنند.

مشکلات خواب:

وقتی مشکل خواب دارید، ممکن است صبح روز بعد متوجه پف کردن چشمانتان شوید. ممکن است تحریک شده باشید، در تمرکز مشکل داشته باشید یا کمبود انرژی داشته باشید. یک مطالعه نشان داد که اطرافیان شما فقط با نگاه کردن به صورت خود، به ویژه چشمانتان، می توانند متوجه کمبود خواب شوند.

برای رفع کمبود خواب عمیق چه باید کرد؟

افتادگی چربی پلک پایین علت اصلی پف پلک پایین است. این وضعیت زمانی رخ می دهد که بافت همبند در نتیجه افزایش سن یا ضربه جراحی ضعیف می شود و چربی اطراف حفره چشم می تواند جلو آمده و در پلک پایین ظاهر شود.

درماتیت پلک

اگر تاری دید، کاهش دید، درد در چشم، شناور بودن یا احساس گیر کردن چیزی در داخل چشم دارید، باید یک معاینه جامع چشم انجام دهید. پف چشم معمولاً از طریق معاینه فیزیکی قابل تشخیص است. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما ممکن است:

اگر تورم ناشی از قرار گرفتن در معرض یک آلرژن یا آلاینده یا یک آسیب تروماتیک باشد، ممکن است یک معاینه فیزیکی با استفاده از ابزار استاندارد معاینه چشم کافی باشد.
پف چشم ها عموما بی ضرر هستند و نیازی به درمان ندارند، اما راه هایی وجود دارد که می توانید تورم را به حداقل برسانید و ظاهر چشم های خود را بهبود ببخشید. بسته به علت، ممکن است بتوانید به طور کامل از شر پف چشم خلاص شوید.

درمانهای خانگی

چند استراتژی وجود دارد که می توانید در خانه برای کاهش یا از بین بردن پف زیر چشم و ظاهر سایه ها امتحان کنید، از جمله:

استفاده از کمپرس خنک: یک دستمال تمیز را با آب خنک خیس کنید و با فشار بسیار ملایم، دستمال مرطوب را برای چند دقیقه دور چشم خود قرار دهید. این کار را در حالی که صاف نشسته اید انجام دهید.
کنترل آلرژی: هر زمان که می توانید از محرک های آلرژی خودداری کنید. همچنین، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد داروهای آلرژی صحبت کنید.
استفاده از کرم دورچشم: کرم های دورچشم حاوی موادی هستند که باعث درمان پف اطراف چشم می شود. همچنین آب محبوس شده را نیز بمرور زمان دفع می کند.

سبک زندگی

تغییرات سبک زندگی همچنین می تواند به کاهش پف دور چشم شما کمک کند، مانند:

ایجاد تغییرات در رژیم غذایی: از نوشیدن مایعات قبل از خواب خودداری کنید و نمک را در رژیم غذایی خود محدود کنید. این می تواند به کاهش احتباس مایعات در طول شب کمک کند که می تواند منجر به کیسه های زیر چشم شما شود.
ترک سیگار: سیگار می تواند به از دست دادن سریع کلاژن کمک کند. ۹ این باعث می شود پوست ظریف زیر چشم شما حتی نازک تر شود و رگ های خونی قابل مشاهده تر شود.
خواب کافی: بیشتر متخصصان هفت تا نه ساعت خواب روزانه را توصیه می کنند. همچنین، در حالی که سر خود را کمی بالا آورده اید بخوابید. این می تواند به جلوگیری از نشست مایع در اطراف چشم شما در هنگام خواب کمک کند. سر تخت خود را چند اینچ نگه دارید یا به سادگی یک بالش اضافه کنید.

کرم دور چشم قوی فیلر اورلین فرانسه
برخی از خواص کرم دورچشم اورلین فرانسه :
– لیفتینگ سریع، باعث سفت شدن پوست دور چشم و از بین بردن افتادگی پوست دور چشم
– ضد چروک و افتادگی پوست دور چشم،رفع سیاهی دورچشم، مرطوب کننده قوی و بسیار سریع الاثر
– افزایش طراوت شادابی و شفافیت دور چشم
– پیشگیری از افزایش چروکهای دور چشم
– درمان گودی دورچشم
– حاوی کلاژن دریائی
– مرطوب کننده قوی دورچشم
– درمان خشکی پوست دورچشم
– شاداب و زیبا کننده پوست دور چشم
– نرم و روشن کننده لب
نحوه استفاده: صبح و شب برروی دورچشم به ارامی بمالید
» برای خرید کرم دورچشم اورلین اینجا کلیک نمایید

ژل کرم دور چشم تگودر
برخی از خواص ژل کرم دور چشم تگودر:
– مناسب انواع پوست
– روشن کننده پوست
– آبرسان و مرطوب کننده
– شاداب کننده و طراوت بخش
– درمان گودی اطراف چشم
– از بین برنده حلقه های تیره اطراف چشم
– ضد چروک و جوان کننده
– بهبود گردش خون در پوست
– رفع پف ناحیه دور چشم
– تسکین دهنده و التیام بخش پوست
– فاقد پارابن و ترکیبات آسیب رسان
– جلوگیری از پیری زود رس
– حاوی کافئین، آلوئه ورا، خیار و ویتامین E
– ۲۰ میل
» برای خرید دورچشم تگودر اینجا کلیک نمایید

دور چشم اسمارت
برخی از خواص کرم دورچشم اسمارت سویس:
– درمان حلقه تیره دورچشم
– درمان ورم و پف دورچشم
– درمان چین و چروک دورچشم و پنجه کلاغی
– درمان افتادگی پلک
– بهبود گردش خون
– حاوی مواد شبه بوتاکس
– حاوی هیالورونیک اسید
– فرمولاسیون سویس
– ۲۰ میل
» برای خرید کرم دور چشم اسمارت اینجا کلیک نمایید

کرم دورچشم لیپوفیلر ژان داوز فرانسه

کرم دورچشم و دورلب لیپوفیلر ژان داوز فرانسه:

– درمان کامل چروک اطراف چشم و اطراف لب(دهان)
– درمان گودی اطراف چشم
– درمان چروک پنجه کلاغی کنار چشم
– درمان خطوط اخم و خنده
– درمان چروک های عمقی
– جایگزین مناسب برای تزریق بوتاکس، چربی و فیلر
– جوانسازی ۱۰۰% پوست دورچشم
– ۱۵ میل
– ساخت کشور فرانسه
» برای خرید کرم دور چشم و دور لب لیپوفیلر ژان داوز فرانسه اینجا کلیک نمایید

کرم ضد افتادگی قوی پلک ژان داوز فرانسه

کرم ضد افتادگی قوی پلک ژان داوز فرانسه:

– ضد چروک فوق العاده قوی دورچشم
– درمان کامل شلی و افتادگی پلک
– ضد پف دور چشم
– درمان تیرگی پوست دور چشم
– چشمهایی کاملا باز
– جایگزین جراحی پلک و بلفاروپلاستی
– ۱۵ میل
– ساخت کشور فرانسه
» برای خرید کرم ضد افتادگی قوی پلک ژآن داوز اینجا کلیک نمایید
ژل دورچشم هیالورونیک اسید لاکویینتا

ژل دور چشم هیالورونیک اسید لاکویینتا سوئیس

– درمان چین و چروک های سطحی تا عمقی
– درمان تیرگی پوست دور چشم
– درمان پف دور چشم
– جوانسازی و صاف کننده پوست دور چشم
– حاوی هیالورونیک اسید و کافئین
– ۲۰ میل
– ساخت سوئیس
» برای خرید کرم دور چشم هیالورونیک اسید لاکویینتا اینجا کلیک نمایید
پف دور چشم کودکان,پف زیر چشم ارثی,پف بالای چشم ارثی,پف بالای چشم بعد از بوتاکس,پف زیر چشم بعد از تزریق چربی,مقابله با پف زیر چشم,پف بالای پلک چشم,پف زیر چشم تیروئید,پف بالای چشم تیروئید,دورچشم درمال فوکوس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید