09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان منافذ باز صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان منافذ باز صورت

چه چیزی می تواند منافذ بزرگ صورت را درمان کند؟

با مراقبت صحیح از پوست ، می توانید منافذ را کمتر مورد توجه قرار دهید. وقتی به آینه نگاه می کنید ، احساس می کنید اگر می توانید آن منافذ بزرگ را کوچک کنید ، پوست شما جذاب تر به نظر می رسد؟ در واقع کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا منافذ کمتر به چشم بیایند. بخش اعظم این ، شما می توانید به تنهایی انجام دهید. در اینجا توصیه های متخصصان پوست ارائه شده است.

فقط از محصولات مراقبت از پوست و آرایش های غیر کامدوژن استفاده کنید

کلمه “غیر comedogenic” به این معنی است که محصول منافذ شما را مسدود نمی کند. هنگامی که منافذ مسدود می شوند ، گسترش می یابند ، که می تواند منافذ شما را برجسته تر جلوه دهد.

برای جلوگیری از منافذ مسدود شده ، در مورد هر آنچه که در چهره خود اعمال می کنید ، به دنبال یکی از شرایط زیر باشید:

غیر comedogenic

بدون روغن، بدون چربی

منافذ مسدود نخواهید کرد

اگر یکی از این شرایط را مشاهده نکردید ، از محصول استفاده نکنید.

روزی دو بار صورت خود را تمیز کنید

منافذ مسدود شده یا چهره روغنی می توانند منافذ را بزرگتر نشان دهند. تمیز کردن دو بار در روز می تواند منافذ را مسدود کند ، از منافذ مسدود شده جلوگیری کرده و روغنی را کاهش دهد. هنگام پاک کردن صورت خود می خواهید:

از آب گرم استفاده کنید. آب گرم می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث می شود منافذ بزرگتر به نظر برسند.

صورت خود را به آرامی بشویید. مالیدن پوست شما را تحریک کرده و باعث التهاب می شود. هنگامی که پوست ملتهب می شود ، منافذ تمایل به توجه بیشتری دارند.

یک پاک کننده ملایم و غیر کامدوژنیک پیدا کنید. باز هم ، شما می خواهید برای جلوگیری از تحریک پوست خود و متوقف کردن گرفتگی منافذ خود ، تمام تلاش خود را انجام دهید.

از محصول مراقبتی پوست استفاده کنید
اگر پوستی روغنی ، آکنه خفیف دارید و یا پوست شما نسبت به گذشته بسیار سفت تر به نظر می رسد ، منافذ می توانند بزرگتر به نظر برسند. استفاده از یک محصول مراقبت از پوست ممکن است به درمان منافذ کمک کند. برای بهترین نتیجه ، محصول را قبل از رختخواب بمالید.

استفاده از پاک کننده با اسید سالیسیلیک ممکن است کمک کند. مطالعات نشان می دهد اسید سالیسیلیک می تواند منافذ را مسدود کند. برخی از پاک کننده های حاوی اسید سالیسیلیک به اندازه کافی ملایم هستند که هر روز می توانند از آنها استفاده کنند.

اگر اسید سالیسیلیک پوست شما را خشک یا تحریک می کند ، پاک کننده های متناوب را امتحان کنید. هنگام بیدار شدن و پاک کننده اسید سالیسیلیک قبل از خواب از یک پاک کننده ملایم و غیر کامدوژنیک استفاده کنید.

هر روز صورت خود را با ضد آفتاب محافظت کنید

هرچه آفتاب بیشتر به پوست شما آسیب برساند ، استحکام آن نیز کمتر است. هنگامی که پوست شروع به از بین بردن استحکام خود می کند ، منافذ قابل توجه تر به نظر می رسند.

استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده و ضد آفتاب با SPF 50 یا بالاتر به جلوگیری از آسیب دیده در مقابل آفتاب کمک می کند. برای محافظت از پوست خود ، هر روز ضد آفتاب دو الی سه بار استفاده کنید ، حتی اگر در بیرون باران باران یا سرد باشد. هر وقت پرتوهای خورشید به پوست ما برخورد می کند ، می توانند به پوست ما آسیب برساند. این آسیب با گذشت زمان ایجاد می شود.

اسکراب زردالو استفاده کنید .

لایه برداری ممکن است منافذ را کمتر مورد توجه قرار دهد. برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شما باید با خیال راحت لایه برداری کنید برای این مورد میتوانید از اسکراب زردالو ژیورل استفاده کنید .

با پوست خود ملایم باشید

مالیدن صورت شما باعث پاک تر شدن آن نمی شود ، اما ساییدن باعث تحریک پوست شما می شود که می تواند منافذ شما بزرگتر به نظر برسد.

چیدن ، فشردن یا حفر کردن در منافذ شما نیز می تواند پوست شما را تحریک کند ، و باعث می شود منافذ قابل توجه تر به نظر برسد.

به همین دلایل می خواهید با پوست خود بسیار ملایم باشید. هرگز با خشونت لایه برداری نکنید و محکم پوست را ماساژ ندهید .

درمان منافذباز پوست

برای درمان منافذ باز و داشتن پوست صاف و زیبا ما درادامه شما را با محصولات کاملا درمانی اشنا میکنیم .

برای دیدن متن کامل و درمان منافذ باز اینجا را کلیک کنید .

منافذ باز پوست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز پوست صورت,منافذ باز بینی,منافذ باز پوست با لیزر,درمان منافذ باز پوست,اسکراب زردآلو,اسکراب زردالو ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید