09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان مویرگ های صورت و بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان مویرگ های صورت و بینی


رگهای خونی شکسته شده صورت ، رگهای خونی بزرگ شده ای هستند که درست در زیر سطح پوست ایجاد می شوند. ظاهر قرمز و شکل وب به آنها نام رایج ، رگهای عنکبوتی را می دهد.

رگهای عنکبوت معمولاً در صورت یا پاها دیده می شوند ، اگرچه ممکن است در هر نقطه از بدن ظاهر شوند. رگ های عنکبوتی به غیر از شکل ظاهری ، علائم دیگری ایجاد نمی کنند.

در این مقاله ، ما به دلایل و درمان شکستگی رگ های خونی صورت ، و همچنین درمان های خانگی و زمان مراجعه به پزشک می پردازیم.

علل
ژنتیک ممکن است برخی افراد را دچار رگ های عنکبوتی کند.
رگهای خونی شکسته صورت در هر کسی در هر سنی ممکن است ایجاد شود ، اما ممکن است برخی از افراد احتمال رشد آنها بیشتر از سایرین باشد.

برخی از دلایل شکسته شدن رگ های خونی صورت عبارتند از:

ژن ها : افرادی که اعضای خانواده آنها رگ های عنکبوتی را تجربه می کنند نیز به احتمال زیاد دچار آنها می شوند.
قرار گرفتن در معرض آفتاب : آسیب ناشی از آفتاب می تواند رگهای خونی را بزرگ کرده و آنها را به پوست نزدیک کند.
تغییر در هوا : تغییرات شدید هوا ممکن است بر گردش خون در بدن تأثیر بگذارد و باعث برافروختگی پوست صورت شود. رگ های خونی ممکن است ترکیده و باعث ایجاد رگ عنکبوت شوند.
تغییرات فشار : تغییرات ناگهانی و شدید فشار ممکن است باعث ظهور رگهای خونی کوچک شود. یک عطسه یا استفراغ فوق العاده سخت می تواند باعث این تغییر فشار شود.
بارداری : تغییرات هورمونی در دوران بارداری نیز ممکن است باعث شکسته شدن رگ های خونی شود. رگ های عنکبوتی مربوط به بارداری معمولاً پس از زایمان از بین می روند.
محرک های محیطی : قرار گرفتن در معرض برخی مواد شیمیایی یا آلاینده های محیطی ممکن است به پوست آسیب برساند و رگ های خونی را بیشتر نمایان کند.
روزاسه : این یک بیماری شایع است که باعث گرگرفتگی و قرمز شدن پوست به دلیل بزرگ شدن رگها می شود. افراد مبتلا به روزاسه اغلب رگه های عنکبوت را تجربه می کنند.
مصرف الکل : الکل می تواند رگ های خونی را به طور موقت گشاد کند. مصرف مکرر الکل ممکن است منجر به شکستن رگهای خونی با ماندگاری بیشتر و قرمزی صورت شود.
آسیب ها : آسیب های سر که باعث کبودی می شوند نیز ممکن است باعث شکستگی رگ های خونی شوند. در این حالت ، رگ های خونی اغلب مانند کبودی بهبود می یابند.

درمانهای خانگی واریس صورت

روغن از گیاه آرنیکا ممکن است به بهبود ظاهر عروق خونی شکسته کمک کند.
در بعضی موارد ، درمان های خانگی ممکن است به جلوگیری یا کاهش ظهور رگ های خونی شکسته در صورت کمک کنند.

پرهیز از استفاده از آب گرم
صورت ظریف است و گرمای بیش از حد ممکن است منجر به شکسته شدن رگ های خونی شود. جلوگیری از استفاده از آب گرم هنگام شستن صورت ضروری است. استفاده از آب سرد یا گرم برای شستن بدن و صورت ممکن است به آسیب رساندن به رگ های خونی کمک کند.

کمپرس سرد
کمپرس سرد ساده مانند کیسه یخ یا کیسه نخود فرنگی منجمد را می توان پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا گرما روی صورت قرار داد. سرما ممکن است به کاهش ظهور رگهای خونی صورت کمک کند.

آلوئه ورا
ژل گیاه آلوئه ورا ممکن است در درمان قرمزی پوست مفید باشد. تحقیقات نشان داده است که آلوئه ورا می تواند قرمزی را مانند یک کرم دارویی (هیدروکورتیزون) کاهش دهد .

جلوگیری
استفاده از ضد آفتاب و محدود کردن قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکن است به جلوگیری از رگهای عنکبوت کمک کند.
اقداماتی که فرد می تواند برای جلوگیری از رگهای عنکبوت انجام دهد ، شامل موارد زیر است:

از گرمای شدید اجتناب کنید : دمای بسیار بالای آبگرم ، سونا یا هوای گرم ممکن است رگ های خونی را گشاد کرده و احتمال ظهور رگ های عنکبوت را افزایش دهد.
قرار گرفتن در معرض آفتاب را محدود کنید : استفاده از ضد آفتاب ، کلاه و لباسهای طولانی می تواند به کاهش احتمال رگهای عنکبوت در اثر آفتاب کمک کند. همچنین ممکن است در صورت ساکن شدن در یک منطقه گرم باعث جلوگیری از آفتاب در ساعات اوج مصرف در اواسط روز شود.
از گشادکننده های عروق پرهیز کنید : گشادکننده های عروق باعث پر شدن عروق با خون می شوند و ممکن است رگهای عنکبوت را بیشتر نمایان کنند. گشادکننده های عروقی رایج شامل کافئین ، غذاهای پرادویه و الکل است. حتی نوشیدن متوسط ​​الکل در برخی از افراد می تواند باعث قرمزی و شکسته شدن رگ های خونی شود.

– روشن کننده درمانی قوی پوست به علت دارا بودن ROUMEX تایروستات و پیگمنت های معدنی
– ترمیم کننده قوی پوست بعد از پلکسر، لیزر، میکرو، پیلینگ و سایر کارهای تهاجمی پوست
– پیشگیری و درمان لک های موجود
– آبرسانی عمیق پوست
– درمان لک های پوستی
– درمان نازکی پوست
– درمان قرمزی پوست
– جلوگیری از ایجاد لک های پلکسر، لیزر، آفتاب، بارداری، افزایش سن، کک و مک و…

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

واریس صورت چیست,واریس صورت در کودکان,واریس صورت درمان,واريس صورت,علت واریس صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید