09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک با جوانه گندم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک با جوانه گندم

بیماری ملاسما درافرادی با پوست تیره که استعداد ژنتیکی دارند،به دنبال مواجهه زیاد با نورآفتاب ایجاد میشود.گاهی این بیماری دراثر عوامل هورمونی تشدید شده وبروز میکند.مثلا درخانمها گاهی به دنبال حاملگی یا مصرف قرصهای ضدبارداری ایجاد میشود.اما همیشه به عوامل هورمونی بستگی ندارد.زیرا درجنس مذکر وهمچنین درخانمهایی که حامله نشده وقرص ضدبارداری هم مصرف نکرده اند ایجاد میشود.درگذشته به این بیماری کلاسما یا ماسک حامگی میگفتند.اما امروزه به آن ملاسما یا بیماری لک تیره صورت می گویند. اما آیا این بیماری قابل درمان می باشد. امروزه با پیشرفت علم محققان با داروهای کاملا گیاهی، به درمان این بیماری پرداخته اند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم .

در نوشته های قبل از عصاره شیرین بیان برای درمان لک صحبت کردیم . در این مقاله شما را با خواص جوانه گندم برای درمان لک آشنا می کنیم .

جوانه گندم حاوی مقادیر زیادی ویتامین E, C هست و به همین خاطر یک ضد لک قوی می باشد چون ویتامین C پوست رو کاملا روشن می کند و ویتامین E سبب لطافت و رطوبت و شادابی پوست می شود .


برای دیدن محصولات ضد لک و خرید اینجا را کلیک کنید .

درمان لکه بارداری,درمان لکه بارداری صورت,درمان لک های بارداری,درمان لک دوران بارداری,,درمان گیاهی لک بارداری,درمان خانگی لک بارداری,بهترین کرم ضد لک گیاهی,کرم ضد لک جوانه گندم,کرم ضد لک شیرین بیان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید