09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان نقاط سیاه روی بینی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان نقاط سیاه روی بینی


نقاط سر سیاه روی  بینی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که  دانه های  سیاه رنگ  بر روی بینی دارید بهتر هست آنها را لکه های سیاه، نقاط سیاه یا جوش های سرسیاه نام گذاری کنید . آنها ناامید کننده می باشند . معمولاً آنها برای مدت طولانی بدون توجه می مانند. اما به محض اینکه متوجه لکه های سیاه می شوید،میخواهید هر چه سیع تر ان ها را نابود  کنید.  اگر مدت زیادی است که متوجه این نقاط سیاه روی بینی شده اید و به این فکر می کنید که چگونه از شر نقاط سیاه روی بینی خلاص شوید، پاسخ اینجاست، با ما همراه باشید.

چه چیزی باعث ایجاد لکه های سیاه روی بینی می شود؟

لکه های سیاه یا جوش های سرسیاه یکی از ویژگی های رایج آکنه هست . آنها نقاط سیاه ریز روی پوست هستند که روی بینی و اطراف بینی ایجاد می گردند  . اما نقاط سیاه روی پوست در جاهای دیگر مانند گردن، پشت، سینه و صورت نیز یک اتفاق رایج است. دانه‌های سرسیاه سیاه یا خاکستری تیره هستند زیرا چربی، کثیفی و پوست مرده‌ای که منافذ را می‌بندد، در تماس با هوا «اکسید» شده(سیاه می‌شود). نقاط سیاه کوچک روی صورت معمولا در نوجوانان دیده می شود. اما آنها می توانند افراد گروه های سنی دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

برخی از دلایل رایج سیاه شدن سر بینی و صورت شامل موارد زیر است.

– افزایش سبوم که روغنی است که توسط غده چربی تولید می گردد.
– تشکیل کراتین غیر معمول
– افزایش سطح هورمون ها (آندروژن)
– افزایش حضور باکتری روی پوست که منجر به آکنه می گردد.

چگونه لکه های سیاه روی بینی را درمان  کنیم ؟

لکه های سیاه آزار دهنده هستند. ما بیماران زیادی را با جوش سرسیاه داریم که سوالاتی مانند نحوه از بین بردن نقاط سیاه روی بینی، نحوه پاک کردن لکه های سیاه از بینی در خانه، نحوه حذف جوش های سرسیاه از بینی به طور طبیعی و غیره می پرسند. ما روش های خیلی اسان را پیشنهاد خواهیم داد.

صورت خود را دو بار در روز تمیز کنید

اساسی و در عین حال مهم پاکسازی به جلوگیری از تجمع چربی و کثیفی در منافذ کمک می نماید . هر پوستی متفاوت است. بنابراین، با یک متخصص پوست مشورت کنید و لوسیون پاک کننده مناسب و دفعات تجویز شده برای نوع پوست خود را دریافت کنید.

یک روال مناسب مراقبت از پوست را دنبال کنید

یک روال مراقبت از پوست مناسب برای درمان لکه های سیاه صورت می تواند شامل پاکسازی، لایه برداری، مرطوب کننده و انتخاب محصولات بدون روغن و سیلیکون باشد. علاوه بر این، استفاده از آرایش غیر کومدون زا نیز می تواند به جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک کند.

اسکراب روغن نارگیل و شکر

این می تواند یک اسکراب طبیعی و و در عین حال عالی برای درمان  نقاط سر سیاه روی بینی هست. دانه های شکر به خلاص شدن از شر جوش های سر سیاه کمک می کند. از سوی دیگر، محتوای نارگیل به نرم نگه داشتن پوست کمک می کند.

آب لیمو و دارچین

نصف آب لیمو را بگیرید و با یک قاشق غذاخوری پودر دارچین مخلوط نماید . آن را روی صورت بمالید و بگذارید حدود ۱۲-۱۵ دقیقه بماند. بعداً آن را شست و شو دهید. خواص ضد باکتریایی لیمو به از بین بردن جوش های سر سیاه کمک می کند و دارچین به افزایش گردش خون کمک می کند. همچینن به سفت شدن پوست کمک می کند.

کرم ضد آفتاب بزنید

هنگام بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این به محافظت از صورت در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند و از بدتر شدن منافذ بزرگ جلوگیری می کند.

آیا به دنبال درمان خاص تری برای لکه های سیاه صورت هستید؟ برای ارتباط با ما از طریق تماس گرفتن و یا فرستادن پیام از طریق روبیکا اقدام بفرمایید  . ما وضعیت شما را تشخیص می دهیم و درمان صحیح لکه های سیاه روی صورت را تجویز می کنیم.

معرفی بهترین کرم برای منافذ باز بینی

اسکراب لایه بردار زردالوی ژیورل فرانسه
برخی از مزایای اسکراب لایه بردار ویتامینه زردالوی ژیورل فرانسه:
– اسکراب ایده آل برای پاکـسازی حرفه ای پوست
– لایه برداری سریع و عالی
– غنی از ویتامین ها A,C
– صاف کننده پوست
– روشن کننده قوی پوست
– درمان لک و کک و مک پوستی
– جوان سازی پوست
– ضد پیری زود رس پوست
– درمان جوش های زیرپوستی(سفید و سیاه)
– درمان گودی های سطحی
– درمان منافذ باز پوست
– مناسب انواع پوست
– از بین برنده لایه های مرده پوست
– مکمل درمان ترکهای پوستی
– شاداب کننده پوست
» برای خرید اسکراب زردالو ژیورل اینجا کلیک نمایید
جوش سر سیاه,چسب بینی جوش سر سیاه,علت جوش سر سیاه,,جوش سر سیاه بینی,ماسک برای جوش سر سیاه بینی,از بین بردن جوش سر سیاه,علت جوش سر سفید,دلیل جوش سر,اسکراب,اسکراب بدن,اسکراب صورت,بهترین اسکراب صورت,اسکراب صورت خانگی,اسکراب بدن خانگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید