09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
درمان چین و چروک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

درمان چین و چروک صورت

هنگامی که ما پیر می شویم ، پوست ما ممکن است خشک و یا چروکیده شده و در بعضی موارد حتی نواحی قهوه ای که ما به نام خال می نامیم، منتشر و پهن شود.
مردم تمام دنیا، همه ساله ، بیلیونها دلار برای کرمهای ضد چروک و لوسیونهای پوستی خرج می کنند ، تا پوستشان نرم و سالم بماند.
چه عواملی پوست ما را چروک می کند و چه چیزی می تواند علایم پیری را به تاخیر انداخته و یا کاهش دهد؟
شرح و علتها
فیبرهای کلاژن ساختمان اصلی پروتئین در پوست هستند و فیبرهای آلاستین به خاطر قابلیت ارتجاعی خود (توانایی برای کشیدگی و قابلیت بازگشت به شکل اولیه ) به پوست جوانی و طراوت می دهند. پوست خوب پیامد طبیعی سلولهای پوستی جدید است که در محیط مطلوب مواد ساختمانی اساسی نظیر آمینو اسیدها، ویتامین ها و مواد معدنی ایجاد می شود.
به نظر می رسد که چگونگی محکم ماندن پوست شما مستقیما با سلامت فیبرهای کلاژن ارتباط دارد. بعضی عقیده دارند که سلولهای پوستی نمی تواند بدون حمایت کافی از ویتامین ث ، به طور سالم فیبرهای کلاژن را بسازد . افزایش سن و سالهایی که پوست در معرض عوامل محیطی (نظیر آفتاب ، استرس ) قرار دارد ، سبب می شود پوست چروکیده و ضعیف شود ، زیرا که قادر نیست دوباره به طور صحیح درست و مرمت شود. همچنان که یک شخصی پیر می شود ، غشاء میانی پوست(لایه داخلی پوست که زیر قسمت سطحی خارجی ترین قسمت اپیدرم قرار دارد ) شروع به کم چربی شدن می کند .

پیشگیری : انستیتو ملی سالخوردگان (آمریکا) معتقد است راههای ذیل برای نگهداری پوست سالم با پرهیز از قرار گرفتن در معرض آفتاب به آسانی در زندگی امکان پذیر است :
حمام آفتاب نگیرید و سعی کنید که بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر از قرار گرفتن در معرض آفتاب پرهیز کنید.
اگر در بین ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر مجبورید که در معرض آفتا باشید ، همیشه از لباسهای محافظ نظیر یک کلاه یا پیراهن آستین بلند و عینک آفتابی استفاده کنید.
قبل از این که در معرض آفتان قرار بگیرید ، از لوسیونهای ضد آفتاب قرار بگیرید ، از لوسیونهای ضد آفتاب برای کمک به پوست خود جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که دوباره هر زمان که لازم بود لوسیون را به کار ببرید. همیشه از محصولاتی استفاده کنید که دارای SPF (فاکتور محافظت از آفتاب ) ۱۵ یا بالاتر باشند. پوست خود را اغلب به خاطر علایم سرطان پوست چک کنید . اگر تغییراتی وجود داشت که باعث نگرانی شما بود ، حتما با یک پزشک مشورت کنید.
نکات مفید دیگر
به پشت بخوابید ، وقتی که به صورت طاق باز می خوابید ، اثرات کشیدگی جاذبه روی پوست شما به حداقل می رسد . از نوشیدن الکل مخصوصا هنگام غروب پرهیز کنید. صورت خود را زیاد نشویید (۲ بار در روز کافی است ) و از صابونهای خشن و زبر پرهیز کنید . زیرا شستن زیاد باعث کم شدن چربی و رطوبت پوست می شود .
درمان
درمان چین و چروک پوست از مواد موضعی تا جراحی قابل انجام است . مناسب ترین روش برای هر کس با توجه به وضعیت پوست او ، بودجه و نتیجه دلخواهی که مایل است به دست آورد تعیین می شود :
· ترتینوئین
· تزریقی
· کلاژن تزریقی
· پیلینگ
· برداشتن سطحی پوست
· برداشت پوست توسط لیزر

روش های دیگر : متدهای دیگر کاهش چروک که رایج هستند شامل استفاده از کرم ها، استروژنها، مصرف ویتامین , C و ورزشهای صورت می باشد .
ترجمه : دکتر افسانه اسدی

محصولات زیر یکی از بهترین کرم های ضد چروک در جهان بوده و توسط پزشکان مورد تایید قرار گرفته است.


برای مشاهده تمام محصولات درمان چروک و خرید اینجا را کلیک کنید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید