09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان قطعی چروک دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان قطعی چروک دور چشم

چین و چروک دور چشم یکی از عمده مشکلاتی است که چهره شما را خسته و مسن نشان می دهد. شیوه نادرست زندگی از جمله مصرف سیگار، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلاینده های محیطی در ایجاد چین و چروک اطراف چشم نقش زیادی دارد. پوست اطراف چشم بر اثر خندیدن، دست مالیدن و … دچار چین و چروک می شود. پوست زیر چشم خشک و بی آب می شود و حالت افتادگی پیدا می کند. پوست دور چشم، حساس ترین پوست در صورت است..
همچنین لازم به ذکر است که با افزایش سن، چروک های پنجه کلاغی در گوشه های خارجی چشم ایجاد می‎شوند، دلیل اصلی ایجاد چروک های پنچه کلاغی در زنان ، ضعف لایه های پوستی است که با افزایش سن، تولید کلاژن در سلول های پوستی کاهش می ‎یابد و در نهایت متوقف می ‎شود و همچنین گردش خون نیز کند تر می ‎شود اما نباید نا امید شوید ما در مجله پزشکی بزک راه کارهایی برای پیشگیری و درمان چروک دور چشم برای شما عرضه خواهیم کرد .

پوست اطراف چشم شما نازک تر از پوست صورت است و غدد سبابه برای تولید چربی ندارد بنابراین مراقبت از آن در برابر اشعه خورشید، سموم و سایر عوامل پیری ضروری تر است.

ابرسانی دور چشم

باید همیشه اطمینان داشته باشید که پوست دور چشم شما ابرسانی لازم را دارد .پوست هیدراته الاستیسیته طبیعی خود را حفظ می کند بنابراین خطر چروک و ایجاد کیسه های متورم در زیر چشم کاهش پیدا میکند. هنگامی که این ناحیه خشک می شود حالت انعطاف پذیر خود را از دست داده و دچار چین و چروک می شود. چون حاوی غدد سباسه نیست که به حفظ آب پوست کمک کند.
بنابراین لازم است یک مرطوب کننده دور چشمی خوب انتخاب کنید ترجیحا با اجزای غیر تحریک زا. مرطوب کننده ای که اطراف چشم استفاده می کنید نباید باعث ایجاد سوزش چشم شود.

به ارامی با دور چشم رفتار کنید

نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که تمام فعالیت‌هایی که مربوط به دور چشم است از پاک کردن آرایش چشم‌ها گرفته تا استفاده از کرم‌های دور چشم باید آهسته و با دقت انجام شود.

محافظت در برابر نور خورشید

قرار داشتن در معرض نور خورشید نقش عمده‌ای در فرآیند پیر شدن پوست دارد و همچنین منجر به سیاه شدن پوست زیر چشم می‌شود؛ بنابراین کرم ضد آفتاب مناسب یکی از لازمه‌های محافظت از پوست است.

استفاده از دور چشم مناسب

قدر پوست دور چشم‌تان رو بدانید و با استفاده از کرم دور چشم به آن برسید! تلاش شما در سن ۲۰ تا ۳۵ سالگی باعث می شود با افزایش سن با کمترین چروک نسبت به هم سن و سال‌هایتان پشت سر بذارید! این حس خیلی دل‌چسب است و مطمئن باشید حسابی به خودتون افتخار می‌کنید که با استفاده از کرم دور چشم، جوانی پوست خود را حفظ کردید.
یکی از بهترین دور چشم هایی که می توانیم معرفی کنیم استفاده از کرم دور چشم ژیورل بزک است . کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید .

کرم ضد چروک ,چروك دور چشم,چروک دور چشم در جوانی,چروک دور چشم درمان خانگی,چروک دور چشم با لیزر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید