09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان موی زائد با روغن رازیانه
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان موی زائد با روغن رازیانه

نحوه حذف دائمی موها

روشهای دائمی
الکترولیز
لیزر موهای زائد
کرم ها
درمان های خانگی

مو در سراسر بدن از جمله صورت ، بازوها و پاها رشد می کند. اگرچه رشد مو برای مردان و زنان طبیعی است ، اما برخی از افراد ممکن است بخواهند موهای خود را به دلایل زیبایی از بین ببرند.

ناحیه هایی از بدن که معمولاً افراد برای طولانی مدت روش های حذف مو را انجام می دهند عبارتند از:

پاها
بازوها
کشاله ران
زیر بغل
صورت
اگرچه برخی از روشهای از بین بردن موهای زائد نتایجی را ارائه می دهند که ماهها یا سالها ادامه دارد ، اما روشهای کمی واقعا دائمی هستند.

در این مقاله ، ما به درمان هایی می پردازیم که افراد می توانند برای نتایج طولانی مدت و روش های حذف موهای زائد در خانه امتحان کنند.

آیا می توانید موها را برای همیشه حذف کنید؟

روشهای دائمی حذف مو ممکن است نیاز به چندین جلسه برای حفظ نتایج داشته باشد.
چند گزینه بلند مدت برای حذف موهای زائد برای افرادی وجود دارد که به دنبال خلاص شدن از شر موهای زائد هستند. تنها درمانی که سازمان غذا و دارو (FDA)منبع معتبر الکترولیز به عنوان دائمی توصیف می شود.

روش دیگر حذف موهای زائد که نتایج طولانی مدت را ارائه می دهد ، لیزر موهای زائد است. با این حال ، برخی از افراد برای حفظ نتایج به جلسات لمسی نیاز دارند. این موارد به عنوان مثال برای زنانی که لیزر موهای زائد صورت خود را انجام می دهند ضروری است .

الکترولیز

یک تکنسین الکترولیز را با استفاده از سوزن برای اعمال فرکانس های رادیویی موج کوتاه به فولیکول های مو انجام می دهد تا آنها را از بین ببرد. سپس موها را با موچین جدا می کنند.

یک تکنسین می تواند الکترولیز را تقریباً در هر قسمتی از بدن انجام دهد. الکترولیز همچنین بر روی هر نوع مویی از جمله موهای روشن روشن عمل می کند.

با توجه به چرخه رشد مو ، فرد به طور معمول نیاز به چندین جلسه الکترولیز دارد تا به اثرات مورد نظر برسد. بسته به ناحیه بدن ، حساسیت فرد و میزان موهای موجود ، تعداد جلسات می تواند متفاوت باشد.

با این حال ، هنگامی که تکنسین تمام موهای ناحیه مشخص شده را برداشته است ، فرد نیازی به ملاقات اضافی نخواهد داشت.

اثرات جانبی
پس از جلسات الکترولیز ، ممکن است فرد در محل حذف موهای خود احساس سوزش ، قرمزی یا سوزش داشته باشد. آنها همچنین ممکن است دچار عفونت یا بافت اسکار بیش از حد در اطراف محل شوند ، اما این مورد نادر است.

هزینه
هزینه الکترولیز بسته به تعداد جلسات و چندین فاکتور دیگر مانند سطح مهارت تکنسین و میزان نیاز به برداشتن موها متفاوت است.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد شامل استفاده از لیزر با حرارت بالا برای از بین بردن فولیکول مو است. یک تکنسین می تواند از لیزر موهای زائد در هر نقطه از بدن به جز در ناحیه اطراف چشم استفاده کند.

بر اساس AAD ، فرد می تواند انتظار داشته باشد که پس از اولین جلسه شاهد کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی موها باشد. وقتی موها دوباره رشد می کنند ، رنگ آنها روشن تر و ضخیم تر است. هنگامی که رشد مو متوقف شد ، ممکن است برای ماه ها یا سالها باز نگردد.

لیزر برداشتن مو بهترین کار در مو است که تاریک و درشت. برای موهای روشن ، خاکستری یا قرمز موثر نیست.

لیزر موهای زائد معمولاً نیاز به یک دوره چند جلسه ای برای از بین بردن تمام موهای یک ناحیه خاص از بدن دارد. این جلسات با فاصله ۴-۶ هفته انجام می شود .

اثرات جانبی

لیزر موهای زائد خطرات خاصی دارد ، به خصوص اگر تکنسین بی تجربه یا آموزش نادرست آن را انجام دهد. لیزر می تواند کمی درد و ناراحتی در طول عمل ایجاد کند.

پس از درمان ، ممکن است پوست فرد برای چند روز قرمز یا تحریک شود. به ندرت ممکن است تاول یا زخم در محل برداشتن مو ایجاد شود.

لیزر موهای زائد باعث می شود پوست به طور موقت نسبت به نور خورشید حساس تر شود. این مهم است که افرادی که تحت لیزر موهای زائد قرار می گیرند در طول دوره درمان از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنند. آنها می توانند این کار را انجام دهند:

اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
خودداری از استفاده از تخت های برنزه
استفاده از کرم ضد آفتاب با فاکتور محافظتی بالا (SPF)

برخی از روشهای ارزان اما کوتاه مدت حذف مو عبارتند از:

اصلاح: این روش موهای قابل رویت را در سطح پوست برش می دهد. با این حال ، نتایج کوتاه مدت هستند و موها در عرض چند روز دوباره رشد می کنند.
اپیلاسیون: اپیلاسیون شامل استفاده از موم داغ یا نوارهای موم برای چسبیدن به موهای بدن و کشیدن آن است. شخص می تواند در خانه با استفاده از کیت های اپیلاسیون اپیلاسیون انجام دهد.
موچین کردن: استفاده از موچین برای بیرون کشیدن موها از پوست می تواند دردناک باشد ، اما این روش نتایج کمی طولانی تر از اصلاح را ارائه می دهد.
کرم ها یا پمادها: برخی از کرم ها یا پمادهای بدون نسخه می توانند موها را موقتاً از بین ببرند ، اما در برخی افراد باعث واکنش های پوستی می شوند.

یکی از بهترین روش های درمانی موهای زائد استفاده از روغن زیر می باشد .

رفع مو زائد با زردچوبه,رفع مو زائد زیر چانه,رفع مو زائد صورت,رفع مو های زائد,رفع مو های زائد صورت,رفع موهای زائد با زردچوبه,رفع موهای زائد زیر بغل,لیزر رفع موهای زائد ,روغن رازیانه  , روغن رازیانه برای موی زائد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید