09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چین و چروک دورچشم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چین و چروک دورچشم

با افزایش سن و یا برخی از عوامل مانند استرس، افسردگی، آلودگی هوا و… پوست اطراف چشم دچار چین و چروک می شود و پوست زیر چشم خشک و بی آب می شود که حالت افتادگی پیدا می کند. پوست دور چشم، حساس ترین پوست در صورت است.

یکی از روش های دور ماندن از از ایجاد چروک دور چشم این است که فرد هیچگاه لبخند نزند، اخم ننماید یا با چشمان نیمه باز به اطراف نگاه نکند. با توجه به اینکه انجام این کارها غیر ممکن می باشد، اکثر افراد به دنبال یافتن راه های جایگزین برای اصلاح چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست هستند.

عمده علت چروک دورچشم:

– افزایش سن

– سیگار کشیدن

– حرکات صورت و چهره

– نور آفتاب

– ژنتیک و عوامل ارثی

– کم خوابی

– استرس

– آلودگی هوا

راه های درمان:

– لیزر چروک های زیر چشم

از اشعه میکرو لیزر ضعیف برای دسترسی به چروک هایی که ممکن است در لایه های زیرین پوست زیر چشم وجود داشته باشد استفاده می کنند تا ساختارهای محافظ در برابر پیری را درمان کنند. یکی از روش ها ایجاد سوراخ های میکروسکوپی روی پوست چروک شده پلک است. این روش به پوست این شانس را می دهد که با احیای تولید کلاژن جدید بهبود یابد. ولی این روش خطرات خود را دارد.

– بوتاکس

– میکردرم

– لایه برداری

هر یک از روش های بالا خطرات خود را دارد و بسیار گران تمام می شود. بهترین روش استفاده از کرم های دورچشم هست. کرم های دورچشم با داشتن انواع ویتامین مورد نیاز پوست دورچشم باعث تحریک به کلاژن سازی می شود تا چروک ها از بین برود. کرم دورچشمی خوب هست که حاوی ویتامین E باشد و از روغن های طبیعی تهیه شود. در زیر چند نوع دورچشم که توسط متخصصی تجویز می شود برایتان توصیه می شود.


برای مشاهده محصولات دورچشم اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید