09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان واریس پا
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان واریس پا

سیاهرگ ها یا وریدهای واریسی به رگ های خونی پیچ خورده و گشادی گفته می شود که بیشتر در پاها دیده می شوند. فشار مداوم روی سیاهرگ ها باعث می شود دیواره رگ های خونی ضعیف شود و رگ های واریسی ایجاد گردد. در بیشتر افراد، وریدهای واریسی، بدشکل و عنکبوتی هستند و از این نظر آزاردهنده می باشند، ولی در برخی موارد نیز باعث ایجاد درد زیادی موقع راه رفتن و ایستادن می شوند و در موارد شدید باعث بروز زخم های پوستی می گردند.

اما ایا درمانی برای واریس وجود دارد چه کارهایی باید انجام بدهیم ؟ چه کارهایی انجام ندهیم ؟

* هر روز به مدت ۱۰ الی ۱۵دقیقه پیاده روی یا کند دویدن . این کار باعث می شود تا خون جریان بهتری در بدن پیدا کند و از پیشرفت کردن واریس خودداری شود .

* ایستادن در یک جا برای مدت زمان طولانی، فشار وارده به سیاهرگ های پاها را افزایش می دهد. این فشار وارده نیز دیواره رگ های خونی را ضعیف می کند. البته بعضی از شغل ها وجود دارد که باید برای ساعت های طولانی در یک جا بایستید به این منظور بهتر است هر نیم ساعت یکبار به مدت ۵ دقیقه وضعیت خود را تغییر دارید تا جریان خونی بدنتان یکنواخت نماند.

* روی صندلی، صاف و راست بنشینید و پاهایتان را روی هم نیندازید. نشستن صحیح و مناسب، گردش خون را در پاها بهبود می بخشد، در حالی که انداختن پاها روی هم، جریان خون را در پاها مختل می کند.

* افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است وزن خود را کاهش دهند چون اضافه وزن باعث ایجاد فشار بر روی پاها می شود، لذا کاهش وزن اضافی بدن، خطر ابتلا به سیاهرگ های واریسی را در خیلی موارد کم می کند.

* از مصرف قرص های قرص های ضد بارداری با استروژن بالا خودداری کنید چون خطر ابتلا به واریس پا را افزایش می دهد .

* از پوشیدن جوراب و دامن و لباس تنگ خودداری کنید چون گردش خون را مختل می کند و در نتیجه با واریس روبرو می شوید ، از پوشیدن کفش های پاشنه بلند و تنگ و نامناسب خودداری کنید.

* اگر واریس پای شما روز به روز بدتر می شود، از جوراب های  مخصوص واریس استفاده کنید. این جوراب ها را می توانید از داروخانه و یا مراکز فروش لوازم پزشکی تهیه کنید.
قبل از خرید جوراب مخصوص واریس، درباره اندازه و میزان فشردگی جوراب که مناسب شرایط شما باشد، با پزشک خود یا دکتر داروخانه مشورت کنید. در کنار این مورد از شیره سقز استفاده کنید .شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. در اینجا شما را  با یکی از بهترین نوع شیره سقز آشنا می کنیم.

https://bazaak.ir/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d9%87-%d8%b3%d9%82%d8%b2-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%85/

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان
درمان واریس در طب سنتی,درمان واریس پا,درمان واریس پا در طب سنتی,درمان واریس پا با ورزش,درمان واریس پا با لیزر,درمان واریس با زالو,درمان واریس بیضه,درمان واریس با طب سنتی,درمان واریس با گیاهان دارویی,,جلوگیری از واریس در بارداری,جلوگیری از واریس بارداری,جلوگيري از واريس,جلوگیری از واريس,راههای جلوگیری از واریس پا,برای جلوگیری از واریس پا,برای جلوگیری از واریس,جلوگیری از پیشرفت واریس,راه جلوگیری از واریس,روشهای جلوگیری از واریس,جلوگیری از واریس,راههاي جلوگيري از واريس,جوراب واریس سیگواریس,جوراب واریس خارجی,جوراب واریس پا,,جوراب واریس پاک سمن,جوراب واریس چیست,جوراب واریس ورنا,جوراب واریس در دوران باردار,جوراب واریس سوئیسی,جوراب واريس ايتاليايي,کرم برای واریس پا,کرم برای درمان واریس,کرم واریس,کرم واریس لیواریز,کرم لیواریز برای واریس,کرم برای از بین بردن واریس,کرم ضد واریس livariz

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید