09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان و پیشگیری از پیری زود رس پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان و پیشگیری از پیری زود رس پوست

پوست از زمانی که ما وارد بزرگسالی می شویم شروع به پیرشدن می کند. اما آثار این پیر شدن بصورت آهسته هست که بمرور زمان شاهد آن می شویم. اما چه دلایلی باعث پیر شدن پوستمان می شود؟ آیا عواملی وجود دارد باعث سرعت بخشیدن به این پیری پوست شود؟ راه های پیشگیری از پیری پوست چیست؟ پس با ما همراه باشید.

همچنان که به تدریج سن مان بالا می رود، سرعت بازسازی سلولی پوست هم کاهش پیدا می کند. در پوست سالم و جوان حدود یک ماه طول میکشد تا اپیدرم به سطح بوست برسد و بریزد امان با افزایش سن سرعت نوسازی سلولی کاهش و این مدت ترمیم سلولی افزایش پیدا می کند.  با افزایش سن، اپیدرم (لایه خارجی پوست) نازک‌تر و لایه شاخی (سطحی‌ترین لایه اپیدرم) ضخیم‌تر می‌‌شود و یک سطح ناهموار،خشن و پوسته پوسته‌ای پیدا می‌کند. پوست بتدریج آب خود را از دست داده و خشک و بی حالت می شود و همین دلایل باعث ترک خودن و ایجاد چین و چروک پوستی می شود.

با کاهش فعالیت سلول‌های تولید کننده رنگدانه چهره حالت خسته و کدر را بخود میگیرید و این عوامل ممکن است در بعضی افراد بعلت تشرح نامنظم ملانین پوست باعث تشکیل لک پوستی شود که بیشتر به لک افزایش سن شایع هست. درم پوست نیز باریک‌تر شده آب کمتری در خود نگه می‌دارد. آسیبی که در اثر نور خورشید به الیاف کلاژن و الاستین در درم وارد می‌شود موجب افتادگی، غیرقابل ارتجاع شدن و چین خوردگی پوست می‌شود. از آنجا که در زمان پیری از میزان چربی پوست کاسته می‌شود این موضوع باعث بروز تغییراتی در توزیع بافت چربی در لایه زیر جلد پوست و در نهایت تغییراتی در حالت و شکل صورت می‌شود.

عوامل اصلی پیری پوست:

– اغلب افرادی که در جوانی دچار پیری پوست می شوند بعلت این هست که بیشتر در معرض نورآفتاب قرار میگیرند. اشعه آفتاب باعث از بین رفتن آب میان بافتی پوست می شود و این عامل باعث خشکی و چین و چروک پوستی می شود.

– سیگار کشیدن یکی دیگر از عواملی هست که باعث پیری زود رس در جوانی می شود. سیگار باعث می‌شود بدن ترکیبات بدون اکسیژنی تولید کند که به اعضاء سلول‌های پوستی آسیب می‌رسانند به همین دلیل این گونه آسیب‌ها در پیرتر جلوه دادن پوست تاثیر مستقیم دارند.

– آلودگی هوا نیز تولید ترکیبات بدون اکسیژن در سطح پوست را افزایش می‌دهند.

– کاهش وزن شدید و ناگهانی بعلت رژیم غذایی یا بیماری باعث ایجاد چین و چروک و کاهش چربی زیر پوست پوست می شود.

– عصبی بودن، افرادی که بطور دائم تحت تنش‌های عصبی به سر می‌برند نیز بیشتر و زودتر از سایرین دچار پیری پوست می‌شوند.
روش‌های برطرف کردن پیری پوست:
از جمله عواملی که در تغییرات پوستی ناشی از افزایش سن نقش دارند می‌توان به کاهش میزان کلاژن و الاستین پوست، نقش وزن بافت، قرار گرفتن در معرض آفتاب، حرکات چهره از قبیل اخم کردن، زیر چشمی نگاه کردن و لبخند زدن و کاهش چربی پوست اشاره کرد. با برخی روش‌های طبی پیشرفته می‌توان با اغلب این تغییرات به طور نسبی مقابله کرد. حالت افتادگی و شلی پوست ناشی از سنگینی بافت و کاهش کلاژن و انعطاف‌پذیری و الاستین بافت را می‌توان با روش‌های جراحی پلاستیک یا استفاده از کرم های تحریک کننده کلاژن و الاستین پوست، بهبود بخشید. آسیب ناشی از نور آفتاب را می‌توان با روش‌هایی چون لایه‌برداری درمان کرد.
چندنکته مهم
نکته قابل تامل و مهم این است که متاسفانه به هیچ طریقی نمی‌توان از بروز پیری پوست جلوگیری کرد و دیر یا زود این عارضه دست به گریبان همه خواهد شد، اما این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که مراقبت روزانه از پوست می‌تواند روند پیری پوست را خیلی کاهش دهد. به همین دلیل در زیر به تعدادی از این روش‌ها اشاره خواهد شد:
۱- صورت خود را روزانه با صابون‌های ملایم که حاوی مواد مرطوب کننده هستند بشوئید.

۲- از قرار گرفتن دائمی در زیر نور آفتاب جدا بپرهیزید.

۳- در صورت نیاز به بودن در زیر نور خورشید حتما از ضد آفتاب‌های قوی و مناسب استفاده کنید.

۴- از مواد غذایی سالم چون سبزیجات و میوه بسیار در طی روز استفاده کنید.

۵- روزانه ورزش کنید و در این میان ورزش صورت را فراموش نکنید.

۶- سیگار نکشید.

۷- در طول روز از کرم های ابرسان استفاده کنید.

۸- درهنگام مواجه شدن با پیری پوست، از کرم های محرک کلاژن سازی پوست همراه با ابرسان قوی پوست استفاده کنید.

برای آشنایی شما با بهترین کرم های ضد پیری و جوان کننده محصولات زیر را معرفی می کنیم.

درمان چروک

کرم ضدپیری و ضدچروک لیپوفیلر ژیورل فرانسه
– جوانساز قوی پوست
– درمان شلی پوست
– لیفتنگ قوی پوست
– درمان گودی زیر چشم
– درمان کامل چین و چروک پوست
– درمان خط اخم و خنده
– درمان تحلیل رفتگی چربی میان بافتی

برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم لیپوفیلر اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید