09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک بالای لب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک بالای لب

لک صـورت یا ملاسـما عـارضه پوستی شـایعی به خصوص در دختران و خانم های جوان است. این عارضه به صورت لکه های قهـوه ای روشن تا تیره بر روی گونه ها ؛ پیشانی و چانه و لب بالا اکثراً دو طرفه و قرینه دیده می شود. شـایع ترین سنین بروز آن ۲۰ تا ۳۰ سالگی است اگرچه در دوره ی یائسگی هم ممکن است دیده شود و در خانم ها بیشتر از آقـایان است.

علت دقیق لک صورت (ملاسما) ناشناخته است؛ با این حال عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند باعث بروز لک‌های صورت (ملاسما) شود.

ژنتیک- استعداد ژنتیکی فرد، نقش مؤثری در توسعه لک‌های صورت (ملاسما) دارد. همچنین احتمال وقوع ملاسما در افراد با پوست تیره‌تر و زیتونی رنگ بیشتر است.
هورمونی- هورمون‌های خارجی مانند قرص‌های ضد بارداری و روش‌های جایگزین درمان با هورمون (HRT) یا بارداری می‌تواند باعث بروز لک‌های صورت (ملاسما) شود. وقتی ملاسما در طول بارداری رخ دهد، به آن «ماسک حاملگی» می‌گویند.
بیماری‌های تیروئیدی- احتمال شیوع و بروز لک‌های صورت (ملاسما) در افراد مبتلا به بیماری‌های تیروئیدی افزایش می‌یابد.
قرار گرفتن در معرض نور خورشید- قرار گرفتن در معرض اشعه UV نور خورشید دلیل اصلی بیماری ملاسما، به خصوص در افرادی که زمینه ژنتیکی این بیماری را داشته باشند، است. تجمع رنگ‌دانه‌ها در بیماری ملاسما همیشه در ماه‌های تابستان افزایش می‌یابد و تیره‌تر می‌شود.

آیا ماسک برای از بین بردن لک های بالای لب موثر است؟
نمی توان انکار کرد که بروز لک های صورت، برای همۀ ما همچون یک کابوس عذاب‌آور است. پس لازم است که از یک روش درمانی برای رفع آنها استفاده کنیم و اینجاست که سوال پیش می‌آید که ماسک‌های صورت، چقدر در از بین بردن لک‌های صورت و جلوگیری از بروز آنها موثر هستند؟

بگذارید جواب این سوال را اینگونه بدهیم: پیش از آنکه برای از بین بردن لک های صورت خود به فکرِ استفاده از ماسک صورت بیافتید، بهتر است یک رژیم غذایی سالم برای خود دست و پا کنید و یک ضد آفتاب خوب و سازگار با پوستتان، تهیه کنید.

این دو مورد به ماسک‌های صورت اولویت دارند و فقط زمانی که آنها را به خوبی رعایت کردید است که پیشنهاد می‌کنیم برای از بین رفتن و پیشگیری از لک های صورت خود، به سراغ ماسک های صورت هم بروید. ماسک ها تاثیر بسیاری بر کاهش و از بین بردن اختلالات پوستی مختلفی از جمله آکنه و لک دارند، اما برای آنکه بتوانند تاثیر مطلوب و دلخواه شما را داشته باشند، لازم است در استفاده از آن ها صبر و مداومت به خرج دهید.

ایا لیزر درمانی برای لک بالای لب یا سیبیل مناسب هست ؟

باید اینگونه بگوییم که بهترین ره درمان برای لک استفاده از ماسک و کرم ضد لک هست ، چون لیزر دراای عوارض زیر هست.

ورم کردن
احساس سوزش
خارش
باقی ماندن جای زخم
مشکل تجمع رنگ‌دانه‌ها
عفونت
برآمدگی به علت انسداد غده‌های عرق

حتما برای شما سوال هست پس بهترین کرم و ماسک ضد لک برای درمان این نوع لک ها چیست؟

پک ضدلک و روشن کننده قوی آربوتین بزک شامل کرم ضدلک اربوتین ژیورل و ماسک ضدلک ژیورل هست. این دو محصول یک پک قوی برای درمان انواع لک های قهوه ایی را می سازد. کرم ضدلک اربوتین شامل گیاهان بریبری، توت سفید، شیرین بیان و کمپلکس روشن کننده تخصصی شرکت ژیورل هست که با تاثیر روزی آنزیم لک ساز بمرور باعث از بین رفتن لک های قهوه ایی پوست می شود. این کرم بدون ماده هیدروکینون هست. هیدروکینون ماده مضری هست که وقتی به پوست میرسه لک رو مخفی می کنه و بعد از قطع دوباره لک برمیگرده که جنبه درمانی ندارد. ولی این کرم ضدلک اربوتین، ماده مضر هیدروکینون را نداشته و واقعا جهت درمان لک بدون بازگشت تولید شده است.
ماسک ضدلک موجود در داخل پک بعنوان کمک درمان برای درمان لک های عمقی، بارداری و هومورنی و… استفاده می شود. این ماسک با مواد موثری مثل ویتامین C20 و ویتامین A و کمپلکس تخصصی ضدلک شرکت ژیورل فرانسه باعث کمک به روند درمان لک و تیرگی پوستی می شود.
این پک از سال ۹۰ وارد کشور شده و از همان اول، مورد توجه پزشکان تخصصی قرار گرفته است. این پک بدون هیدروکینون باعث می شود لک شما بدون بازگشت درمان شود.

برخی از خواص پک ضدلک و روشن کننده قوی آربوتین بزک:
– عصاره غلیظ از آربوتین، بری بری، شیرین بیان و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان لک و تیرگی ناشی از لیزر، میکرو، لایه برداری و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مدت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– شرکت سازنده Paris Dome S.A.D

برای دیدت پک درمان لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

لک روی سبیل, علت لک بالای لب,درمان لک بالای لب,لک های بالای لب,لک قهوه ای بالای لبلک هورمونی چیست,لک های هورمونی,درمان لک هورمونی صورت,لک های هورمونی صورت,درمان لک هورمونی,ضد لک هورمونی,رفع لک هورمونی صورت,لك صورت هورموني

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید