09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لکه های قهوه ای بعد از لیزر موهای زائد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لکه های قهوه ای بعد از لیزر موهای زائد

هرچند که لیزر موهای زائد کاملا مطمئن است اما مشکلاتی نیز ممکن است بر اثر استفاده نادرست از آن ایجاد شود. بروز این عوارض جانبی بسیار نادر است و فقط ممکن است زمانی مشاهده شود که درمان نامناسب توسط دستگاه لیزر تقلبی یا فردی که مهارت کافی در انجام لیزر مو را ندارد؛ انجام گیرد. برخی از این مشکلات عبارتند از:
حساسیت پوستی: این مشکل زمانی ایجاد میشود که پوست بیش از اندازه در معرض لیزر قرار گیرد یا اینکه بیش از حد مجاز و به دفعات زیادی انجام شود.

لیبیدو رتیکولاریس: این عارضه جانبی شرایط نادر دیگری است که در اثر درمان با دستگاه نادرست لیزر موهای زائد روی پوست ایجاد شده و موجب می‌شود پوست رگه رگه شود. درصورتیکه لیزر به رگ های خونی پوست آسیب وارد کند ممکن است بثورات جلدی و قرمزی شدید روی آن دیده شود.

سوختگی، کبودی و تورم: در صورتی که سوختگی و کبودی بیشتر از ۱۵ روز طول بکشد و با علائمی چون زخم و لک بیش از حد همراه باشد و همچنین در صورتی که رنگ پوست در نواحی خاصی در اثر لیزر موهای زائد روشن تر یا تیره تر شود و این عوارض جانبی چند هفته یا چند ماه بعد از لیزر مو نیز از بین نرود یا در صورتی که تاول هایی روی پوست دیده شود که طی یک هفته خود به خود از بین نروند مشخص است که لیزر موهای زائد به درستی انجام نشده است.

قرمزی بعد از لیزر

درد خفیف و قرمزی در محل درمان، برای اکثر افراد گذرا و خوش خیم است و جای نگرانی ندارد. بیمارانی که دچار قرمزی و تورم موضعی در محل لیزر موهای زائد صورت می شوند، باید بدانند که پس از گذشت زمان بهبودی، این حالت برطرف شده و دیگر بازنمی گردد اما اگر بیشتر از سه هفته قرمزی درمان نشود نیاز به استفاده کرم های خاص خواهد بود که در ادامه به معرفی ان ها نیز خواهیم پرداخت .

پوسته پوسته شدن ناحیه لیزر شده

اگر از دستگاه لیزر غیر معتبر و غیر استاندارد استفاده شود، پوسته پوسته شدن در محل لیزر رخ می دهد. با اینکه این امر آزاردهنده است، اما این مسئله به طور کلی منجر به مشکلات دائمی و پایدار نخواهد شد.و باید کرم ترمیم کننده به خصوص ژیورل رو از روز سوم استفاده کنید .

لک ناشی از لیزر

معمولا اگر مراقبت های خاص را انجام نداده باشید زخم لیزر تبدیل به لک لیزر می شود و اصلا خوشایند نیست بنابرین بهترین روش برای درمان استفاده از کرم های ترمیم کننده و ضد افتاب مناسب و استاندارد می باشد. اما اگر لک ایجاد شد چگونه این لک را میتوانیم از بین ببریم . استفاده از سرم ضد لک فوق قوی اربوتین را برای شما پیشنهاد میکنیم . سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این سرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

کرم ترمیم کننده ژیورل

 

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– موثر در استفاده بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

 

 

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره

 

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

لک بعد لیزر ,درمان لک لیزر 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید