09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پف دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پف دور چشم

چشم های پف کرده و حلقه های تیره

تورم معمولی اطراف چشم به دلیل تجمع بیش از حد مایعات در بافت پوست اطراف است. پف چشم و سیاهی دور چشم به دلایل زیادی ممکن است رخ دهد و مراجعه به چشم پزشک معمولاً می تواند علت اصلی پف چشم شما را تشخیص دهد.

علل
پوست اطراف چشم نازک ترین پوست بدن شماست. بنابراین تورم و تغییر رنگ را بیشتر نشان می دهد. عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث پف چشم شود که چند مورد از رایج ترین دلایل عبارتند از:

مصرف بیش از حد نمک
آلرژی ها
مشکلات سینوسی
کم آبی بدن
خستگی و کم خوابی
فشار
گریان
سالخورده
ویژگی های ارثی صورت

چرا صبح ها چشمانم پف می کند؟

برخی از افراد ممکن است متوجه شوند که چشمانشان هنگام صبح که از خواب بیدار می شوند پف کرده است. از آنجایی که هنگام خواب پلک نمی‌زنیم، این امر باعث می‌شود مایعات در پوست اطراف چشم ته نشین شوند یا گیر کنند. به محض اینکه از خواب بیدار می شوید و شروع به پلک زدن می کنید، این تورم شروع به کاهش می کند. به همین ترتیب، برخی افراد در هنگام خواب دچار تورم در اندام تحتانی خود می شوند که با راه رفتن کاهش می یابد.

وضعیت پزشکی

در برخی شرایط، پف‌کردن چشم‌ها می‌تواند به دلیل یک بیماری زمینه‌ای باشد. افراد مبتلا به بیماری تیروئید ممکن است دچار تورم در اطراف چشم خود شوند. آلرژی چشمی به دلیل ترشح هیستامین می تواند باعث تورم پلک ها شود. علاوه بر این، عفونت های چشمی مانند چشم صورتی می تواند باعث تورم و پف کند. با این حال، بهترین راه برای تشخیص علت پف‌کردن چشم‌ها، معاینه جامع چشم توسط پزشک است.

چه کاری می توان کرد؟

برای یافتن بهترین راه‌حل یا درمان برای پف‌کردگی چشم‌ها، چشم پزشک ابتدا باید علت اصلی آن را مشخص کند. راه حل های موقتی شامل قطره چشم، آبرسانی، کمپرس یخ، برش های خیار، کرم ها، کاهش نمک در رژیم غذایی و استراحت زیاد است. در شرایط دیگر، کرم ها دور چشم ممکن است تنها راه طولانی مدت برای کاهش تورم چشم باشد.

پف دور چشم صبحگاهی,پف دور چشم را چگونه از بین ببریم,پف زیر چشم ارثی,پف بالای چشم ارثی,پف زیر چشم با پلاسما جت,درمان پف دور چشم,افتادگی پلک چشم,افتادگی پلک بعد از بوتاکس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید