09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لایه لای شدن ناخن ها
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لایه لای شدن ناخن ها

بسیاری از شرایط پزشکی می توانند شکل و بافت ناخن ها را تحت تأثیر قرار دهند. شکنندگی ناخن ها ، به این معنی که ناخن ها به راحتی ترک می خورند ، بریده می شوند ، شکاف می گیرند یا پوست آنها را کنده می شود ، می تواند به عنوان نشانه ای از پیری یا در پاسخ به استفاده طولانی مدت از لاک ناخن یا قرار گرفتن در معرض شرایط مرطوب (از جمله شنای مکرر یا ظرفشویی) برخی از بیماری ها نیز با تغییراتی در ناخن ها همراه هستند که می تواند شامل شکنندگی باشد. به عنوان مثال ناخن های نازک و شکننده می توانند نشانه کم کاری تیروئید باشند. اصطلاح onychoschizia به شکاف زدن ناخن ها و همچنین شکننده یا نرم بودن ناخن ها گفته می شود. مصرف مکمل های بیوتین (یک ویتامین) می تواند در برخی موارد از شکنندگی ناخن ها کمک کند و همچنین استفاده از مرطوب کننده ها پس از خیساندن در آب می تواند مفید باشد.

سایر دلایل شکنندگی ناخن ها
سالخورده
قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی / سموم
استفاده طولانی مدت از لاک ناخن و پاک کننده لهستانی
رطوبت کم
سوnut تغذیه
سندرم ناخن-پاتلا
قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب
ضربه

علت ناخن های شکننده
این مشکل رایج می تواند به دلیل مشکلی در رژیم غذایی یا مواد شیمیایی که دستان شما در معرض آن است ، رخ دهد.

ناخن ها در ماتریس ناخن ، ریشه ناخن تشکیل می شوند.اگر دچار سوourتغذیه هستید یا مواد مغذی خاصی ندارید ، بدن شما مواد لازم برای ایجاد ناخن های خوب را ندارد. به همین دلیل افراد مبتلا به اختلالات خوردن می توانند متوجه مشکلات ناخن ها شوند. ناخن های شکننده همچنین می توانند کم خونی فقر آهن یا بیماری های تیروئید را نشان دهند .

به یاد داشته باشید: ناخن ها از کراتین ، یک پروتئین ساخته شده اند. یک افسانه رایج این است که کلسیم در آن نقش دارد.

اگر بدن شما از مواد لازم برای ایجاد ناخن های مناسب برخوردار است ، مواد شیمیایی سخت همچنان می توانند با رشد آنها را از بین ببرند. میخ را به عنوان یک دیوار آجری در نظر بگیرید: مواد شیمیایی می توانند ملاتی را که آجرها را به هم چسبیده از بین ببرند. که می تواند شامل پاک کننده آب شوینده و لاک ناخن باشد. اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی متعادل و حاوی پروتئین فراوان دارید.

از استفاده مواد شیمیایی سخت روی ناخن های خود خودداری کنید. حتی پاک کننده لاک بدون استون می تواند ناخن های شما را شکننده کند ، اگر بیش از حد و زیاد از آن استفاده کنید.

برای درمان شکنندگی ناخن و خرید اینجا را کلیک کنید

شکنندگی ناخن کمبود ویتامین,شکنندگی ناخن دست,شکنندگی ناخن و ریزش مو,شکنندگی ناخن ها

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید