09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان پوست مرغی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان پوست مرغی

کراتوز پیلاریس یا “پوست مرغ” یک بیماری پوستی شایع است که باعث می شود لکه های برجستگی های خشن روی پوست ظاهر شود. این برجستگی ها یا جوش های کوچک در واقع سلول های مرده پوست هستند که به فولیکول های مو وصل می شوند. این برآمدگی ها گاهی به رنگ قرمز یا قهوه ای ظاهر می شوند. پوست مرغ معمولاً در بازوها ، ران ها ، گونه ها یا باسن دیده می شود. پوست مرغ مسری نیست و معمولاً این برآمدگی ها هیچ گونه ناراحتی و خارش ایجاد نمی کنند. این بیماری در ماه های زمستان که پوست تمایل به خشک شدن دارد بدتر می شود و ممکن است در دوران بارداری نیز بدتر شود .
قابل توجه ترین علائم بیماری کراتوز پیلاریس ظاهر آن است. برجستگی های قابل رویت که روی پوست ظاهر می شود ، شبیه پوست غازها یا پوست یک مرغ شکسته شده است. به همین دلیل ، معمولاً به عنوان “پوست مرغ” شناخته می شود.

برجستگی ها می توانند در هر جای پوستی که فولیکول های مو وجود دارند ظاهر شوند ، بنابراین هرگز روی کف پا یا کف دست های شما ظاهر نمی شوند. کراتوز پیلاریس معمولاً در بازوها و ران ها مشاهده می شود. به طور اضافی ، می تواند تا قسمتهای جلوی ساعد و قسمتهای پایینی پا گسترش یابد.

سایر علائم مرتبط با آن عبارتند از:

قرمزی یا قرمزی جزئی در اطراف برجستگی
پوستی خارش دار و تحریک پذیر
پوست خشک
احساس برجستگی
برآمدگی هایی که بسته به رنگ پوست (رنگی با گوشت ، سفید ، قرمز ، صورتی ، قهوه ای یا سیاه) می توانند در رنگهای مختلف ظاهر شوند

این وضعیت خوش خیم پوست نتیجه تجمع کراتین – پروتئین مو در منافذ است. اگر پوست مرغ دارید ، کراتین موهای بدن در منافذ گرفتگی می شود و مانع از باز شدن رشد فولیکول های مو می شود. در نتیجه ، یک دست انداز کوچک در قسمت جایی که مو باید تشکیل شود ، شکل می گیرد.

علت دقیق ایجاد کراتین ناشناخته است ، اما پزشکان فکر می کنند ممکن است با سایر بیماری های پوستی مانند درماتیت آتوپیک و بیماری های ژنتیکی همراه باشد.
هرکسی ممکن است از این بیماری پوستی مستعد باشد ، اما بیشتر در کودکان و نوجوانان مشاهده می شود. کراتوز پیلاریس اغلب در اواخر سالهای نوزادی یا در دوران نوجوانی شروع می شود. به طور معمول در اواسط دهه بیست سالگی پاک می شود و بیشتر موارد کاملاً در سن ۳۰ سالگی از بین می روند. تغییرات هورمونی می تواند باعث بروز شعله ور شدن در دوران بارداری برای زنان و در دوران بلوغ برای نوجوانان شود.

درمان های پوستی
یک پزشک پوست یا متخصص پوست ممکن است یک روش مرطوب کننده را برای تسکین خارش و خشکی پوست و بهبود ظاهر پوست از بثورات کراتوز توصیه کند. کرمهای موضعی تجویز شده همچنین می توانند سلولهای مرده پوست را از بین برده یا از انسداد فولیکولهای مو جلوگیری کنند.

اگر ظاهر کراتوز پیلاریس خود را دوست ندارید ، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید در منزل آن را درمان کنید.درمان های خودمراقبتی می تواند به حداقل رساندن برجستگی ها ، خارش و سوزش کمک کند.

حمام گرم. استفاده از حمام های کوتاه و گرم می تواند به رفع انسداد و شل شدن منافذ کمک کند.
لایه برداری لایه برداری روزانه می تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند.
از لباس های تنگ خودداری کنید . پوشیدن لباس های تنگ می تواند باعث ایجاد اصطکاک شود که باعث تحریک پوست می شود.
رطوبت ساز رطوبت ساز ها رطوبت هوا را در اتاق اضافه می کنند که می تواند رطوبت موجود در پوست شما را حفظ کرده و از بروز خارش های پوستی جلوگیری کند.
استفاده از کرم درمان پوست مرغی

کرم زریال فرانسه جهت درمان حالت پوست مرغی پوست و موهای زیرپوستی می باشد. این کرم با داشتن ۳۰ درصد اوره و سالیسیلیک اسید جهت درمان پوست های ضخیم، پوست مرغی، درمان موهای زیرپوستی بعد از اپیلاسیون تجویز می شود.

کرم درمان زریال

برخی از خواص کلیدی کرم زریال فرانسه:
– مرطوب کننده با خاصیت لایه برداری، مناسب پوست خشک، زبر و مستعد کراتوز
– درمان ضخامت و تیرگی کشاله ران، آرنج، زانو، قوزک پا و…
– درمانی مطلوب برای رفع حالت پوست مرغی(Follicular Keratosis)، ایکتیوز، فولیکولیت (موهای زیر پوستی) و …
– مناسب برای استفاده هر قسمت از بدن حتی نواحی کشاله ران
– مناسب اقایان و خانم ها
– اثر لایه برداری تقویت شده با داشتن ۳۰ % اوره خالص و سالیسیلیک اسید (BHA)
– نرم کننده و مرطوب کننده، التیام بخش، جلوگیری از سوزش یا خارش ناشی از خشکی مفرط پوست با داشتن فاز مغذی کره کاریته و آلانتوئین گیاهی
– فرمولاسیون فاقد پارابن و عطر، غیر چرب و غیر چسبناک با پخش آسان در سطح پوست

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

پوست مرغی درمان,پوست مرغی چیست,پوست مرغی شدن بدن,پوست مرغی در کودکان,پوست مرغی شدن صورت,پوست مرغی شدن پوست,پوست مرغيدرمان پوست مرغی با لیزر,درمان پوست مرغی شدن بدن,درمان پوست مرغی شدن پا,درمان پوست مرغی بازو,درمان پوست مرغي,ایکتیوز مادرزادی ایکتیوز پوستی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید