09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک صورت با شیرین بیان
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک صورت با شیرین بیان

ویتامین C یکی از عناصر پرطرفدار در صنعت مراقبت از پوست بوده است. با این حال، ریشه به عنوان محصول ستاره ای برای لکه های تیره و رنگدانه شتاب پیدا نکرده است.
ریشه شیرین بیان ممکن است ویتامین C جدید در مراقبت از پوست باشدریشه شیرین بیان ممکن است ویتامین C جدید در مراقبت از پوست باشد
همه چیز به اصل برمی گردد. برخلاف آنچه که بسیاری از تولیدکنندگان به بازار عرضه می کنند، مراقبت از پوست امری نسبی است. هیچ عنصری نمی تواند راه حلی برای مشکلی باشد که میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. تا به حال، ویتامین C عنصر روشن‌کننده اجتناب‌ناپذیری بود که فواید مختلفی را برای پوست برجسته می‌کرد و حتی افراد زیادی را وادار کرد تا آن را در برنامه‌های روزانه خود بگنجانند.

اما به همان اندازه که ویتامین C، که بارها در یک سرم، لوله مرطوب‌کننده یا تونر تزریق می‌شود، به عنوان پاسخی برای هایپرپیگمانتاسیون در نظر گرفته می‌شود، برخی از گزینه‌های کمتر شناخته شده اکنون در کمین وب هستند. برای مقابله با چندین نگرانی، ریشه شیرین بیان به ویتامین C جدید در بازار تبدیل شده است. اما خیلی ها نمی دانند که ریشه شیرین بیان ممکن است به نظر خیلی ها اینطور نباشد و ظاهراً به ۴۰۰۰ سال قبل باز می گردد.

خواص دارویی دارد و در طب سنتی چینی و آیورودا استفاده می شد. ریشه شیرین بیان که از گونه گیاهی گلیسیریزا مشتق شده است، جای خود را در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست امروزی پیدا کرده است، با این حال، مطمئناً باید مواد تشکیل دهنده را بررسی کرد تا متوجه آن شوید. علاوه بر این، مانند بسیاری از مواد روشن کننده، ریشه شیرین بیان زمانی که با ویتامین C و نیاسینامید و همچنین لایه بردارهایی مانند اسید لاکتیک و ترکیبات تسکین دهنده مانند آلوئه همراه شود، عالی است.

شیرین بیان هایپرپیگمانتاسیون را بهبود می بخشد

عصاره شیرین بیان تولید تیروزیناز را برای مبارزه با تغییر رنگ به حداقل می رساند. تقریباً گویی ملانین اضافی را از بین می برد تا پوست را یکنواخت کند و لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون را کاهش دهد. به نوعی عصاره شیرین بیان پوست را روشن می کند و حتی با محو شدن لکه های موجود از ایجاد لکه های جدید جلوگیری می کند.

آنتی اکسیدان قوی

به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند که برای پوست اهمیت زیادی دارد. حاوی فلاونوئید است که گونه های فعال اکسیژن را که باعث پیری و تغییر رنگ پوست می شوند، کاهش می دهد. علاوه بر این، قرمزی و تحریک پوست ملتهب را کاهش می دهد و از رادیکال های آزاد محافظت می کند.

با UV مبارزه می کند

ریشه شیرین بیان دارای یک ماده ضد اشعه ماوراء بنفش به نام گلابرین است. این ماده به از بین بردن لکه های تیره ناشی از آسیب های ناشی از نور خورشید یا اسکار کمک می کند. با این حال، این نباید راه حل نهایی برای آفتاب سوختگی باشد، زیرا فرد باید صبح ها از SPF استفاده کند.

تغییر رنگ را به حداقل می رساند

به دلیل تولید ملانین، ریشه شیرین بیان نمی تواند حتی پوست را رنگ کرده و اپیدرم را با خواص تغییر رنگ خود روشن کند.

لوسیون شیرین بیان

برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه:

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو، شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید
درمان لک صورت با شیرین بیان,درمان لک پوستی با شیرین بیان,رفع لک صورت با شیرین بیان,درمان لکه های پوستی با شیرین بیان,درمان لک صورت با عصاره شیرین بیان , ضد لک فبریژن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید