09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان لک های دوران بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک های دوران بارداری

ملاسما یا لک پوستی،  افزایش اکتسابی رنگدانه هـای پوستی ناحیه صورت است که اغلب در خانم ها دیده می شود و ممکن است یک تغییر فیزیولوژیک دوره حاملگی باشد. در ایجاد ملاسما مکانیسم های آندوکرین دخیل می باشند، به نحوی که ۵۰ تا ۷۰ درصد خانم های حامله در دوران بارداری این مشکل را تجربه می کنند .

معمولا لک های ایجاد شده به صورت پیچ در پیچ، کم رنگ یا پر رنگ به  شکل قرینه در نواحی صورت ایجاد می شود و بیشتر لک ها در پیشانی، شقیقه ها، لب فوقانی و گونه ها دیده مـی شـوند.

از عوامـل متعددی که با ایجاد ملاسما یا لک مرتبط  می باشـند، تمـاس با نور خورشید، بیشترین ارتباط را دارد. از جمله سایرعوامل: اشعه فرابنفش، هورمونهای دوره  بارداری ، قرص های پیشگیری از بارداری، اختلالات غـدد نظیـر اختلال در غده تیروئید ، سابقه خانوادگی لک ، محصولات آرایشی ، داروهای ضـد صـرع و فتوتوکـسیک  می باشند.

انواع لک صورت
۱- نوع سطحی: در این نوع ، رنگدانه ها در قسمت های سطحی پوست افزایش می یابند. این نوع شایع تر است و پاسخ بهتری به درمان نشان می دهد.
۲- نوع عمقی: به رنگ آبی مایل به خاکستری دیده می شود. در این نوع، رنگدانه ها در لایه های عمقی تر پوست قرار می گیرند. مقاومت به درمان در این نوع بیشتر است.
ایجاد لک با هر وسعتی در صورت ، اعتماد به نفس را از فرد گرفته و مشکلات روحی و روانی بر روی افراد ایجاد می کنند . بنابراین توصیه ی ویژه ای که برای این دسته از افراد داریم اگر رعایت کنند دوباره صورتی شفاف و روشن خواهند داشت. در مرحله ی اول با وجود لک حتما از ضد افتاب های فیزیکی استفاده کنید ، و از مصرف داروهای ترکیبی و دست ساز به خصوص هیدروکینون و ترتنوئین خودداری کنید ، همیشه از کرم های ضد لک فاقد هیدروکینون و دارای ویتامین C استفاده کنید .
توصیه : در درمان لک های ضعیف تا شدید هیچگاه عجله نکنید اگر دوره درمان را به صورت مناسب و پشت سر هم انجام بدهید قطعا لک ها نیر بهبودی پیدا می کنند .
درمان : برای درمان لک همان طور که گفته شد از کرم های فاقد هیدروکینون به همراه مکمل های مخصوص استفاده کنید. که در ادامه شما را با بهترین نمونه های کرم های ضد لک آشنا می کنیم.

https://bazaak.ir/%D8%B3%D8%B1%D9%85-%D8%B6%D8%AF%D9%84%DA%A9-%D9%82%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%86-%DA%98%DB%8C%D9%88%D8%B1%D9%84/

برخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه

برای دیدن خواص و خرید سرم ضد لک ژیورل اینجا را کلیک کنید.

کرم ضد لک کالی بل ,درمان لک حاملگی صورت,درمان لک حاملگی با داروی گیاهی,,درمان لک بارداری,درمان لک بارداری صورت,درمان لک های حاملگی,درمان لک های حاملگی صورت,درمان لك هاي حاملگي,درمان لک قرص ضد بارداری ,درمان لک آفتاب سوختگی,درمان لک افتاب صورت,درمان لک آفتاب سوختگی صورت,درمان لکه افتاب سوختگی,درمان لک صورت در اثر افتاب,درمان لکه افتاب سوختگی صورت,درمان لک با لیزر,درمان لک صورت با لیزر,درمان لک بعد از لیزر,درمان لک ناشی از لیزر,درمان لک سوختگی با لیزر,درمان لک پوست با لیزر,درمان لک و پیس با لیزر,روشن کننده صورت گیاهی,روشن کننده صورت سروینا,روشن کننده صورت سینره,روشن كننده صورت,سفید کننده صورت,سفید کننده صورت مردان,درمان کک و مک صورت,درمان کک و مک با داروهای گیاهی,درمان کک ومک و لک صورت,درمان کک ومک پشت دست,درمان کک ومک با گیاهان دارویی,درمان کک ومک صورت,درمان کک ومک روی دست,درمان کک ومک با عسل,درمان کک ومک پوست,قویترین کرم ضد لک صورت,قویترین کرم ضد لک خارجی,قویترین کرم ضد لک بدن

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید