09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک با روغن کندر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک با روغن کندر

بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود لکه های قهوه ای و تغییرات رنگدانه را تجربه می کنند. این لکه ها زمانی ظاهر می شوند که ملانین بیش از حد توسط پوست در یک ناحیه متمرکز تولید شود. سن، دارو، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید تنها تعدادی از محرک های مرتبط با هایپرپیگمانتاسیون هستند .

قبل از اینکه بتوانیم بهترین گزینه را برای حذف لکه های قهوه ای توصیه کنیم، ابتدا باید نوع رنگدانه را تعیین کنیم. لکه ها می توانند به اشکال مختلف ظاهر شوند:

کک و مک – کوچک، مسطح، دایره ای و معمولاً یکنواخت رنگ. این لکه ها ممکن است ژنتیکی باشند یا با قرار گرفتن در معرض آفتاب قبل از محو شدن در زمستان ظاهر شوند.
لکه های خورشیدی – ممکن است شبیه کک و مک به نظر برسند و در برخی موارد به نظر می رسد زگیل های خارش دار ایجاد شده باشند. آنها در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد می شوند و اگرچه معمولاً بی ضرر هستند، اما ممکن است علائم هشدار دهنده اولیه سرطان پوست باشند.
“لکه های کبدی” یا لکه های پیری – لکه های قهوه ای بزرگ، تیره و مسطح روی صورت و دست ها که به عنوان لنتیگو خورشیدی یا لنتیژین نیز شناخته می شوند . آنها بیشتر در میانسالی ظاهر می شوند، اما می توانند زودتر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز ایجاد شوند.
خال – لکه های کوچک قهوه ای تیره که در رنگ، اندازه و برآمدگی متفاوت است. آنها می توانند به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، بارداری، نوع پوست و ژنتیک ایجاد شوند.
ملاسما – لکه های قهوه ای یا برنزه روی صورت، معمولاً در زنان در سنین باروری. ممکن است به قرار گرفتن در معرض نور خورشید، داروها، ژنتیک و/یا تغییرات هورمونی مرتبط باشد.
کراتوز اکتینیک – ضایعات پوسته پوسته، ضخیم و/یا زگیل روی پوست، قهوه ای یا قرمز رنگ. این وضعیت ممکن است نشانه اولیه سرطان پوست باشد.

آیا لکه های پیری روی پوست خود دارید؟ آنها یک مشکل رایج هستند و اسانس کندر می تواند کمک کند. روغن‌های ضروری می‌توانند بسیار بیشتر از ایجاد بوی خوب خانه شما انجام دهند. اگر به دلیل لکه های سنی خود هوشیار بوده اید، این مطلب را بخوانید تا بدانید روغن های ضروری چگونه می توانند به شما کمک کنند!

لکه‌های پیری (معروف به لکه‌های کبدی، لکه‌های قهوه‌ای) تغییر رنگ قهوه‌ای رنگدانه‌ای هستند که معمولاً در صورت، دست‌ها، بازوها، گردن و شانه‌ها دیده می‌شوند. روغن های ضروری می توانند در روشن شدن این نواحی روی پوست موثر باشند. بهترین روغن کندر برای لکه های پیری است.

لک‌های ناشی از افزایش سن در اثر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ایجاد می‌شوند، در حالی که بیشتر در افراد مسن شایع هستند، می‌توانند جوانان را نیز درگیر کنند. اندازه و ظاهر لکه های قهوه ای متفاوت خواهد بود.

آیا می توانم از کندر برای لکه های قهوه ای روی پوستم استفاده کنم؟ بله، اسانس کندر یک درمان طبیعی برای لکه های پیری است.

یکی  از بهترین  محصولات درمانی که حاوی روغن کندر هست و میتواند به عنوان  ضدلک وروشن کننده  عمل  کند استفاده  از  لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن فرانسه هست .

لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن فرانسه Whitening Fabrigen یک لوسیون عالی برای درمان لک، کک و مک و تیرگی پوست است. این لوسیون از ۱۰ روغن معتبر برای درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، روغن پرس سرد هسته آلبالو، روغن شیرین بیان، روغن گل نسترن، روغن پرس سرد هسته انگور، روغن پرس سرد هسته زردآلو، روغن اسطوخودوس، روغن کندر، روغن پرس سرد هسته انار، روغن رزماری و ویتامین C ، E تهیه شده است.

برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه:

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ روغن برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، روغن پرس سرد هسته آلبالو، روغن شیرین بیان، روغن گل نسترن، روغن پرس سرد هسته انگور، روغن پرس سرد هسته زردآلو، روغن اسطوخودوس، روغن کندر، روغن پرس سرد هسته انار، روغن رزماری
– غنی از ویتامین C,E
– ساخت فرانسه

برای دیدن محصول  و خرید لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن  اینجا  را کلیک کنید
روغن کندر برای پوست,روغن کندر برای پوست صورت,روغن کندر برای ترک پوست,روغن کندر جای جوش,روغن کندر برای جوش,درمان لک صورت بعد از زایمان,درمان لک صورت بعد از لیزر,درمان لک پوست صورت,درمان لک پیس صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید