09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان لک افتاب سوختگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک افتاب سوختگی

آفتاب می تواند تاثیرات زیادی روی پوست شما داشته باشد، از آفتاب سوختگی های خیلی ساده که مثلا به خاطر این است که یک روز تعطیل را در هوای آزاد گذرانده اید و در اثرماندن زیاد در معرض تابش نور خورشید پوست صورت تان به سوزش افتاده است تا مشکلات شدیدی که در اثر آفتاب گرفتن زیاد به وجود آمده است. اگر شما روش صحیح برخورد با هرکدام را بدانید مسلما خیلی راحت تر و سریع تر می توانید از آن آسیب ها رهایی یابید.

علت ایجاد لک های خورشیدیبر روی پوست چیست؟

لکه های ناشی از نور خورشید روی پوست، تیره تر از تن طبیعی پوست شما هستند. آنها ممکن است کمی هم دچار برآمدگی شده باشند.در واقع ، لکه های خورشیدی آسیب پوستی هستند که بر اثر قرار گرفتن طولانی مدت پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد می شوند. لکه های خورشیدی معمولا در مناطقی که به طور منظم در معرض نور خورشید هستند، مانند صورت، روی دست ها، شانه ها و بازوها ظاهر می شوند. در صورت که فرد طاس باشد، لکه های خورشیدی روی پوست سر او نیز مشاهده می شود. لکه های خورشیدی با افزایش سن افزایش می یابند. زیرا با بالا رفتن سن، برای پوست دشوار است که خودش را ترمیم کند.
اوایل متخصصان پوست فرک میکدند که وجود لک های قهوه ای منشا درونی مانند کبد دارد چون تقریبا لک افتاب و کبد از لحاظ شکل ظاهری شبیه هم هست. ولی بعده با ازمایش های مختلف روی پوست توانستند کشف کنند که هیچ ارتباط مستقیم بین لک افتاب و کبد وجود ندارد .
همچنین باوجود تشابه ظاهری، لکه های خورشیدی روی پوست شبیه به کک و مک نیستند. البته کک و مک هم به علت نور خورشید ایجاد می شوند. اما اندازه کوچکتری نسبت به لکه های خورشیدی دارند. ضمن این که کک و مک می تواند به ارث برده شود. در حالی که لکه های خورشیدی می توانند در هر کسی از هر سن ظاهر شود.
قرار گیری بدون کنترل در برابر خورشید بدون ضد افتاب های استاندارد یکی از عوامل اصلی در ایجاد لک افتاب در نظر گرفته می شود، خصوصاً در افرادی که از نظر ژنتیکی مستعد هستند. مطالعات بالینی نشان داده است که افراد به طور معمول در ماه های تابستان هنگامی که خورشید شدیدترین تابش را دارد دچار لک افتاب می شوند. در زمستان هایپرپیگمانتاسیون موجود در پلاسما کنتر قابل مشاهده است یا کمرنگ تر می شود.

راه های کنترل لک افتاب

۱. به دنبال سایه باشید
بهتر است بیماران در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند. تا حد امکان و حتی در فواصل کم هم از قرار گرفتن پوست‌تان در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

۲. از کلاه استفاده کنید
کلاهی که لبه‌ی پهن داشته باشد، می‌تواند سد حفاظتی خوبی برای صورت‌تان باشد. فراموش نکنید که صورت‌تان مستعدترین نقطه برای بروز هیپرپیگمانتاسیون است. اگر تحت درمان هستید، استفاده از یک سد محافظتی مانند کلاه بسیار مفید است. باید هرروز از یک کلاه لبه‌دار استفاده کنید، وگرنه کرم‌های درمانی هیچ تأثیری نخواهند داشت.

۳. هرگز کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید
باید هر روز از کرم ضدآفتاب با SPF 50 استفاده کنید. هر پرتوی فرابنفشی که به پوست‌تان برخورد می‌کند، می‌تواند آسیب‌زا باشد. پرتوهای آسیب‌زا می‌توانند از ابرها و شیشه‌ها عبور کنند. بنابراین یک کرم ضدآفتاب مناسب همراه خود داشته باشید.

درمان لک های ناشی از افتاب

استفاده از کرم ضد لک اربوتین ژیورل یکی از بهترین راه های درمانی برای لک های افتاب است. کرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این کرم حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این کرم فاقد هیدروکینون و مواد مضر می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند. برا اشنایی بیشتر شما با این محصول درمانی ۱۰۰ % در ادامه به معرفی آن می پردازیم .

 

برخی از خواص پک ضدلک و روشن کننده قوی آربوتین بزک:
– عصاره غلیظ از آربوتین، بری بری، شیرین بیان و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان لک و تیرگی ناشی از لیزر، میکرو، لایه برداری و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مدت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– شرکت سازنده Paris Dome S.A.D

برای دیدت پک درمان لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

لک آفتاب, ضد لک اربوتین بزک ,ضد لک اربوتین,,لک آفتاب سوختگی,لك افتاب,لک آفتاب سوختگی صورت,درمان لک افتاب سوختگی,درمان لک افتاب,درمان لک افتاب صورت,درمان لك افتاب,درمان لک آفتاب سوختگی,درمان لک آفتاب سوختگی قدیمی,درمان لک آفتاب سوختگی صورت,رفع لک آفتاب سوختگیقویترین ضد لک گیاهی,قویترین ضد لک خارجی,قویترین ضد لک ایرانی,قویترین ضد لک جهان,قویترین ضد لک خانگی,قویترین ضد لک صورت خانگی,قویترین ضد لک گیاهی برای صورت ,قويترين ضد لك صورتضد لک گیاهی خانگی,ضد لک گیاهی خوب,,ضد لک گیاهی برای صورت,ضد لك گياهي,کرم ضد لک گیاهی تضمینی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید