09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پسوریازیس صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پسوریازیس صورت


پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی مزمن است که باعث رشد سریع سلولهای پوستی می شود. این سلول ها باعث ایجاد پوسته پوسته شدن در سطح پوست می شوند. التهاب و قرمزی در مقیاس بسیار رایج است. مقیاس های پسوریاتیک معمولی به رنگ سفید و نقره ای است و در لکه های ضخیم و قرمز ایجاد می شود. بعضی اوقات ، این تکه ها شکسته و خونریزی می کنند.
پسوریازیس نتیجه فرایند تولید سریع پوست است. به طور معمول ، سلولهای پوستی در اعماق پوست رشد می کنند و به آرامی به سطح می رسند. سرانجام ، آنها سقوط می کنند. چرخه زندگی معمولی یک سلول پوست یک ماه است.
در مبتلایان به پسوریازیس ، این روند تولید ممکن است تنها در طی چند روز اتفاق بیفتد. به همین دلیل سلولهای پوستی زمان ریزش ندارند. این تولید بیش از حد سریع منجر به ایجاد سلولهای پوستی می شود.
فلس ها به طور معمول روی مفاصل ، مانند آرنج و زانو شکل می گیرند. آنها ممکن است در هر نقطه از بدن ایجاد شوند ، از جمله:

دست ها
پا
گردن
پوست سر
صورت
انواع کمتری پسوریازیس روی ناخن ها ، دهان و ناحیه اطراف دستگاه تناسلی تأثیر می گذارد.

انواع پسوریازیس

پسوریازیس پلاک
پسوریازیس پلاک شایع ترین نوع پسوریازیس است.

آکادمی پوست و پوست تخمین می زند که حدود ۸۰ درصد از مبتلایان به این بیماری دارای پسوریازیس پلاک هستند. باعث ایجاد لکه های قرمز و ملتهب می شود که قسمت هایی از پوست را پوشانده است. این تکه ها اغلب با مقیاس های سفید یا نقره ای یا پلاک پوشیده شده اند. این پلاک ها معمولاً در آرنج ، زانو و پوست سر مشاهده می شود.

گوته پسوریازیس
پسوریازیس گوتات در کودکی شایع است . این نوع پسوریازیس باعث ایجاد لکه های کوچک صورتی می شود. شایع ترین سایت های پسوریازیس گوتاته شامل تنه ، بازوها و پاها است. این لکه ها به ندرت ضخیم یا مانند پسوریازیس پلاک بزرگ شده اند.

پسوریازیس استخوانی
پسوریازیس استخوانی در بزرگسالان بیشتر دیده می شود . باعث ایجاد تاول های سفید ، پر از چرک و مناطق وسیعی از پوست قرمز و ملتهب می شود. پسوریازیس استخوانی به طور معمول در نواحی کوچکتر بدن مانند دست یا پاها موضعی است ، اما می تواند گسترده باشد.

پسوریازیس معکوس
پسوریازیس معکوس باعث نواحی روشن پوست قرمز ، براق و ملتهب می شود. تکه های پسوریازیس معکوس در زیر بغل یا سینه ها ، در کشاله ران یا اطراف پوست صورت در دستگاه تناسلی ایجاد می شود.

پسوریازیس اریترودرم
پسوریازیس اریترودرم یک نوع شدید و بسیار نادر از پسوریازیس است.

این فرم اغلب بخش های بزرگی از بدن را به طور هم زمان پوشانده است. پوست تقریباً آفتاب زده می شود. مقیاس هایی که اغلب توسعه می یابند در بخش های بزرگ یا ورق ها ضعیف هستند. برای یک فرد مبتلا به این نوع پسوریازیس غیر معمولی نیست که تب داشته باشد یا بسیار بیمار شود.

علائم پسوریازیس :

علائم پسوریازیس در افراد مختلف متفاوت است و به نوع پسوریازیس بستگی دارد. مناطقی از پسوریازیس می تواند به اندازه چند پوسته روی پوست سر یا آرنج باشد ، یا قسمت اعظم بدن را بپوشاند.

شایع ترین علائم پسوریازیس پلاک شامل موارد زیر است:

تکه های قرمز ، برافراشته و ملتهب پوست
مقیاس های سفید و نقره ای یا پلاک هایی روی تکه های قرمز
پوستی خشک که ممکن است ترک خورده و خونریزی کند
درد در اطراف تکه ها
احساس خارش و سوزش در اطراف تکه ها
ناخن های ضخیم و سوراخ دار
مفاصل دردناک و متورم
همه افراد همه این علائم را تجربه نخواهند کرد. در صورت ابتلا به نوع پسوریازیس ، برخی از افراد علائم کاملاً متفاوتی را تجربه می کنند.

اکثر مبتلایان به پسوریازیس علائم “چرخه” خود را طی می کنند. این بیماری ممکن است برای چند روز یا چند هفته علائم شدید ایجاد کند و سپس علائم ممکن است پاک شود و تقریباً غیرقابل مشاهده باشد. بعد از گذشت چند هفته یا اگر توسط ماشه مشترک پسوریازیس بدتر شود ، ممکن است وضعیت دوباره شعله ور شود. بعضی اوقات ، علائم پسوریازیس کاملاً از بین می رود.هنگامی که هیچ علایمی از بیماری ندارید ، ممکن است در “بهبودی” قرار داشته باشید. این بدان معنی نیست که پسوریازیس برمی گردد ، اما در حال حاضر عاری از علائم هستید.
شوینده پسوریازیس

صابون لجن دریایی لیلاک یکی از بهترین محصولات درمانی برای پسوریازیس می باشد. صابون لجن دریایی لیلاک بلژیک با فرمول استثنایی گِل دریا باعث پاکسازی حرفه ایی پوست از الودگی هوا، درمان تیرگی پوست، درمان آکنه های تکرار شونده و جوانسازی پوست می شود این صابون با داشتن اسید های گیاهان دریایی باعث می شود سلول های مرده و کـسل پوست را از بین برده و سلول های جدید ایجاد شود که این باعث می شود پوستتان جوان و زیبا جلوه داده شود. یه علت داشتن پانکوژن دریایی باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدن پوست می شود.

صابون لجن دریایی لیلاک

برخی از خواص صابون لجن دریایی لیلاک بلژیک:

– درمان ضایعات پسوریازیس پوستی
– پاکسازی حرفه ایی پوست از چربی و آلودگی های هوا
– درمان چربی پوست
– مناسب برای درمان انواع جوش پوستی اعم از جوش های غرورجوانی، کیستی، چرکی، عفونی و کومدون ها
– مناسب برای جوش بعد از اصلاح پوست اقایان و خانم ها
– درمان انواع جوش های پوستی
– درمان قرمزی جای جوش
– مناسب برای شستشوی روزانه
– از بین برددن سلول های مرده
– کمک به رفع ضایعات و التهابات پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

پسوریازیس ناخن,پسوریازیس سر,پسوریازیس درمان گیاهی,پسوریازیس تناسلی,پسوریازیس پوست سر,پسوریازیس صورت,پسوریازیس ناخن چیست,پسوریازیس بدن,درمان پسوریازیس ناخن,درمان پسوریازیس پوست سر,درمان پسوریازیس سر,درمان پسوریازیس با زالو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید