09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پوست مرغی شدن بدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پوست مرغی شدن بدن

هایپرکراتوز به ضخیم شدن لایه بیرونی پوست شما اشاره دارد. این لایه از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است. کراتین می تواند در بسیاری از شرایط مختلف شروع به رشد کند.

برخی از انواع هایپرکراتوز شرایط ارثی هستند. آنها ممکن است در بدو تولد حضور داشته باشند. انواع دیگر هایپرکراتوز ممکن است بر اثر عوامل محیطی ایجاد شوند.
در برخی موارد ، هایپرکراتوز پاسخ پوست به ساییدگی یا سوزش است. کراتین نوعی پروتئین سخت است و به منظور کمک به محافظت از پوست شما است. برآمدگی یا لکه ای از پوست ضخیم به عنوان یک ضایعه هایپرکراتوز شناخته می شود.

انواع دیگر هایپرکراتوز عبارتند از:

اگزما مزمن: اگزما شرایطی است که در آن لکه های پوستی خشک و پوسته پوسته ایجاد می شود. اغلب علت آن ناشناخته است. اعتقاد بر این است که اگزما نتیجه دلایل ژنتیکی یا محیطی است.

کراتوز اکتینیک: اینها معمولاً برجستگی های کوچک ، قرمز مایل به قرمز است که پس از قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش بیش از حد ظاهر می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب شایع ترین مقصر است.

کراتوز سبوره: این لکه های کوچک قهوه ای یا سیاه معمولاً در صورت ، گردن ، شانه ها و قسمت پشتی ظاهر می شود. آنها غیر سرطانی هستند ، اما اغلب مشکوک به نظر می رسند. این یکی از شایع ترین رشد خوش خیم پوست است که در بزرگسالان بروز می کند.

هایپرکراتوز اپیدرمولیتیک: این بیماری در بدو تولد قابل مشاهده است. نوزادان دارای پوست قرمز و گاهی تاول نیز هستند. دو نوع اصلی از این شکل از هایپرکراتوز وجود دارد: هایپرکراتوز نوع اپیدرمولیتیک نوع PS دارای لکه های پوستی ضخیم روی دست و پا است. اگر مبتلا به هایپرکراتوز اپیدرمولیتیک از نوع NPS هستید ، ممکن است دست و پای شما آسیب نبیند ، اما لکه های پوستی سخت ممکن است در جای دیگری روی بدن شما ایجاد شود.

کراتوز پیلاریس: اغلب به عنوان “گوشت غاز” توصیف می شود ، کراتوز پیلاریس یک بیماری بی ضرر است. تمایل به توسعه در بازوها دارد ، اما ممکن است روی پاها و باسن نیز ظاهر شود. پروتئین بیش از حد در پوست منجر به ایجاد برآمدگی های ریز روی پوست می شود که بیشتر از آنکه یک نگرانی برای سلامتی باشد باعث ایجاد مزاحمت می شود.

هایپرکراتوز فولیکولی: همچنین به عنوان هایپرکراتوز فولیکولار معکوس شناخته می شود ، این بیماری به عنوان یک برآمدگی منفرد ، اغلب بر روی صورت ، در بزرگسالان میانسال یا مسن تر نشان می دهد. این رشد خوش خیم (غیر سرطانی) است .

پسوریازیس: این بیماری التهابی معمولاً باعث ایجاد پلاک های نقره یا پوسته پوسته می شود.

برخی از انواع هایپرکراتوز بی ضرر شبیه به رشد سرطانی است ، در حالی که برخی دیگر در واقع می توانند پیش سرطانی باشند. برای اطمینان از ایمنی ، شما باید ضایعات مشکوکی را که توسط پزشک ارزیابی می شود ، داشته باشید. اگر ناراحتی شما را ایجاد می کند ، باید ذرت ، کالوس و اگزما درمان شود.

درمان هایپرکراتوز به نوع بیماری شما بستگی زیادی دارد.

اگزما
درمان موضعی با کورتیکواستروئیدها اغلب می تواند به برآمدگی اگزما کمک کند. به طور مداوم پیروی از عادت های خوب حمام کردن ، مانند مناطق مرطوب کننده که مستعد شعله ور شدن هستند ، ممکن است به جلوگیری از قسمت های بعدی نیز کمک کند.

کراتوز اکتینیک
روشهای درمانی این پیشگیرنده شامل یخ زدن ضایعه ( کرایو جراحی ) ، استفاده از کرم های مخصوص یا حتی داشتن لایه برداری شیمیایی است.

کراتوز Seborrheic
درمان با نیتروژن مایع مؤثر است. گاهی اوقات تکه ها را می توان با کورت یا با تکنیک برداشتن اصلاح کرد.

کراتوز اپیدرمولیتیک
این و سایر اشکال ارثی هایپرکراتوز قابل درمان نیست. داروهایی که شامل نوعی ویتامین A هستند ، بعضی اوقات می توانند علائم را بهبود ببخشند. همچنین تحقیقاتی در زمینه استفاده از ژن درمانی برای کمک به درمان این بیماری انجام شده است.

 pilaris کراتوز
این حالت معمولاً به موقع پاک می شود . با این حال ، کرم های مخصوص برای درمان وجود دارد .

کراتوز فولیکولار
جراحی اسکالپل یا درمان با لیزر می تواند این ضایعات را برطرف کند ، اگرچه درمان لازم نیست.

پسوریازیس
درمان این بیماری بستگی به میزان شدت آن دارد. آنها می توانند از پمادهای موضعی در موارد خفیف تا متوسط ​​، متغیر باشند.

امروزه یکی از بهترین و بی خطرترین راه ممکن برای از بین بردن پوست مرغی برای هر یک از انواعی که ر بالا ذکر کردیم استفاده از کرم درمانی زریال هست.

کرم زریال فرانسه جهت درمان حالت پوست مرغی پوست و موهای زیرپوستی می باشد. این کرم با داشتن ۳۰ درصد اوره و سالیسیلیک اسید جهت درمان پوست های ضخیم، پوست مرغی، درمان موهای زیرپوستی بعد از اپیلاسیون تجویز می شود.

کرم درمان پوست مرغی زریال

برخی از خواص کلیدی کرم زریال فرانسه:
– مرطوب کننده با خاصیت لایه برداری، مناسب پوست خشک، زبر و مستعد کراتوز
– درمان ضخامت و تیرگی کشاله ران، آرنج، زانو، قوزک پا و…
– درمانی مطلوب برای رفع حالت پوست مرغی(Follicular Keratosis)، ایکتیوز، فولیکولیت (موهای زیر پوستی) و …
– مناسب برای استفاده هر قسمت از بدن حتی نواحی کشاله ران
– مناسب اقایان و خانم ها
– اثر لایه برداری تقویت شده با داشتن ۳۰ % اوره خالص و سالیسیلیک اسید (BHA)
– نرم کننده و مرطوب کننده، التیام بخش، جلوگیری از سوزش یا خارش ناشی از خشکی مفرط پوست با داشتن فاز مغذی کره کاریته و آلانتوئین گیاهی
– فرمولاسیون فاقد پارابن و عطر، غیر چرب و غیر چسبناک با پخش آسان در سطح پوست

برای دیدن متن کامل و خرید کرم پوست مرغی زریال اینجا را کلیک کنید .

پوست مرغی شدن صورت,پوست مرغی شدن بدن,پوست مرغی چیست,پوست مرغی بازو,پوست مرغی درمان,پوست مرغی شدن,پوست مرغی در کودکان,درمان پوست مرغی با لیزر,درمان پوست مرغی با جوش شیرین,درمان پوست مرغی شدن بدن,درمان پوست مرغی شدن پا,درمان پوست مرغی بازو,درمان پوست مرغی شدن صورت,درمان پوست مرغي

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید