09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان موی خشک و آسیب دیده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان موی خشک و آسیب دیده

آیا شما در رویای داشتن مو لوکس، ابریشمی جای موهای خشک هستید ؟ دانستن علت اصلی موهای خشک و انجام اقدامات ممکن است تنها کاری باشد که شما نیاز دارید تا بتوانید قفل هایی را که مدت هاست می خواهید بدست آورید.

علل شایع خشکی مو

موهای شما خشک می شوند زیرا پوست سر شما به اندازه کافی روغن برای مرطوب کردن موهای شما ایجاد نمی کند و یا موهای شما اجازه فرار از رطوبت را می دهد.
پوست سر شما رطوبت کافی ایجاد نمی کند. موها روغن کاری طبیعی ندارند. این ماده به روغنهای ساخته شده در ریشه مو اعتماد می کند تا موهای شما مرطوب و درخشان به نظر برسد.

بعضی مواقع ، موها روغن کافی تولید نمی کنند و باعث خشک شدن موها می شوند . (به همین ترتیب ، ریشه های موجود در مصرف بیش از حد منجر به موهای روغنی و روغنی می شوند.) با افزایش سن ، موهای شما به طور طبیعی روغن کمتری می کند. از آنجا که ریشه ها زیر پوست شما قرار دارند ، پوست سر نیز به موهای خشک می رود. لایه برداری و ریختن پوست سر ، باعث پوسته پوسته شدن شوره ها روی شانه های شما می شود.

رطوبت شما در حال فرار است. هر رشته مو سالم دارای لایه محافظی به نام کوتیکول است. درست همانطور که زونا خانه شما را از آسیب باران و آفتاب محافظت می کند ، کوتیکول موهای شما را از گرما و آفتاب محافظت می کند . در یک کوتیکول سالم ، لایه ها به طور محکم در کنار هم قرار گرفته و رطوبت را حفظ می کنند. وقتی لایه های یک کوتیکول از مو جدا شوند و از مو جدا نشوند ، توانایی نگه داشتن رطوبت به خطر می افتد – مقداری روغن فرار می کند.

چندین چیز می تواند به موهای شما آسیب برساند:

شستشوی بیش از حد یا استفاده از شامپوی خشن روغنهای طبیعی موهای شما را از بین می برد
اغلب موهای خود را خشک کنید – به خصوص هنگامی که ابتدا محصولات یک ظاهر طراحی شده مبتنی بر الکل استفاده می کنید
استفاده از اتو موهای گرم یا آیرونزهای مجعد
موهای خود را در معرض خورشید ، باد و هوای خشک قرار دهید
استفاده از روشهای درمانی شیمیایی ، از جمله رنگها ، پروم و آرامش بخشها

راه حل های ساده

موهای خود را کم و بیش بشویید. شما ممکن است به جای هر روز یک یا دو بار در هفته از شستن دور شوید (افراد زیادی می توانند). به عنوان یک جایزه ، وقتی کمتر شامپو می کنید ، لازم نیست آن را به اندازه خشک و گرم کنید.
از یک شامپوی ملایم که به طور خاص برای کمک به خشکی مو استفاده شده استفاده کنید زیرا مواد شوینده خشک کننده کمتری خواهند داشت.
از موهایی استفاده کنید که الکل ندارند زیرا در حال خشک شدن است.
شامپو را با نرم کننده مرطوب کننده دنبال کنید. این باعث می شود که کوتیکول ها به صورت صاف دراز بمانند ، بنابراین در روغنهای طبیعی نگهداری می شوند.

در اینجا شما را با محصولات درمانی برای موهای خشک اشنا می کنیم

برای دیدن محصولات درمانی خشکی مو و خرید اینجا را کلیک کنید .

خشکی مو,موهای خشک,موهای خشک و شکننده,موی خشک,مو خشک و وز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید