09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک آفتاب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک آفتاب

لکه های پوستی ممکن است در هر سنی اتفاق بوجود بیایید. اکثر این لکه ها شامل لک بارداری، لک بخاطر قرص بارداری، لک آفتاب، لک قهوه ایی و… باشد. روش های درمانی موجود می تواند با کمترین خطر و عوارض شما را به نتیجه دلخواه برساند.

لکه های پوستی با قرارگرفتن در معرض نور فرابنفش آفتاب پس از چندین سال ایجاد می شود. تغییر رنگ ناشی از ملانین سلول برنزه کننده در پوست شما است. با گذشت زمان و افزایش سن آسیب دیدگی مداوم ناشی از نور خورشید به میزان ملانین غیرمنظم در پوست اضافه می شود. بلاخره بعد از چند سال این صدمه های افتاب منجر به لک می شود که ممکن است صورت، دست، گردن، بازو را درگیر کند.

لک صورت با رنگدانه های قوی و تیرگی و برجستگی زیاد باعث می شود که فرد کمرو و خجالتی شود. بسیاری از افراد به رفع لک صورت خود هستند. از آنجا که نور خورشید یکی از علت های ایجاد لک می باشد بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد  لکه های پوستی کمتر قرار گرفتن در معرض نور خورشید مخصوصا در اواسط روز است. وقتی باید بیرون از منزل خود باشید، باید کرم ضد آفتاب بر روی صورت خود بمالید و لباس محافظت کننده در برابر خورشید  مثل پیراهن آستین دار و کلاه بپوشید تا از پوست خود محافظت کنید.

برای درمان لکها ناشی از آفتاب باید از لایه بردارهای ملایم پوست بهمراه کرم های ضدلک فاقد هیدروکینون استفاده کنید. متاسفانه برخی از پزشکان برای درمان لکهای آفتاب از کرم های ضدلک حاوی هیدروکینون تجویز می کنند که تنها ترشح ملانین پوست را غیرفعال میکند و همچنین این ماده برای پوست بسیار مضر هست و امکان افزایش پهنا و رنگ لک وجود دارد.

در زیر چند نوع کرم ضدلک فاقد هیدروکینون برای شما توصیه می شود که باعث درمان لک از ریشه می شوند و توسط متخصیص داخلی و خارجی تجویز می شوند.


ضدلک قوی
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– دارای مجوز بهداشتی ۹۷۴۴۵۷۹۷۶۶۲۹۲۳۹۴

برای مشاهده توضیحات و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید