09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی چروک دور چشم

قیمت با تخفیف: 0 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی درمان قطعی چروک دور چشم تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

درمان قطعی چروک دور چشم

خطوط زیر چشم: علل ، پیشگیری و نحوه رهایی از آنها

خطوط زیر چشم یک نتیجه طبیعی پیری است ، اگرچه عوامل خارجی مانند آسیب ناشی از نور خورشید یا سیگار کشیدن می تواند تشکیل آنها را تسریع کند.
خطوط ظریف زیر چشم با روش های مختلف از جمله لیزر ، Retin-A یا لایه برداری شیمیایی قابل درمان هستند.
خطوط عمیق زیر چشم ممکن است از درمان با فیلر پوستی سود ببرند.

درک خطوط زیر چشم

چشمان ما در ناحیه ای به نام حفره دور چشم قرار دارند ، جایی که پوست بسیار نازک و ظریف است. به دلیل این شکنندگی ، پوست زیر چشم بیشتر از پوست در نقاط دیگر بدن مستعد ایجاد خطوط و چین و چروک است.

بدن پروتئین های طبیعی مانند کلاژن و الاستین تولید می کند که به حفظ ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست ما کمک می کند. با این حال ، تولید کلاژن و الاستین در نهایت به دلیل افزایش سن و عوامل دیگر کاهش می یابد.

از آنجا که پوست زیر چشم بسیار نازک است ، می تواند کشش و ساختار خود را به سرعت از دست بدهد و منجر به تشکیل تدریجی خطوط و چین و چروک ها شود.

سن ۲۰
از سن ۲۰ سالگی به بعد ، تولید کلاژن شروع به کاهش می کند. توانایی پوست برای از بین بردن سلول های مرده پوست نیز کاهش می یابد. با این حال ، در این سن ، وجود خطوط یا چین و چروک زیر چشم غیر معمول است و احتمالاً به دلیل عوامل محیطی یا استعداد ژنتیکی است.

سن ۳۰
در طول دهه ۳۰ ، پوست توانایی انتقال رطوبت بین لایه ها را از دست می دهد. با کوچک شدن سلول های چربی ، پوست ممکن است نازک تر یا کدرتر به نظر برسد. خطوط یا چین و چروک های مربوط به سن شروع به شکل گیری می کند.

سن ۴۰
پس از ۴۰ سالگی ، تولید کلاژن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و در نهایت به طور کلی متوقف می شود. خاصیت ارتجاعی پوست از بین می رود و خطوط زیر چشم عمیق تر و قابل مشاهده تر است.

در سالهای بعد ، یائسگی بر حساسیت و قابلیت ارتجاعی پوست زنان نیز تأثیر می گذارد .

علل خطوط زیر چشم

روند طبیعی پیری
با شروع از ۲۰ سالگی ، ما سالانه ۱ درصد کلاژن کمتری تولید می کنیم . این بدان معناست که پوست در طول سالها به تدریج ساختار و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در نتیجه خطوط و چین و چروک هایی ایجاد می شود که با گذشت زمان عمیق تر و برجسته تر می شوند.

از این به عنوان “پیری ذاتی” یاد می شود زیرا برای همه افراد صرف نظر از هر عامل دیگری که می تواند روند پیری را تسریع کند ، اتفاق می افتد.

حالات چهره
حالات مکرر صورت مانند لبخند زدن ، اخم کردن ، چشمک زدن یا فرورفتن ابرو نیز می تواند باعث ایجاد خطوط ریز در اطراف چشم شود.

علاوه بر این ، چندین سال خوابیدن با صورت در بالش نیز باعث ایجاد چین و چروک در ناحیه زیر چشم شده است .

عوامل خارجی
“پیری بیرونی” عبارت است از افزایش سریع پیری پوست به دلیل عوامل خارجی:

ثابت شده است که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش پوست را پیر می کند و بنابراین ناگزیر به ایجاد چین و چروک های زودتر و عمیق تر زیر چشم کمک می کند.
سیگار کشیدن همچنین یک عامل خطر مهم در پیری پوست است. هرچه بیشتر سیگار بکشید ، بیشتر مستعد آسیب پوستی ، از جمله خطوط و چین و چروک ها خواهید بود.
کمبود خواب و آبرسانی ناکافی نیز می تواند باعث کدر شدن پوست شود. در صورت طولانی شدن ، هر دو در نهایت به روند پیری کمک می کنند.

تمرینات صورت

مشخص شده است که تمرینات معمول صورت در کاهش برخی از علائم پیری قابل مشاهده در اطراف گونه ها مفید است . با این حال ، هیچ شواهد مشخصی وجود ندارد که نشان دهد این نوع تمرینات به طور خاص به کاهش خطوط زیر چشم کمک می کند.

درمان های خانگی

جستجوهای آنلاین بسیاری از داروهای خانگی برای چین و چروک زیر چشم را ارائه می دهد ، از سفیده تخم مرغ گرفته تا هندوانه تا ماسک آرد برنج. تصور می شود که خیار نیز اغلب مفید است.

با این حال ، هیچ یک از این درمان ها از نظر بالینی اثبات نشده است.

جلوگیری

محدود کردن حالات چهره
سعی کنید از اخم کردن بیش از حد یا چشمک زدن اجتناب کنید ، به عنوان مثال هنگام تمرکز یا کار روی صفحه کامپیوتر. این به جلوگیری از چین و چروک های پویا که ناشی از حفظ حالت یکسان برای مدت طولانی است ، کمک می کند.

هیدراتاسیون
اطمینان حاصل کنید که مقدار زیادی آب می خورید تا پوست خود را هیدراته نگه دارید و از پیری جلوگیری کنید.

آب به لایه بیرونی پوست شما متصل می شود اما عوامل خارجی مانند درجه حرارت شدید می تواند باعث از بین رفتن رطوبت این لایه شود. وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است پوست شما خشک به نظر برسد و جلوه ای از پوست زودرس ایجاد کند.

هیدراتاسیون با پر کردن رطوبت در لایه محافظ بیرونی پوست ، ظاهر پیری را کاهش می دهد و در نتیجه خشکی را کاهش می دهد.

خواب
خواب کافی مهم است ، زیرا کم خوابی می تواند روند پیری را تسریع کند . بنیاد ملی خواب توصیه می کند که بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۴ سال هر شب ۷ تا ۹ ساعت بخوابند.

سیگار کشیدن
ترک یا حداقل کاهش تعداد سیگارهایی که می کشید را در نظر بگیرید. این به ظاهر خطوط و چین و چروک روی صورت ، از جمله زیر چشم کمک می کند.

رژیم غذایی
حفظ رژیم غذایی سالم غنی از ویتامین های A ، C و E نشان می دهد که پوست را سالم نگه می دارد و می تواند به جبران اثرات بیرونی پیری پوست کمک کند.

محافظت در برابر آفتاب
قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باعث می شود پوست سریعتر پیر شود. از کرم صورت روزانه حاوی محافظت در برابر آفتاب استفاده کنید ، یا اگر آفتاب بیرون است ، از کلاهی استفاده کنید که سایه چشم را ایجاد می کند.

برای دیدن محصولات دور چشم و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید