09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان منافذ باز پوست

قیمت با تخفیف: 0 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی درمان منافذ باز پوست تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

درمان منافذ باز پوست


چه چیزی می تواند منافذ بزرگ صورت را درمان کند؟

با مراقبت مناسب از پوست می توانید منافذ پوست را کمتر مورد توجه قرار دهید.
وقتی به آینه نگاه می کنید ، احساس می کنید اگر بتوانید آن منافذ بزرگ را کوچک کنید ، پوست شما جذاب تر به نظر می رسد؟ در واقع کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمتر دیده شدن منافذ انجام دهید. بیشتر اینها را می توانید به تنهایی انجام دهید.
آنچه پزشکان پوست توصیه می کنند در اینجا است.

فقط از محصولات مراقبت از پوست و غیر آرایش استفاده کنید

کلمه “غیر comedogenic” به این معنی است که محصول منافذ پوستی شما را مسدود نمی کند. وقتی منافذ مسدود می شوند ، منبسط می شوند و همین امر باعث می شود منافذ پوست بیشتر به چشم بیایند.

صورت خود را روزی دو بار تمیز کنید

منافذ مسدود شده یا رنگ روغنی می تواند منافذ را بزرگتر نشان دهد. با پاکسازی دو بار در روز می توانید منافذ پوست را از بین ببرید ، از گرفتگی منافذ جلوگیری کرده و چربی را کاهش می دهد. هنگام تمیز کردن صورت ، می خواهید:

از آب گرم استفاده کنید. آب گرم می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث بزرگتر شدن منافذ شود.

صورت خود را به آرامی بشویید. مالش می تواند پوست شما را تحریک کرده و باعث التهاب شود. وقتی پوست ملتهب می شود ، منافذ پوست بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

یک پاک کننده ملایم و غیر کمدوژنیک پیدا کنید. باز هم ، شما می خواهید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحریک پوست و مسدود شدن منافذ پوست خود انجام دهید.

از خاک رس استفاده کنید
اگر پوستی چرب ، آکنه خفیف دارید و یا پوست شما کمتر از گذشته سفت است ، منافذ پوست بزرگتر به نظر می رسند. استفاده از یک محصول مراقبت از پوست با خاک رس کمک کند. برای بهترین نتیجه ، محصول را قبل از خواب استفاده کنید.

برخی افراد دریافتند که این نوع محصولات مراقبت از پوست باعث تحریک پوست آنها می شود. با شستن صورت و سپس ۳۰ دقیقه صبر برای استفاده از محصول می توانید از این امر جلوگیری کنید.

اگر باردار هستید و از شیر مادر تغذیه می کنید ، نباید از محصولی حاوی رتینول یا رتینیل پالمیتات استفاده کنید.

آکنه را درمان کنید

آکنه باعث مسدود شدن منافذ پوست می شود که می تواند منافذ پوست را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

استفاده از شوینده با ایکتیول ممکن است کمک کند. مطالعات نشان می دهد که ایکتیول می تواند منافذ پوست را از بین ببرد. برخی از پاک کننده های حاوی ایکتیول به اندازه کافی ملایم هستند که می توانند هر روز استفاده کنند.

اگر ایکتیول پوست شما را خشک یا تحریک می کند ، پاک کننده های متناوب را امتحان کنید. هنگام بیدار شدن از یک شوینده ملایم و غیر کمدوژنیک و از شوینده ایکتیول قبل از خواب استفاده کنید.

بسیاری از افرادی که آکنه دارند برای کنترل آکنه خود به بیش از آکنه ایکتیول نیاز دارند.

هر روز با کرم ضد آفتاب از صورت خود محافظت کنید

هرچه آفتاب بیشتر به پوست شما آسیب برساند ، استحکام آن نیز کمتر است. هنگامی که پوست شروع به از دست دادن استحکام خود می کند ، منافذ بیشتر به چشم می آیند.

استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده و ضد آب با SPF 30 یا بالاتر به جلوگیری از پوست آسیب دیده از آفتاب کمک می کند. برای محافظت از پوست خود ، هر روز کرم ضد آفتاب بزنید ، حتی وقتی بیرون باران است یا سرد است. هر وقت اشعه خورشید به پوست ما برخورد کند ، می تواند به پوست ما آسیب برساند. این آسیب با گذشت زمان جمع می شود.

لایه برداری

لایه برداری ممکن است باعث شود منافذ پوست کمتر مورد توجه قرار گیرند. برای به دست آوردن نتیجه ای که می خواهید ، باید با خیال راحت لایه برداری کنید تا به پوست آسیب نرسد. شما می توانید نحوه مشاهده این کار را با تماشای فیلم ، چگونه با خیال راحت در خانه لایه برداری کنیم ، می فهمید .

اگر لایه برداری از پوست باعث ناراحتی شما می شود یا مطمئن نیستید که این کار برای شما مناسب است ، یک متخصص پوست با تاییدیه هیئت مدیره می تواند به شما کمک کند. با مراجعه به یک متخصص پوست می توانید دریابید که آیا لایه برداری می تواند باعث کم شدن چشم در منافذ پوست شود یا خیر.
با پوست خود آرام باشید

با مالش صورت صورت تمیزتر نمی شوید ، اما اسکراب می تواند پوست شما را تحریک کند و همین امر باعث بزرگتر شدن منافذ پوست می شود.

برداشتن ، فشردن یا فرو رفتن در منافذ پوست نیز می تواند باعث تحریک پوست شما شود و باعث شود منافذ بیشتر به چشم بیایند.

به همین دلایل ، شما می خواهید بسیار نرم با پوست خود رفتار کنید. هرگز پوست صورت خود را مالش ، مالش ، انتخاب یا فشار ندهید.

افتادگی پوست را درمان کنید

با افزایش سن ، پوست استحکام خود را از دست داده و شروع به آویزان شدن می کند. هنگام افتادگی پوست ، منافذ بزرگتر به نظر می رسند.

برای درمان منافذ باز و خرید اینجا را کلیک کنید.
منافذ باز پوست,منافذ باز پوست چیست,منافذ باز روی بینی,منافذ باز بینی,منافذ باز صورت چیست,منافذ باز پوست با لیزر,درمان منافذ باز پوست

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید