09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک های حاملگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک های حاملگی

یکی از شایع ترین لک هایی که بانوان را درگیر کرده است، لک های ناشی از دوران بارداری یا لک ملاسما هست.

پوست انسان بسیار حساس است و از چند لایه تشکیل شده است ، در سطح پوست ، رنگدانه های ملانین قرار دارد که بر اثر تماس نور خورشید می تواند دچار تغییرات شود. ملانین رنگدانه ی بسیار مهمی است چون باعث محافظت پوست در برابر تابش نور خورشید می شود بنابراین زمانی که پوست در معرض نور خورشید قرار می گیرد تعداد رنگدانه ها نیز افزایش می یابد.

لک حاملگی چیست ؟

لک حاملگی مشکل بسیاری از خانم ها هست که با بارداری شروع می شود و بعد از بارداری این نوع لک ها ناپدید می شود ،این لک ها به صورت قرینه ای و قهوه ای رنگ هستند، البته در بسیاری از خانم ها چند ماه یا چند سال این نوع لک در صورت باقی می ماند .

علت به وجود امدن لک حاملگی چیست ؟

علت اصلی لک حاملگی یا ملاسما به طور دقیق معلوم نیست اما تحقیقات نشان می دهد فعالیت های هورمونی یا مصرف قرص های پیشگیری از بارداری می تواند علت به وجود امدن لک باشد .

باید بدانیم لک های حاملگی به طور نادر در خانم های مجرد و حتی مردان نیز دیده می شود ، میتوان گفت که استفاده از داروهای حساس کننده به نور خورشید ، اختلالات هورمونی یا اختلالات تیروئید نقش اساسی در ایجاد لک وجود دارد پس به طور قطع ژنتیک و اختلالات هورمونی را می توانیم علت اصلی ایجاد لک بدانیم . لک های دوران بارداری در قسمت پیشانی، گونه و چانه خود را نشان می دهد.

درمان لک دوران بارداری چیست ؟

در بالا نیز گفته شد که لک های دوران بارداری بعد از بارداری به خودی خود از بین می روند اما در کسانی که از قرص های پیشگیری کننده استفاده کردند ، نیاز به درمان کافی دارند چون این نوع لک که از قرص به وجود امده سخت و گاها درمان نمی شوند .

برای جلوگیری از  پیشرفت لک بهتر است از یک لایه بردار حاوی ویتامین C استفاده کنید ، با انجام لایه برداری خفیف تا حد زیادی می توان جلوی پیشرفت لک را گرفت و ان ها را درمان کرد .

ایا برای درمان لک از لیزر استفاده کنیم ؟

تحقیقات نشان داده است بعد از لیرز لک های بارداری یا ملاسما با شدت بسیار روی صورت ظاهر می شود پس پیشنهاد می شود از لیزر برای درمان لک بارداری استفاده نشود ، بهترین روش همان لایه برداری است و از تماس با نور خورشید بپرهیزید برای این کار هم از یک ضد افتاب فیزیکی مناسب استفاده کنید.

برای درمان لک بارداری همچنین پیشگیری از ایجاد لک بهتر است از کرم ضد لک فاقد هیدروکینون استفاده کنید ، این کرم ها با انجام لایه برداری مناسب انواع لک ها را درمان می کند به علت وجود ویتامین C شادابی و لطافت را به پوستتان می دهد همچنین به علت فاقد هیدروکینون بودن، بعد از درمان لک، لک ها برنمیگردند .


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید


برای دیدن کرم های ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

قوی ترین بهترین کرم سرم ضد لک بارداری ملاسما حاملگی

لك, صورت, پوست, بارداري, حاملگي,لك قهوه اي, كك و مك, پيشگيري از لك صورت, پيشگيري از لك بارداري, پيشگيري از لك حامگي, درمان لك هاي حاملگي,جلوگيري از لك صورت, جلوگيري از لك صورت در بارداري, جلوگيري از لك حاملگي, جلوگيري از لك هاي بارداري, جلوگيري از لك شدن پوست, جلوگيري از لكه هاي بارداري, جلوگيري از لك بارداري, جلوگيري از لك حاملگي, درمان لك حاملگي, لك بيني در حاملگي, جلوگيري از لك حاملگي, رفع لك حاملگي, لك صورت در حاملگي, برطرف كردن لك حاملگي, لك ديدن در حاملگي, درمان لك حاملگي, درمان لك حاملگي در صورت, درمان لك بارداري,درمان لك هاي بارداري, درمان لك قهوه اي, درمان لك قهوه اي صورت, درمان لك هاي قهوه اي صورت, درمان لك قهوه اي , درمان لك هاي قهوه اي, قويترين كرم ضد لك, كرم ضد لك بارداري , كرم ضد لك كالي بل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید