09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پف دور چشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پف دور چشم

پف دور چشم علل مختلفی اعم از ژنتیک، آلرژی آفتاب، خواب ناکافی، رژیم ناسالم گریه کردن زیاد باشد. چشمهای پف به طور کلی یک نشانه ای از وضعیت پزشکی جدی نیستند. با این حال، اگر با داشتن:
– چشمهای پف کننده طولانی مدت
– بهمراه درد، تحریک، و یا تورم شدید در اطراف چشم
اگر شما این علائم را تجربه می کنید، چشم های پف کننده شما می تواند نشانه ای از وضعیت ناسالم باشد که باید پزشک مراجعه کنید ولی معمولا ۹۹ درصد از پفی چشم بی خطر هست.
راه های زیادی برای کمک به کاهش پف در اطراف چشم وجود دارد. بعضی از داروها ساده هستند مانند نوشیدن آب بیشتر. در اینجا چند نکته و ترفندهای برای درمان پف دورچشم توصیه می شود.

۱- کافی بخوابید
خواب منظم و کافی باعث می شود پفی دورچشم شما کاهش پیدا کند. بزرگسالان نیاز به حدود ۷ تا ۸ ساعت خواب در شب دارند.

کارشناسان معتقدند که برای استراحت شبانه، باید:
» برنامه منظم خواب داشته باشید.
» کافئین را حداقل ۶ تا ۱۲ ساعت قبل از خواب ننوشید.
» نوشیدنی های الکی مصرف نکنید.
» دو ساعت قبل خواب، شام بخورید.
» چند ساعت قبل خواب ورزش نکنید.
» هنگام خواب با موبایل بازی نکنید.

۲- در هنگام خواب سرتان بالا باشد
خواب با چند بالش زیر سر برای جلوگیری از تجمع مایع در اطراف چشم مناسب هست. اگر شما نتوانید روی چند بالش بخوابید بلاخره سرتان کمی بالا باشد

۳- درمان الرژی
اگر آلرژی سالانه یا فصلی دارید، با پزشک خود صحبت کنید. آلرژی می تواند چشم شما را به قرمز شدن، گود کردن و پفی، برساند. این باعث می شود که چشمانتان را بیشتر بشویید، که موجب پفی بیشتر می شود. پزشک شما می تواند به ایجاد یک طرح درمان برای کاهش نشانه های الرژی کمک کند.

۴- آب کافی بخورید
پف چشم می تواند منجر به کم آبی شود. اطمینان حاصل کنید که هر روز مقدار زیادی آب می نوشید تا پوست شما سالم باشد. قاعده کلی این است که هفت لیوان آب را هر روز بخورید. اگر فراموشتان می شود می توانید مثلا موبایل خود را تنظیم کنید تا یاداوری کند. شما همچنین می توانید از یک بطری آب قابل حمل استفاده کنید تا در طول روز به اندازه کافی آب بنوشید.

۵- از الکل اجتناب کنید
سعی کنید از الکل و سایر نوشیدنی هایی که می توانید آب آشامیدنی خود را کاهش دهد از آنها اجتناب کنید. از دست دادن آب بدن می تواند به چشم های پف کننده منجر شود، بنابراین به جای آن یک لیوان آب بخورید.

۶- زیاد نمک نخورید
خوردن بیش از حد نمک ممکن است موجب حفظ مایعات اضافی در بدن شما شود. همچنین می تواند به سایر مشکلات بهداشتی منجر شود، مانند خطر بیشتر مشکلات قلبی و سکته مغزی. مقدار روزانه سدیم ۲۴۰۰ میلی گرم (میلی گرم) است. با این حال، انجمن قلب آمریکا توصیه کرده به مقدار ۱۵۰۰ میلی گرم در روز کاهش دهید.
تا ۷۵ درصد سدیم موجود در رژیم های غذایی از غذاهای فرآوری شده یا رستوران ها می آید. برای کاهش مصرف نمک خود، از گوشت، پنیر، ترشی و سایر غذاهای فرآوری شده خودداری کنید. غذاهای فوری مانند سوپ فوری اغلب در سدیم بالا هستند. خواندن برچسب ها می تواند به شما در تعیین مقدار بیش از حد نمک کمک کند.

در عوض، مواد غذایی مانند سبزیجات تازه و میوه ها را بخورید.

۷- پتاسیم بیشتری بخورید
پتاسیم می تواند به کاهش میزان مایعات اضافی در بدن شما کمک کند، بنابراین ممکن است بخواهید میزان مصرف پتاسیم خود را افزایش دهید. شما می توانید با اضافه کردن موز، لوبیا، ماست و سبزیجات برگ به رژیم غذایی خود را انجام دهید.

۸- از یک کمپرس خنک استفاده کنید
کمپرس خنک می تواند مایع اضافی را از زیر چشم تخلیه کند. کمپرس کیسه های چای سبز یا سیاه نیز ممکن است این کاهش را انجام دهد. چای حاوی آنتی اکسیدان ها است که می تواند رگ های خونی را کاهش داده و پوسیدگی را کاهش دهد.

۹- دورچشم مخصوص استفاده کنید.
بسیاری از کرم های چشم در بازار وجود دارد که ممکن است به پف دورچشم کمک کند. این دورچشمها حاوی ترکیبات خواصی هستند که التهاب و پف دورچشم را کاهش می دهند.

۱۰- با پزشک خود درباره جراحی زیبایی صحبت کنید
اگر پف چشم شما شدید باشد و با موارد بالا و تغییر شیوه زندگی تغییر نکند، ممکن است بخواهید جراحی زیبایی را در نظر بگیرید. یکی از انواع جراحی، بلفاروپلاستی است که جراحی پلک است. این روش شامل از بین بردن چربی اضافی، عضلات و پوست در پلک شما است.

در زیر دورچشم توصیه می شود که مخصوص برای درمان پف دورچشم است.

دورچشم درمان پف

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا
– مجوز بهداشتی ۱۴۲۶۴۹۹۵۶۷۸۹۱۷۰۳
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید دورچشم ژیورل اینجا کلیک نمایید

پف دور چشم علتش چیست,پف دور چشم علت,پف دور چشم برای چیست,پف دور چشم صبحگاهی,پف بالای چشم ارثی,پف بالای پلک چشم,پف زیر پلک چشم,پف زیر چشم تیروئید,درمان پف زیر چشم توسط پزشک,پف بالای چشم بدون جراحی,چه کنیم پف زیر چشم از بین برود,چه چیزی پف زیر چشم را از بین میبرد,حذف پف دور چشم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید