09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان و علت کچلی سکه ایی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان و علت کچلی سکه ایی

آلوپسی آره آتا یک نوع از ریزش مو هست که معمولا باعث ایجاد تکه های طاسی می شود. در برخی موارد، طاسی توسعه یافته و اکثر سر یا ناحیه ایی از بدن را دچار می کند. در بسیاری از موارد، مو معمولا پس از چند ماه دوباره رشد می کند ولی می توان با برخی از داروها رشد مو را سریعتر و همچنین از ایجاد توسعه جلوگیری کرد.
آلوپسی به معنی از دست دادن مو و یا همان طاسی است. چند علل و الگوهای مختلف آلوپسی وجود دارد. آلوپسی آره آتا یک نوع از ریزش مو است. در انگلستان، تخمین زده می شود از هر ۱۰۰۰۰ نفر ۱۵ نفرشان به این بیماری دچار هستند. آلوپسی آره آتا می تواند در هر سنی رخ دهد، اما اغلب موارد برای اولین بار در نوجوانان و کودکان دیده شده است. مردان و زنان به نسبت مساوی درگیر هستند.
علائم و نشانه های آلوپسی آره آتا چیست؟
الگوی بارز برای ریزش موی سکه ایی، ریزش یک یا چند تکه مو هست که پوست را مشخص کند. ممکن هست شما متوجه این طاسی نباشید و یک دفعه یکی از آشناهاتون این رو براتون گوش زد کند که قسمتی از موهای شما بصورت سکه ایی ریزش پیدا کرده است. این ریزش گاهی اوقات با پوسته پوسته شدن خفیف، سوزش خفیف یا احساس خارش و قرمزی در تکه های طاس همراه هست.
چه چیزی باعث آلوپسی آره آتا می شود.
آلوپسی آره آتا تصور می شود یک بیماری خود ایمنی هست. این زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن به خود سلول های سالم بدن آسیب می رساند. سیستم ایمنی بدن باعث می شود سلول های سفید خون (لنفوسیتها) و آنتی بادی برای محافظت در برابر اجسام خارجی مانند باکتری ها، ویروس ها، و دیگر میکروب ها فعال باشد. در بیماری خود ایمنی، اشتباهات سیستم ایمنی بدن بخش یا بخش هایی از بدن به عنوان جسم خارجی فرض می کند. در افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا، بسیاری از سلول های سفید خون در اطراف ریشه مو آسیب دیده (فولیکول های مو) که به عنوان جسم خارجی به اشتباه می گیرد جمع می شوند. این باعث می شود برخی التهاب خفیف که منجر به ضعیف شدن موها و در نهایت ریزش و طاسی می گردد.

درمان برای ریزش موی سکه ایی:
بهتره همیشه از توسعه هر بیماری پوستی در همان مرحله های اول جلوگیری کرد. برخی از داروها و آمپول های کورتون برای مقابله با بیماری تجویز می شود ولی کورتون برای بدن مضر بود و عوارض جانبی زیادی دارد.
ما در زیر ژل درمان ریزش موی سکه ایی را برایتان معرفی میکنیم که ۱۰۰% خالص گیاهی هست و بدون عارضه باعث درمان کچله ایی سکه ایی می شود.

لوسوین مو ژیورل

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو

برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ژیورل اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید