09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چروک پیشانی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چروک پیشانی


اخم های مکرر ممکن است برخی از خطوط روی پیشونی ایجاد کند، اما پیری و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، قرار گرفتن در معرض آفتاب و ژنتیک نیز ممکن است مقصر باشد. ممکن است با تغییرات در شیوه زندگی و محصولات آرایشی بتوانید ظاهر چین و چروکهای پیشانی را کاهش دهید.

پنج روش کاهش چین و چروک پیشانی:
سبک زندگی شما تأثیر زیادی بر سلامت پوست شما و ایجاد چین و چروک دارد. این اقدامات را برای صاف نگه داشتن پوست و جلوگیری از پیری زودرس انجام دهید:

۱- از آفتاب دوری کنید
قرار گرفتن در معرض طولانی مدت اشعه ماوراء بنفش خورشید به پیری و چروک زودرس پوست کمک می کند. طبق تحقیقات انجام شده، استفاده روزانه از ضد آفتاب حداقل SPF 15 یا بالاتر باعث جلوگیری از پیر شدن پوست می شود و خطر لکه های تیره و چین و چروک را کاهش می دهد.

۲- استرس را مدیریت کنید
استرس منجر به جمع شدن وسط ابرو می شود که همین منجر به چین و چروک پیشانی می شود. خلاص شدن از شر همه استرس دشوار است، اما مهم است که آن را کنترل کنید. برای کمک به مدیریت استرس ، سعی کنید موارد زیر را رعایت کنید

– تمرین یوگا
– تنفس دیافراگمی
– آروماتراپی
– خوردن یک رژیم غذایی سالم
– خواب کافی
– صحبت با یک درمانگر
– روزنامه نگاری
– ورزش روزانه

۳- پوستتان را ابرسانی کنید
خشکی پوست باعث می شود چین و چروک برجسته تر به نظر برسد. پوست های آبرسان شده به کم شدن چین و چروک پیشانی کمک می کند. هیدراته کردن از داخل بسیار مهم است. برای سالم ماندن، روزانه حداقل هشت لیوان مایعات بنوشید. وقتی ورزش می کنید، باید بیشتر بنوشید.

۴- یک رژیم متعادل داشته باشید
وقتی صحبت از چین و چروک می شود ، جمله “شما آنچه می خورید” درست است. طبق تحقیقات سال ۲۰۰۷ رژیم غذایی نقش بسزایی در پیری پوست دارد. محققان دریافتند که مصرف بیشتر ویتامین C و اسید لینولنیک (یک اسید چرب امگا ۳) باعث کاهش خطر خشکی پوست در زنان میانسال آمریکایی می شود. رژیم غذایی پر چربی و کربوهیدرات باعث افزایش خطر چین و چروک ها و آتروفی پوست می شود.

۵- سیگار کشیدن را متوقف کنید
اگر خطر ابتلا به سرطان ریه، آمفیزم و بیماری های قلبی به اندازه کافی نیست تا شما را متوقف کند، ممکن است فکر پیری زودرس و چین و چروک باعث شود که سیگار را ترک کنید. استعمال سیگار عامل اصلی پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است. طبق تحقیقات سال ۲۰۰۸ ، مواد شیمیایی موجود در دود دخانیات باعث کاهش تولید کلاژن شده و به خاصیت ارتجاعی پوست آسیب می رسانند، که منجر به پیری زودرس و ایجاد چین و چروک می شود.

۶- استفاده ار کرم های کلاژن ساز
معمولا وقتی چین و چروک ایجاد می شود که کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا کند و پوست نتواند به اندازه کافی کلاژن و الاستین ایجاد کند. برای این منظور باید کرم های موضعی استفاده کنید. در زیر یک نمونه کرم کلاژن و الاستین ساز قوی توصیه می شود. با کلاژن و الاستین سازی چروک پوست کمتر می شود.

چروک پیشانی نی نی سایت,چروک پیشانی نشانه چیست,چروک افقی پیشانی,چروک اخم پیشانی,چگونه چروک پیشانی از بین ببریم,علت چروک افتادن پیشانی,درمان چروک افقی پیشانی,رفع چروک پیشانی با لیزر,درمان چروک پیشانی با طب سنتی,با چروک پیشانی چه کنیم,رفع چروک پیشانی با بوتاکس,درمان چروک پیشانی تبریزیان,چگونه از چروک پیشانی جلوگیری کنیم,علت چروک پیشانی در جوانی,درمان چروک خط پیشانی,درمان چروک سطحی پیشانی,درمان چروک پیشانی صورت,درمان چین و چروک پیشانی صورت,ضد چروک قوی پیشانی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید