09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان موهای نازک و شکننده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان موهای نازک و شکننده

موهای نازک و کم پشت یکی از مشکلاتی است که ممکن است هر فردی چه خانم یا آقا در زندگی خود مشاهده کند اگر شما هم از مشکل کم پشتی موهای تان رنج می برید با ترفندها و روش های زیر از بین ببرید.
موهای ما بعد از یک مدت که از اتو و سشوار استفاده میکنیم شادابی خود را از دست می دهد و یا با هر بار رنگ کردن مو دچار اسیب زدن به مو میشیم و نازکی و کم پشت شدن موها به مرور اتفاق می افتد.این مشکل شایع که امروزه افراد زیادی را اذیت می کند با دست روی دست گذاشتن کاری را حل نمیکند بنابریان باید علت و روش های نوین برای تقویت موها را پیدا کنیم
یکی از مهم‌ترین دلایل نازک شدن تارهای مو عوامل ارثی و ژنتیکی است که در هورمون‌های بدن بروز می‌کند و به مرور باعث ریزش مو و نازک و شکنندگی آن می‌شود ، علاوه بر عتمل وراثت ، الودگی های اب و هوا، تغذیه ، حساسیت ،نحوه ارایش و استفاده از محصولات شیمیایی باعث اسیب دیدگی و نازک شدن تار های مو می شود.
برای مثال در خانم هایی که مشکل کم خونی یا هورمونی مثل کیست تخمدان دارند هم مشکل کم پشتی و نازکی مو پیش میاد .

اشتباهات رایجی که موهای شما را نازک می کند :
۱) به جای شامپوهای شیمیایی از شامپو های گیاهی استفاده کنید چون استفاده از شامپوهای گیاهی اسیب کمری را بر موهای شما وارد می کند و در عین حال تقویت کننده عالی محسوب میشوند بخصوص گیاه کینین و
خواص کینین برای مو:

درخت گنه گنه بومی پرو و سایر کشورهای آمریکای جنوبی هستند. کینین بعنوان یک محرک رشد مو و درمان ریزش مو معرفی شده است. در مطالعات زیادی مشخص شده عصاره درخت گنه گنه معروف به کینین می تواند برای درمان ریزش موی سر بسیار موثر واقع شود. این ماده موثر حاوی آهن و ویتامین B12,B5 می باشد.

خواص سائوپالمتو برای مو:

عصاره سائوپالمتو حاوی استروژن طبیعی بوده که از قدیم الایام در آمریکا به وجود آن در گیاه سائوپالمتو پی برده اند. عصاره سائوپالمتو موجب تنظیم هورمونهای پوست می گردد. عصاره سائوپالمتو با تنظیم و متعادل سازی هورمونهای پیاز مو و پوست سر، به سرعت از ریزش مو جلوگیری کرده و موجب رویش مجدد مو و درمان نازکی مو می شود.

۵-آلفا ردوکتاز آنزیمی است که واکنش تبدیل شدن تستسترون به دهیدروتستسترون (DHT) را کاتالیز می کند. DHT با کاهش فاز رشد و افزایش فاز استراحت چرخه مو باعث ریزش مو می شود و با کوچک کردن اندازه فولیکولها، تارهای مو را به تدریج نازکتر می نماید. شامپو ضدریزش و رشدمجدد موی ژیورل با مهار انزیم ۵-آلفا ردوکتاز باعث تحریک رشد مو و توقف ریزش مو و درمان نازکی می شود.

۲ ) استفاده از برس به جای شانه های درشت یکی دیگر از علت های اسیب دیدگی به موهایتان می باشد در حالی که استفاده از شانه‌های دانه درشت و شانه کردن موها از قسمت نوک موبه سمت بالا بهترین روش شانه زدن موهای تازک است

۳) خشک کردن موهای خیس به وسیله ی سشوار و اتو یکی دیگر از اشتباهات رایج در مراقبت از مو می باشد.

تا زمانی که زندگی روزانه شما پر از استرس و تنش‌های گاه و بیگاه باشد، نباید انتظار موهایی سالم و زیبا داشته باشید. فکر و خیال و پرداختن به فعالیت‌های پراسترس خسارات جبران‌ناپذیری را برای شما رقم می‌زند. نرمش روزانه و یوگا بهترین راه رفع این مشکل و از همه مهم‌تر سلامت موهای شماست. بهتر هست برای درمان موهای نازک و کم پشت لینک زیر را مطالعه بفرمایید .

برای دیدن محصولات و خرید اینجا را کلیک کنید.

درمان موهای نازک شده,درمان موهای نازک و شکننده,درمان موهای نازک و ضعیف,درمان موهای نازک وکم پشت,درمان نازكي مو,درمان نازکی مو با طب سنتی,درمان نازکی مو در زنان,درمان نازکی مو و ریزش,درمان نازکی مو گیاهی,درمان نازکی موی سر,درمان کم پشتي مو,درمان کم پشتی مو با طب سنتی,درمان کم پشتی مو در زنان,درمان کم پشتی موها,درمان کم پشتی موی جلوی سر,درمان کم پشتی موی سر,درمان کم پشتی موی سر مردان,درمان کم پشتی موی سر کودکان,درمان کم پشتی موی کودکان

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید