09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان نازکی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان نازکی مو

نازک شدن مو ممکن است به ریزش جزئی تا متوسط مو باعث شود. برخلاف ریزش مو، نازک شدن مو لزوماً باعث طاسی نمی شود. نازک شدن مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی که شما باید وقت خود را برای مشخص کردن علل و کشف بهترین اقدامات درمانی انجام دهید.

» چه عواملی باعث نازکی مو می شود؟
نازک شدن مو ممکن است در اثر عادات سبک زندگی، ژنتیک یا هر دو ایجاد شود. همچنین برخی از شرایط پزشکی ممکن است منجر به نازک شدن موها شود. طبق آکادمی پوست و پوست آمریکا (AAD) ، از بین رفتن ۵۰ تا ۱۰۰ مو در روز طبیعی است. بیشتر از این بدان معناست که شما دچار ریزش مو هستید.

» عادات سبک زندگی نقش اصلی در نازک شدن موها دارد. این شامل:
– بیش از حد موهای خود را ارایش می کنید. این شامل رنگ مو، دکلره و… هست.
– استفاده از محصولات ثابت کننده مو، مانند اسپری های مو و ژل های بسیار نگهدارنده.
– موهای خود را خیلی محکم می بندید.
– به مقدار کافی آهن ، اسید فولیک و سایر مواد معدنی در رژیم غذایی خود دریافت نکنید. همه اینها به فولیکول ها کمک می کند که به طور طبیعی مو تولید کنند.
– استرس کنترل نشده را تجربه می کنید. استرس در بروز هورمون هایی مانند کورتیزول به سرگیجه مربوط است. بیش از حد بسیاری از هورمون های استرس ممکن است موهای جدیدی را که می خواهند از فولیکول های مو رشد کنند ، از بین ببرد.
– نازک شدن موها نیز ممکن است ارثی باشد.

» ملاحظات پزشکی نیز می تواند منجر به این بیماری شود:
– اخیراً بچه دار شدید
– مصرف قرص های ضد بارداری را قطع کردید.
– در حال تغییر در تغییرات هورمونی هستید.
– در مدت زمان کوتاهی وزن کم کردید.
– به دلیل بیماری خود ایمنی تحت درمان قرار گرفتید.
– نقص سیستم ایمنی بدن
– یک اختلال پوستی یا عفونت دارید

نازک شدن موها گاهی اوقات با آلوپسی اشتباه گرفته می شود. در حالی که نازک شدن موها سرانجام ممکن است به ریزش مو منجر شود ، این دو حالت لزوماً یکسان نیستند.

» درمان ها و داروهای خانگی
بیشتر موارد ریزش مو در منزل قابل درمان است.

– ماساژ پوست سر
شاید ارزانترین روش ضخیم شدن موها ماساژ پوست سر باشد. این هیچ هزینه ای و عوارض جانبی ندارد. هنگامی که موهای خود را شستشو می دهید، به آرامی با نوک انگشتان اطراف پوست سر خود ماساژ دهید تا جریان خون را بیشتر شود.

– روغنهای گیاهی
روغنهای گیاهی مایعاتی هستند که از گیاهان خاص به دست می آیند و در درجه اول در آروماتراپی و انواع دیگر داروهای جایگزین استفاده می شوند. ماساژ دادن کف سر با روغن مو باعث تحریک رشد مو می شود.

– شامپو ضد نازکی مو
شامپو ضد نازک به دو روش کار می کند. ابتدا چنین محصولاتی حجم موهای شما را زیاد می کنند، بنابراین ضخیم تر به نظر می رسد. این می تواند برای افرادی که موهای نازک یا طبیعی دارند ، مفید باشد.
شامپوهایی برای ریزش مو حاوی ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که باعث افزایش طول عمر مو می شود. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، هر روز از محصولات استفاده کنید.

– مولتی ویتامین ها
موهای سالم به سلامتی کلی شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا برخی از اختلالات غذا خوردن، موهای جدید ممکن است از تولید فولیکول ها ناکام باشند. موهای سالم برای رشد و ضخیم شدن به آهن، اسیدفولیک و روی نیاز دارند. هیچ موقع سر خورد ویتامین استفاده نکنید بلکه با ازمایش و در صورت کمبود ویتامین تحت نظر پزشک استفاده کنید.

– مکمل های اسید فولیک
اسیدفولیک نوعی ویتامین B است که برای تولید سلولهای جدید بسیار مهم است. از نظر نازک شدن موها، به نظر می رسد که اسید فولیک به فولیکول ها کمک می کند تا موهای جدیدی را در نواحی طاسی ایجاد کنند.

– بیوتین
بیوتین یا ویتامین B-7 یک ماده مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاهایی مانند آجیل ، عدس و جگر یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل مصرف می کنید، بعید به نظر می رسد کمبود بیوتین داشته باشید. اگر مکمل های ویتامین B-5 مصرف می کنید، نباید بیوتین مصرف کنید چون هنگامی که در کنار هم استفاده می شوند، اثر یکدیگر را کاهش می دهند.

– اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶
اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری نامیده می شوند. این امر به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به بدن شما کمک می کند تا با التهاب مبارزه کند. ریزش زودرس مو نیز ممکن است مربوط به التهاب باشد. از طرف دیگر امگا ۶ برای سلامت کلی پوست مهم است، که ممکن است به نفع پوست سر باشد.
روغنهای گیاهی منبع اصلی امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند. اگر به طور معمول چنین غذاهایی را مصرف نمی کنید، در مورد استفاده از مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

– اسپیرونولاکتون
اسپیرونولاکتون (Aldactone) برای افرادی که موهای نازک دارند مربوط به تولید آندروژن است، تجویز می شود. در حالی که از نظر فنی یک قرص است ، آلداکتون یک ضد آندروژن نیز هست. در خانم ها ، این دارو ممکن است به درمان نازک شدن مو و متعاقب آن ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. یک آزمایش خون برای تعیین این تصمیم از قبل مصرف لازم است.

– فیناستراید
Finasteride (Propecia) یک نسخه دارویی برای ریزش مو است. این فقط برای آقایان است. بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل ، Propecia به عنوان قرص روزانه ای که مردان برای ریزش مو مصرف می کنند، به وجود می آید. زنان باید به دلیل عوارض جانبی جدی از این داروها پرهیز کنند – به خصوص اگر باردار یا شیرده هستید.

– کورتیکواستروئیدها
کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. بعضی اوقات ، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از جمله ریزش مو ایجاد کند.

– استفاده از محلول های حاوی سائوپالمتو
گیاه سائوپالمتو اخرین بعنوان داروی ضدریزش و تقویت ریشه مو کشف شده است. عصاره این گیاه می تواند بمرور زمان با تقویت ریشه و فولیکول باعث ضخیم شدن تار مو شود. در زیر یک نمونه از محلول سائوپالمتو توصیه می شود.

لوسیون ضد ریزش موی ژیورل فرانسه

برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

نحوه استفاده: روزانه بعد از شستشوی موها چند پاف اسپری کنید سپس ماساژ بدهید.

» برای مشاهده توضیحات و خرید لوسیون موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید