09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان منافذ باز صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان منافذ باز صورت

منافذ شما به غدد سباسه وصل می شود که در زیر فولیکول های مو قرار دارند. این غده ها سبوم ، روغن طبیعی موم مانند تولید می کنند که به آبرسانی طبیعی صورت شما کمک می کند.

بسته به نوع پوست شما ، ممکن است غده های چربی بیش فعال یا کم تحرک داشته باشید که به ترتیب منجر به پوستی روغنی یا خشک می شوند.

گاهی اوقات ترکیبی از روغن ، خاک و باکتری می تواند به سلولهای مرده پوست در منافذ بچسبد و باعث انسداد آن شود. این می تواند یک ظاهر “بسته” ایجاد کند.

برای خلاص شدن از شر زباله ها و منافذ باز شده ، برای دستیابی به پوست روشن باید مراحل خاصی را دنبال کنید. اگرچه در همان زمان ، چند اسطوره وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشته باشید. در زیر رایج ترین هستند.

 درمان منافذ باز

۱٫ در واقع ، منافذ ممکن است به دلیل افزایش سن بزرگ شوند ، اما از نظر فنی “بازتر” نیستند. شما به راحتی نمی توانید منافذ بزرگ شده را ببندید. به علاوه ، یک منافذ مسدود شده به نظر می رسد که بسته باشد ، اما این هیچ ارتباطی با اندازه واقعی منافذ شما ندارد.

۲٫ بیرون کشیدن منافذ مسدود شده باعث باز شدن آنها خواهد شد.
در حقیقت ، بیرون آمدن از تپه ممکن است منافذ مسدود شده را به طور موقت حل کند ، اما شما در معرض خطر کشیده شدن دائمی منافذ آسیب دیده هستید. همچنین ، اگر با آکنه های کیستیک سروکار دارید ، می توانید ناخواسته باعث گسترش باکتری ها در زیر پوست خود شوید و باعث ایجاد آکنه در قسمت های دیگر صورتتان شوید.

۳٫ می توانید منافذ را با آب سرد ببندید.
تعداد زیادی ادعا می کنند شما می توانید از آب سرد برای بستن منافذ خود استفاده کنید. در حالی که این می تواند به تسکین پوست تحریک شده کمک کند ، آب سرد روی اندازه منافذ واقعی شما تأثیر نمی گذارد.

ساخت سلول های مرده پوست
سلولهای مرده پوست به دلیل ایجاد سلولهای جدید در زیر پوست شما ، بخشی طبیعی از گردش سلولهای پوست هستند. در حالی که سلولهای جدید پوست به سالم نگاه داشتن چهره شما کمک می کنند ، نکته منفی این است که قدیمی ها به راحتی می توانند منافذ شما را مسدود کنند.

بهترین راه حل این مشکل ، لایه برداری است. اسید سالیسیلیک برای پوست های روغنی به خوبی کار می کند. هر نوع پوستی می تواند از یک اسکراب لایه برداری هفتگی یا کیت میکرودرمابازی منزل بهره مند شود. تمام برچسب های محصول را با دقت بخوانید و در صورت بروز قرمزی یا سوزش پس از استفاده ، مصرف آن را قطع کنید.

درمان منافذ باز با کمک اسکراب زردالو ژیورل

منافذ ممکن است به دلیل روغنی بزرگ شوند ، اما این نیز بخشی طبیعی در روند پیری پوست است. لایه برداری های فیزیکی مثل اسکراب زردالو ژیورل با از بین بردن لایه بالای پوست برای نشان دادن پوستی صاف تر به کاهش ظاهر منافذ مربوط به سن کمک می کنند. که در ادامه شما را با اسکراب اشنا میکنیم.

اسکراب زردالو ژیورل

برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست

برای دیدن اسکراب زردالو و خرید اینجا را کلیک کنید .

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید