09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک سفید
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک سفید

لک سفید روی پوست علل مختلفی دارد ممکن است بخاطر بیماری ویتیلیگو، پیسی، قارچ، سوختن، استفاده از مواد شیمیایی، بیماری های خاص و… باشد. ولی در حالت کلی دلیل لک سفید هر چیزی باشد آخرش از بین رفتن ملانین پوست هست. ملانین پوست بمرور زمان بخاطر دلیل مختلفی از بین میرود. در اینجا به بررسی لک سفید ناشی از بیماری ویتیلیگو را بررسی می کنیم.
پیسی یک بیماری تقریبا خود ایمنی هست که گلبول های سفید به ملانین حمله ور می شود. در این صورت ملانین از بین رفته و باعث سفیدی در ناحیه ایی از پوست می شود. ملانین وظیفه ایجاد رنگ براساس نژاد در پوست را دارد که رنگ پوست مشخص می شود.
علل شایع برص-ویتیلیگو-پیسی ارثی، خوردن خوراکی های طبع سرد و استرس است. در صورتی که مشکل ارثی باشد باید در دو عامل دیگر خوردن غذای طبع سرد و استرس کنترل بیشتری داشته باشیم چون باعث تشدید بیماری می شود.
– افرادی که طبع خوراکیهاشون بیشتر متمایل به طبع سرد باشد معمولا دچار کاهش ملانین پوست می شوند. غذای های طبع سرد معمولا گوشت گاو، گوساله، لبنیات، مرکبات و… هست.
– استرس بیش از حد و مشکلات عصبی باعث اختلال در سیستم ایمنی بدن می شود. همین اختلال منجر به حمله مداوم گلبول های سفید به ملانین می شود و در بسیاری از موراد ممکن است باعث ایجاد سایر بیماری خود ایمنی شود.
برای درمان باید حتما از خوراکی های طبع سرد تا حدالامکان دوری و استرس را کنترل کنیم و برای ملانین سازی دوباره از کرم ویتلکسین استفاده کنیم در زیر کرم ویتلکسین توصیه می شود.

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:

– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– مجوزبهداشتی ۱۸۸۳۴۰۷۱۶۶۹۶۵۳۵۱
– ۳۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو تا سه نوبت(صبح، ظهر و شب) برروی پوست تمیز بمالید.

» برای مشاهده و خرید کرم درمان پیسی ویتلکسین ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید