09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان واریس پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان واریس پا

بیماری واریس یک مشکل شایع عضلانی می باشد که در ناحیه پا و قوزک پا به وجود میاد. واریس بیماری است که در طی آن دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می شوند. این مشکل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می شود. هر ورید یا سیاه رگ دارای دریچه های کنترل کننده جریان خون است. واریس هنگامی رخ می دهد که این دریچه ها دچار نارسایی شده باشند و به فعالیت طبیعی خود ادامه ندهند.
سیاهرگ ها یا وریدهای واریسی به رگ های خونی پیچ خورده و گشادی گفته می شود که بیشتر در پاها دیده می شوند. فشار مداوم روی سیاهرگ ها باعث می شود دیواره رگ های خونی ضعیف شود و رگ های واریسی ایجاد گردد.
در بیشتر افراد وریدهای واریسی بد شکل و عنکبوتی هستند و موقع نشستن یا راه رفتن دچار درد شدیدی می شوند و در نتیجه دچار زخم های پوستی می شوند.
برای جلوگیری از تشدید واریس روش های زیر را انجام دهید .
۱- به طور منظم ورزش کنید.
پیاده روی و آهسته دویدن، جریان خون را در پاها بهبود می دهد و جریان خون مناسب، از پیشرفت و بدتر شدن سیاهرگ های واریسی جلوگیری می کند.
همچنین ورزش، فشار خون بالا را کاهش می دهد و سیستم گردش خون کل بدن را تقویت می کند.

۲- از ایستادن طولانی مدت خودداری کنید.
ایستادن طولانی مدت در یک مکان باعث افزایش فشار بر روی سیاهرگ ها می شود و این فشاره وارد باعث ضعیف شدن دیواره های رگ می شود، البته بعضی از شغل ها طوری هست که فرد مجبور است مدت زمان طولانی ایستاده کار کند و در این مواقع بهتر است هر نیم ساعت یکبار دراز بکشد و به پاها ورزش دهید.
به طور صحیح بنشینید.
اگر طولانی مدت بر روی صندلی می نشینید سعی کنید به طور صحیح بنشینید چون گردش خون در پاها بهبود میابد این در حالی است که انداختن پاها روی هم، جریان خون را در پاها مختل می کند.

۳ -داشتن وزن ایده آل
سعی کنید وزن بدنتان نرمال باشد . هر اندازه وزن بیشتر باشد باعث خطرات قلبی و عروقی می شود .لذا کاهش وزن خطرات واریس را نیز کم می کند . همواره ورزش کنید و تغذیه مناسبی داشته باشید.

۴ -سیگار نکشید.
سیگار کشیدن علاوه بر مشکلات جدی داخلی باعث ایجاد سیاهرگ های واریسی می شود.

۵- شلوار و دامن تنگ نپوشید همچنین در انتخاب کفش های مناسب دقت کنید.

۶- استفاده از شیره سقز می تواند در درمان و پیشگیری از واریس نقش مهمی را ایفا کند.
شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود. در ادامه شما را با یکی از بهترین روغن های سقز که در زمینه واریس بهترین درمان را ایفا می کند معرفی میکنیم .

روغن سقز سفید

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

برای دیدن متن کامل و خرید روغن سقز اینجا را کلیک کنید.

درمان واریس با لیزر,درمان واریس با گیاهان دارویی,درمان واریس در طب سنتی,درمان واریس پا,درمان واریس پا با ورزش,علت واریس چیست,واریس بیضه چیست,واریس معده چیست,,واریس چیست و راه درمان آن,واریس چیست و راههای درمان,واریس چیست و چگونه درمان میشود,راه هاي درمان واريس,راه هاي درمان واريس پا,راه های درمان بیماری واریس,راه های درمان خانگی واریس,راه های درمان قطعی واریس,راه های درمان واریس بیضه,راه های درمان واریس مری,راه های درمان گیاهی واریس,راه های طبیعی درمان واریس,واریس و راه های درمان آن,خاصیت روغن سقز,خرید روغن سقز,روغن سقز خالص,روغن سقز سفید,روغن سقز طب سنتی,روغن سقز چیست,روغن سقز کوهی,فروش روغن سقز,فواید روغن سقز

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید