09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان لک پیشانی صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان لک پیشانی صورت

حتما تا به حال برای شما هم پیش امده است که بپرسید این لک های تیره صورت چگونه ایجاد می شوند ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که لکه ها تیره روی صورت به قسمت هایی گفته می شود که بر اثر تجمع رنگدانه های بیش از حد روی پوست ایجاد می شوند. این عارضه بیشتر در زنان میانسال اتفاق می افتد. لکه های تیره، مانند رنگدانه ها، هنگامی رخ می دهند که یک پلاکت موضعی از ملانین در یک ناحیه خاص بر روی پوست تجمع پیدا کرده و لکه ایجاد می کنند. این لک ها معمولا در پیشانی، روی استخوان گونه یا کناره های صورت ایجاد می شوند.

علت های لک های تیره صورت

لکه های ظاهر شده در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، از جمله لکه های ناشی از سن و آکنه، اولین علائم همراه با ایجاد لکه های تیره روی صورت هستند. این نوع لک ها یکنواختی رنگ و شفافیت پوست شما را از بین برده و نشان می دهند که پوستتان در معرض آسیب های ناشی از سن قرار دارد. این لکه ها مقدمات لازم را برای ایجاد چین و چروک فراهم می کنند و می توانند در تمام زنان فارغ از نژاد، رنگ و نوع پوست ایجاد شوند. اکثر زنان بعد از ظاهر شدن این لکه ها سعی می کنند با لوازم آرایشی آن ها را پوشش دهند. اما لازم است یاد آور شویم که برای بروز این لکه ها نباید نگران شوید. زیرا راه های زیادی برای درمان آن ها وجود دارد.

عواملی مانند ژنتیک، بارداری، قرار گرفتن در معرض نور UV و بیماری های پوستی از جمله این علل می باشند. بین سال های ۲۰ تا ۵۰ زندگی زنان، تغییرات هورمونی ناشی از استرس، مصرف قرص های پیشگیری از بارداری، حاملگی و یائسگی نیز می توانند باعث ایجاد لکه های تیره روی پوست شوند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز به مرور زمان عاملی برای ایجاد این لکه ها هستند. در سن ۲۰ سالگی، آکنه نیز به دلیل ایجاد زخم، عفونت و قرمزی در ایجاد لکه های تیره روس پوست نقش دارند.

انواع اصلی لکه های پوستی پرکروماتیک

ماه گرفتگی: آنها ژنتیکی و کاملا بی ضرر هستند.

لکه های پیری: آنها با بالا رفتن سن در قسمت هایی از پوست که بیشتر در معرض آفتاب قرار می گیرند ظاهر می شوند، مانند صورت، ساعد و دستها ، این لک ها خطرناک نیستند.

لکه های حاملگی : این لکه ها،کم رنگ و روشن هستند، اما به رنگ قهوه به همراه خامه، که عمدتا بر روی صورت ظاهر می شوند ، اگر از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید، احتمال بیشتری برای ظاهر شدن این لک ها وجود دارد. آنها، حاصل تغییرات هورمونی بزرگی هستند که بدن شما هنگام بارداری دارد.
ملاسما یکی از شایع ترین علل ایجاد لک صورت است و اغلب در خانم های مراجعه کننده برای درمان لک صورت دیده می شود که یک لک اکتسابی قهوه ای رنگ است که به صورت آهسته به وجود می آید.به دلیل اینکه این لک ها بیشتر در زنان حامله ظاهر می شود یا عود می کند، به لک های حاملگی شهرت دارد، ولی می تواند در خانم های مجرد و به ندرت در مردان نیز دیده شود. این لک ها بیشتر در گونه ها، پیشانی و چانه دیده می شود و در افراد سبزه مشخص است.تیرگی یا لک پوست معمولا پس از زایمان ناپدید می شود، اما ممکن است برای ماه ها یا سال ها باقی بماند. این نوع لک صورت ممکن است بدون علت مشخص یا به صورت خانوادگی، مخصوصاً در افرادی که حتی در تماس با نور آفتاب خفیف تیره می شوند، دیده شود.

چگونه لک های تیره را درمان کنیم ؟

ضدلک و روشن کننده خیلی قوی آربوتین ژیورل فرانسه، انواع لک ها اعم از ملاسما، کبد، لک بارداری، آفتاب، افزایش سن، جای جوش، کک و مک و… را بعلت داشتن آربوتین، کمپلکس روشن کننده و AHA گیاهی درمان می کند. این محصول حاوی دو ترکیب ضد لک جدید با تاثیر عالی و بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین می باشد. آربوتین که یک گلیکوزید موجود در گیاهان بیربری BEARBERRY، شیرین بیان و توت هست که روشن کننده‌ی طبیعی پوست می‌باشد. آربوتین فعالیتهای تیروزیناز، یعنی آنزیم درگیر در سنتز ملانین را خنثی کرده، بطوریکه در جهت روشن ساختن نواحی تیره‌ی پوست عمل می‌کند. این سرم با مهار آنزیم تیروزینار ۱ و تیروزینار ۲ باعث درمان لک پوستی می شود. این سرم فاقد هیدروکینون می باشد که لک را بدون بازگشت درمان می کند.

برخی از خواص پک ضدلک و روشن کننده قوی آربوتین بزک:
– عصاره غلیظ از آربوتین، بری بری، شیرین بیان و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان لک و تیرگی ناشی از لیزر، میکرو، لایه برداری و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مدت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه
– شرکت سازنده Paris Dome S.A.D

برای دیدت پک درمان لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

سرم ضد لک اربوتینبرخی از خواص سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل:
– عصاره غلیظ از آربوتین، ویتامین C و AHA گیاهی
– حاوی کمپلکس روشن کننده پوست
– برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
– درمان جای لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی و…
– روشن کننده قوی پوست های تیره، گندمی و سبزه بدون بهم زدن ملانین پوست
– فاقد هیدروکینون
– بدون عوارض و بهم ریختگی ملانین پوست
– بدون قرمز کردن پوست
– بدون نازک کردن پوست
– یکنواخت کننده و شفاف کننده رنگ چهره
– مرطوب کننده
– محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد
– مذت استفاده حداقل ۲ ماه
– ساخت فرانسه

برای دیدن متن کامل و خرید سرم ضد لک اربوتین اینجا را کلیک کنید .

لک پیشانی نشانه چیست,لک پیشانی درمان,پیشانی مردان,لك پيشاني,علت لک پیشانی,درمان لک پیشانی صورت,درمان لک پیشانی و گونه,درمان لك پيشاني,درمان لکه پیشانی,درمان خانگی لک پیشانی,درمان لک روی پیشانی,درمان سنتی لک پیشانی,درمان لک بارداری,درمان لک بارداری صورت,درمان لک بارداری پیشانی,درمان لک بارداری با لیزر,درمان لک بارداری روی صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید