09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
درمان پا درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پا درد

درد پا یک شکایت شایع است و می تواند علل بسیاری داشته باشد. در ادامه به انواع مختلف پا درد، تشخیص و درمان آن می پردازیم.دلیل شایع پا درد:درد در پا می تواند به دلیل یک مشکل در هر بخشی از پا مانند استخوان ها،ساییدگی، رباط ها، تاندون ها، عضلات، فاسیا، تخت ناخن پا، اعصاب، عروق خونی، یا پوست  باشد.درد پاشنه:
التهاب پلانتار فاسیا شایعترین علت درد پاشنه است. پلانتار فاسیا، یک گروه از بافت سخت اتصال استخوان پاشنه به انگشتان پا، تحریک یا ملتهب می شود. درد پاشنه پا، در صبح هنگام بیرون آمدن از رختخواب، شایعترین علامت است. درد طاق نیز ممکن است وجود داشته باشد.

درمان التهاب پلانتار شامل:

– استراحت
– کشیدن پاشنه و عضلات پا
– ماساژ پاشنه با روغن زیتون یا شیره سقز سفید
– کفش با قوس خوب و محافظ پا (استفاده از کفی های مناسب)
درمان های مختلف دیگر برای التهاب پلانتار فاسیا در دسترس هستند.

درد قوزک پا:

درد و التهاب در قوزک پا بعلت فعالیت شدید، مانند دویدن یا پریدن، و یا کفش بد هستند که اغلب درمان های توصیه می شود:

– استفاده از مسکن

– استراحت پا در آب ولرم

– تغییر نوع کفش

درمان پا درد:

– نرمش و تمرین حرکات ورزشی باعث می شود که خون در بافت ها گردش مناسب داشته و کمک می کند دیرتر دچار پا درد بشوید.

– اگر شما مدت زیادی رو صندلی و یا زمین می نشینید باید از نرمش های کششی استفاده کنید تا ماهیچه ها تنبل و به اصطلاح خودمان خشک نشود.

– ماساژ ملایم پا با دم کشیده بابونه و روغن های ماساژ مانند روغن زیتون و روغن سقز سفید

بهترین درمان برای پا درد چیست؟

به توصیه متخصصان بهترین روش برای درمان پا درد افراد مسن و یا زق زق پاها فقط ماساژ ملایم است. هنگامی که سن شما بالا میرود و یا حتی زیاد سرپا می ایستید و روزانه فعالیت زیاد دارید ماهیچه هایتان خسته می شود و این امر فقط با ماساژ ملایم بهبود می بخشد. متاسفانه بسیاری از افراد مسن به ساییدگی مفاصل یا آرتروز دچار هستند که آنها می توانند محل ساییدگی را با آب گرم و ماساژ آرام باعث کند کردن روند ساییدگی و تسکین درد شوند. در زیر به فواید شیره سقز بعنوان روغنی برای ماساژ توصیه می کنیم.

شیره سقز سفید:

شیره سقز از قدیم بعنوان روغن ماساژ برای انواع پا دردها، زانو دردها، کمر دردها و… استفاده میشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست.

برای دیدن توضیحات بیشتر شیره سقز اینجا کلیک نمایید.

شیره,سقز,آرتروز,روماتیسم,سیاتیک,پاشنه,پا,زانو,کمر,گردن,درد,درمان,استحکام,استخوان,ساییدگی,افراد مسن,زق زق,روغن ماساژ,درمان آرتروز,درمان روماتیسم,درمان پا درد, درمان آرتروز با داروهای گیاهی,درمان آرتروز در طب سنتی,درمان آرتروز دست,درمان آرتروز انگشتان دست,روغن ماساژ آرتروز,کرم ضد درد پا,کمر درد,کرم ضد درد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید